AndroidHealthClinic

Mamdouh Elssbiay updates topic

Hierdoor kan ik de hele uitslag niet serieus nemen. Welke kontelikkers zitten er eigenlijk in de jury? Zeker aandeelhouders van supplementen bedrijven. ..

Waarom gelijk de hele uitslag? Alleen omdat jay wat te hoog is geplaatst?

Ramy @ facebook:

Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay
Kai is a true champion...thanks for this gesture
*+ het filmpje waar Kai hem erbij haalt tijdens die posing in groep*

lijkt me dus inderdaad wel dat hij door de meesten gewoon aan de kant geschoven werd...

Ramy @ facebook:

Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay
Kai is a true champion...thanks for this gesture
*+ het filmpje waar Kai hem erbij haalt tijdens die posing in groep*

lijkt me dus inderdaad wel dat hij door de meesten gewoon aan de kant geschoven werd...

Idd, 90% zijn amerikanen en die hebben het niet zo voor arabs. Kai is een gentleman

Lijkt me echt een ontzettende onschuldige grote lieve knuffelbeer die geen vlieg kwaad doet

No homo

Was roelly dan wel beter ? Ik weet het nie hoor. Ookal ben ik fan van roelly

Big Ramy photo and video shoot at Metroflex Long Beach CA

2qsvxuv.jpg

Volgend jaar blaast Ramy al die Amerikaantjes van het podium af.

Denk dat z'n kuiten vooral klein lijken door die gigantische bovenbenen.

Klopt, is ook zo.
Als je zijn kuiten vergelijkt met de rest van de O deelnemers zie je dat ze ongeveer even groot zijn.
Maar een onderdeel van bodybuilding is om 'in verhouding' te zijn. Momenteel overpoweren zijn bovenbenen de rest van zijn fysiek :(. Maar hij is nieuw dus zat tijd om het bij te trekken. :)

Jury kijkt niet zo veel naar kuiten, omdat het voor (ook veel pro's) lastig is om te trainen..
In het verleden is ook vaak gebeurd dat iemand met basically 0 kuit toch heeft gewonnen omdat de rest superior was.

Ik denk niet dat ze hem afrekenen op slechte kuiten.. Sterker nog, als hij volgend jaar het podium op gaat met kuiten groter dan de rest, dan wint ie nog niet.

De O is 1 dik masker en de fans trappen erin.

Jury kijkt niet zo veel naar kuiten, omdat het voor (ook veel pro's) lastig is om te trainen..
In het verleden is ook vaak gebeurd dat iemand met basically 0 kuit toch heeft gewonnen omdat de rest superior was.

Ik denk niet dat ze hem afrekenen op slechte kuiten.. Sterker nog, als hij volgend jaar het podium op gaat met kuiten groter dan de rest, dan wint ie nog niet.

De O is 1 dik masker en de fans trappen erin.

Heb je wel gekeken de afgelopen jaren?

Heb je wel gekeken de afgelopen jaren?

De afgelopen jaren, jawel..

Tijden veranderen en dat snap ik ook wel.. Kijk we kunnen het over Coleman hebben maar die was zijn tijd gewoon ver vooruit, als zou hij 0 kuiten hebben gehad dan was er nog niemand die van hem zou kunnen winnen..

Dus dat is wel lastig te zeggen.. Ik denk dat een jurysport altijd haken en ogen zal hebben.
Geef je die schema's aan het publiek en vullen zij de scores in, krijg je andere resultaten..
Zet je een andere Jury neer, precies hetzelfde.

De jury is altijd bevooroordeeld, die zien ook de magazines, de videos, de comments. Simpel zat.
Nu kunnen we het alleen over de kuiten hebben, het kan overal wel over gaan.

Zoals sommigen hier zeggen ''Je moet kijken om de beste fysieken te zien, en meer niet'' en dat is gewoon hoe het is, meer niet. Het is een bedrijf, niet echt een wedstrijd.

De afgelopen jaren, jawel..

Tijden veranderen en dat snap ik ook wel.. Kijk we kunnen het over Coleman hebben maar die was zijn tijd gewoon ver vooruit, als zou hij 0 kuiten hebben gehad dan was er nog niemand die van hem zou kunnen winnen..

Dus dat is wel lastig te zeggen.. Ik denk dat een jurysport altijd haken en ogen zal hebben.
Geef je die schema's aan het publiek en vullen zij de scores in, krijg je andere resultaten..
Zet je een andere Jury neer, precies hetzelfde.

De jury is altijd bevooroordeeld, die zien ook de magazines, de videos, de comments. Simpel zat.
Nu kunnen we het alleen over de kuiten hebben, het kan overal wel over gaan.

Zoals sommigen hier zeggen ''Je moet kijken om de beste fysieken te zien, en meer niet'' en dat is gewoon hoe het is, meer niet. Het is een bedrijf, niet echt een wedstrijd.

Ik vind de uitslagen toch niet zo vreemd en zeker niet als het gaat om wie heeft gewonnen. Phil heeft afgelopen jaren gewoon terecht gewonnen. Sommige klasseringen valt wel over te discussiëren, maar om heel de wedstrijd een hoop onzin te noemen vind ik niet kloppen.

2qdvfck.jpg

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 10:13 ----------

2nk01ag.jpg

zo gauw Ramy in de US gaat wonen en vriendjes wordt met de belangrijke uitgevers daarzo maakt ie kans. het is toch allemaal politiek.

Hij is geen Amerikaan dat is het hele eieren eten en begin nu niet over Yates. Yates was engels sprekend en woonde de meeste van de tijd in de US

Ik weet zeker dat vele grotere giganten in het oostblok rondlopen maar de kans niet krijgen om zich te bewijzen

Er word 1 keer over politiek gesproken op DBB en iedereen denkt te weten dat het allemaal om politiek draait..

Jay is 6de omdat hij gewoon harder stond dan Ramy..

Terug
Naar boven