reav
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ramy nog harder kan komen, zijn kuiten bij kan trekken en wat extra populariteit krijgt, dan kan hij nog mr O worden gok ik.

Nee hoor niet eastetische totaal niet. Met alleen massa kom je er niet![]()
Blies Ramy nu qua massa ook iedereen van het podium af of viel dat reuze mee?

Viel imo mee , blijkbaar was zelfs Jay beter dan hem![]()
Blies Ramy nu qua massa ook iedereen van het podium af of viel dat reuze mee?
Werd gewoon veel te veel verwacht van hem. Mijn mening hij had niet mee moeten doen , hardheid , scherpte opbouwen verfijnen dus. Maar goed markus ruhl is dat ook niet gelukt zelfde lot wacht ramyHij blies een rot figuur en stelde teleurWerd gewoon veel te veel verwacht van hem. Mijn mening hij had niet mee moeten doen , hardheid , scherpte opbouwen verfijnen dus. Maar goed markus ruhl is dat ook niet gelukt zelfde lot wacht ramy
Hij blies een rot figuur en stelde teleurWerd gewoon veel te veel verwacht van hem. Mijn mening hij had niet mee moeten doen , hardheid , scherpte opbouwen verfijnen dus. Maar goed markus ruhl is dat ook niet gelukt zelfde lot wacht ramy
Ramy heeft goede verhoudingen en een smal middel zonder gut met zulke massa. Totaal geen eenzelfde vergelijking dus te trekken met RUHL
Nu had Ruhl ook echt geen mooi fysiek, elk lichaamsdeel had eigen proporties XD