Van Dammage
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een ontzettend stom programma. Tegenwoordig draaien ze zulke stomme programmas op MTV zoals Sweet 16. Waar blijven de leuke programmas als Wildboys![]()
Nee, dat is leuk wildboys... om steve o in een te kleine string met schorpioenen door zn tepels en een stuk buskruit in zn reet een regenwoud door te zien rennen, dat is wat mij betreft net zo inhoudloos.
Dat iedereen dit serieus neemt. Is toch zo nep als het maar kan dat hele programma, kom op zeg.
En als het wel echt is kan ik me er nog niet druk om maken eigenlijk. Ja het is vreselijk, maar er zijn wel ergere dingen.
Had je ook een ander merk gewild van mammie en pappie?

Een Daihatsu Cuore maar ik heb er nooit om gevraagd
En ok: ik heb ook geen "nee" gezegd.
Maar ik weet zelf ook wel dat ik verwend ben.
Nee, dat is leuk wildboys... om steve o in een te kleine string met schorpioenen door zn tepels en een stuk buskruit in zn reet een regenwoud door te zien rennen, dat is wat mij betreft net zo inhoudloos.
Sweet sixteen is gewoon om te kotsen. Vooral dat mormel van net 15 die de Lexus niet waardeerde....zulke mensen kan ik echt letterlijk de ogen uitkrabben. Helaas gaat mtv steeds dieper zinken met dat soort programma's. Programma's zoals Made of True Life kan ik nog wel waarderen.