AndroidHealthClinic

Mama ik haat je! Ik wil geen lexus!!!

ja wtf man, dat my sweet 16 is ook zo vreselijk.

gewoon te erg !!

ach ja, die leven nog in een wereldje ver van de realiteit. Dat stopt wel eens pappie/mammie de kraan dichtdraaid en ze zelf voor hun cash moeten zorgen. Dan trouwen ze of met een rijke kerel die hen langs alle kanten bedriegt of eindigen ze als h**r(true story).

Oh.

Mijn.

God.

Mijn vader kocht vorig jaar een Citroen ZX uit 1993 voor me en ik moest ook janken.

Van blijdschap.

K*tkind.

In wat voor bekrompen wereld leven zij.

mijn eerste auto heb ik zelf betaald een golfje uit 87 :) ik was er blijer mee dan menig kerel met een leasebak :D

OT: VIES VUIL k*t KIND :mad:

Irritant wijf ja. Filmpje is al heel oud though:(.

ik hoop maar dat mijn ouders met wat beters komen dan zo'n k*t lexus anders haat ik ze voor de rest van mijn leven!!

Ik ben er juist trots op dat ik mijn auto helemaal zelf betaald heb!

My sweet 16 is echt zo'n programma waar je alleen naar kijkt om je te irriteren aan de oppervlakkigheid van 15 jarige, verwende meisjes en jongetjes.

En gelijk heeft ze.

Wat een takkewijf... Ben blij dat ik niet in de VS woon, die mensen daar leven echt in hun eigen oppervlakkige verwende k*twereldje.

damn... wat een verwend nest... :D :roflol:

kkwijf. :mad:

Ze wil wel een lexus, alleen op een andere dag :p

Ze is boos omdat ze dr pas op dr verjaardags feestje wou...

in sweet 16 zag ik een meisje die zei dat ze haar moeder haatte omdat ze haar geschenk, de wagen van 80 000 dollar, pas wou op het hoogtepunt van de avpnd, en niet op 20u00.

edit: zal wellicht zelfde filmpje zijn. (maar mijn internet is zo traag op dit moment dat ik het niet kan zien.

Terug
Naar boven