MuscleMeat

Mamdouh Elssbiay updates topic

b*ch is mirin' hard

Bish druipt ondertussen..

Onze Gym heeft ook cardio, tv's, toestellen, dumbbells... En veeeeel mannen :(

Big Ramy Shoulder Workout
Last of three training videos shot in Kuwait when Big Ramy was about 4 weeks out from the 2013 Mr Olympia.

http://www.flexonline.com/videos/ifbb/big-ramy-shoulder-workout

4pt4l2.jpg

Echt? kijk de post boven je

GsxJAF6.png

QheldzA.png

zYx5dli.png

WEKhfCv.png

ZcID7nk.png

R0qTJMv.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wrm
Is hij zo laag geindif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie verhouding tussen bovenbeen en kuit!

Als ramy nog harder kan komen, zijn kuiten bij kan trekken en wat extra populariteit krijgt, dan kan hij nog mr O worden gok ik.

Nee hoor niet eastetische totaal niet. Met alleen massa kom je er niet ;)

Mwah, ik vind hem er alsnog erg goed bij staan al zie ik bij Ramy nog niet die spierhardheid. Dat zal wel komen met een paar jaar en daarnaast vind ik phil er minder bij staan dan 2011 en kai is ook niet heel esthetisch

Blies Ramy nu qua massa ook iedereen van het podium af of viel dat reuze mee?

Blies Ramy nu qua massa ook iedereen van het podium af of viel dat reuze mee?

Hij blies een rot figuur en stelde teleur ;) Werd gewoon veel te veel verwacht van hem. Mijn mening hij had niet mee moeten doen , hardheid , scherpte opbouwen verfijnen dus. Maar goed markus ruhl is dat ook niet gelukt zelfde lot wacht ramy

Hij blies een rot figuur en stelde teleur ;) Werd gewoon veel te veel verwacht van hem. Mijn mening hij had niet mee moeten doen , hardheid , scherpte opbouwen verfijnen dus. Maar goed markus ruhl is dat ook niet gelukt zelfde lot wacht ramy

Ramy heeft goede verhoudingen en een smal middel zonder gut met zulke massa. Totaal geen eenzelfde vergelijking dus te trekken met RUHL

Nu had Ruhl ook echt geen mooi fysiek, elk lichaamsdeel had eigen proporties XD

Ramy heeft goede verhoudingen en een smal middel zonder gut met zulke massa. Totaal geen eenzelfde vergelijking dus te trekken met RUHL

Goede verhoudingene kijk jij wel naar dezelfde vent als wij ? Geen kuiten, bovenbeen dwarst zijn eigen bovenlichaam zolang als dat niet in verhouding komt maakt ie geen kans op de titel.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 20:21 ----------

Nu had Ruhl ook echt geen mooi fysiek, elk lichaamsdeel had eigen proporties XD

Klopt ruhl was een freak Hahaha.

Terug
Naar boven