XXL Nutrition

Mama ik haat je! Ik wil geen lexus!!!

Mijn eerste wagen was een skoda waar ik 250 euro voor betaald heb en ik was er echt tevreden mee.

Wat een verwend nest dat meisje .:mad:

Wat een ontzettend stom programma. Tegenwoordig draaien ze zulke stomme programmas op MTV zoals Sweet 16. Waar blijven de leuke programmas als Wildboys :mad:

Nee, dat is leuk wildboys... om steve o in een te kleine string met schorpioenen door zn tepels en een stuk buskruit in zn reet een regenwoud door te zien rennen, dat is wat mij betreft net zo inhoudloos.

Sweet sixteen is gewoon om te kotsen. Vooral dat mormel van net 15 die de Lexus niet waardeerde....zulke mensen kan ik echt letterlijk de ogen uitkrabben. Helaas gaat mtv steeds dieper zinken met dat soort programma's. Programma's zoals Made of True Life kan ik nog wel waarderen.

Alles afnemen wat ze heeft, laat ze maar eens zelfstandig worden

kleine verwende pokkekind. eigenlijk moet je die kleine sl*t kidnappen en in 1 of andere getto dumpen.

ik kan dat kind uit liefde echt een paar goede rossen geven. totaal geen moeite mee.

Dat iedereen dit serieus neemt. Is toch zo nep als het maar kan dat hele programma, kom op zeg.

En als het wel echt is kan ik me er nog niet druk om maken eigenlijk. Ja het is vreselijk, maar er zijn wel ergere dingen.

Dat iedereen dit serieus neemt. Is toch zo nep als het maar kan dat hele programma, kom op zeg.

En als het wel echt is kan ik me er nog niet druk om maken eigenlijk. Ja het is vreselijk, maar er zijn wel ergere dingen.

Had je ook een ander merk gewild van mammie en pappie?

En wat voor auto heb je gekregen..

Ik zou haar een andere "ride" laten zien dat zou ze wel leuk vinden :D

Nee, dat is leuk wildboys... om steve o in een te kleine string met schorpioenen door zn tepels en een stuk buskruit in zn reet een regenwoud door te zien rennen, dat is wat mij betreft net zo inhoudloos.

Sweet sixteen is gewoon om te kotsen. Vooral dat mormel van net 15 die de Lexus niet waardeerde....zulke mensen kan ik echt letterlijk de ogen uitkrabben. Helaas gaat mtv steeds dieper zinken met dat soort programma's. Programma's zoals Made of True Life kan ik nog wel waarderen.

Voor een vrouw is het mischien niet echt leuk, maar het is meer mannenheumor afgezien van die string dan :D

Even meenemen naar Afrika en snel een swap maken zonder dat iemand 't door heeft ;)

Wat een klote moeder is dat??
Een Bentley was te duur of wat?? Nee, dan maar een armzalige Lexus en ook nog eens op de verkeerde dag...

Terug
Naar boven