XXL Nutrition

Mama ik haat je! Ik wil geen lexus!!!

haha die disturbed nummer ook erachter :roflol:

ontopic wat een ongelovige r*tard echt...bah :kots:

Lekker kontje

anale vernedering heeft ze nodig

zal je dochter maar weze..dan moet je je vast inhouden om der niet achter die lexus te binden om dan te kijken hoe hard die bak wil.KK h**r!

stomme trut , kzou ze gvd anaal vernederen en dumpen op de hoek van de straat !
belachelijke snob

Ongelooflijk :eek:.....sterf !!
Niet normaal je zou er gewoon met een die lexus er over heen willen rijden wat ziek kind.

Wat een verschrikkelijk k*tkind zeg!! Als het mijn dochter was, had ze maar lekker een fiets gekregen!! :D

Wat een ontzettend stom programma. Tegenwoordig draaien ze zulke stomme programmas op MTV zoals Sweet 16. Waar blijven de leuke programmas als Wildboys :mad:

Als je als 16 jarige van 2 km verderop een paar keer per dag twee emmers water op je schouders moet dragen dan waardeer je de dingen die je hebt.

Ik vind de kleur ook niet mooi.

Geile meisjes staan daar achter :D

Wat dat verwende nest betreft....... Plaatselijke nekshot

Wat een verschrikkelijk k*tkind zeg!! Als het mijn dochter was, had ze maar lekker een fiets gekregen!! :D

Hahaha :D, een echte Nederlandse ;).

Die meid redt het niet ver in de maatschappij als papa en mama er niet meer zijn pfff... Dat my sweet 16 programma is echt te erg....

pff nou stuur hem maar naar mij toe hahah

verwend nest!!!!!!!!!!!!!
van mij kreeg ze nog geen fiets na dergelijke reactie!!!!!!!

dat kind verdient enkele pedagogisch verantwoorde klappen.

+ een vakantiejob waarbij ze wat zwaar bandwerk mag verrichten, dat zou haar misschien met beide voetjes terug op de grond plaatsen.

Terug
Naar boven