- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet wat hij zegtGoede insteek: ik heb Ramy nog niet afgekraakt dus dat is wat ik nu ga doen. Ja, heel serieus te nemen die gast![]()
. "Break him down" betekend dat hij gestructureerd/ of per deel feedback gaat geven. Het filmpje gaat over Big Ramy, niet over Jay CutlerWel zeggen dat er gasten hoger dan Ramy moesten worden geplaatst maar niets over de plaatsing van Jay Cutler zeggen omdat het toevallig een vriend van hem is. Deze gast moet zeker heel serieus worden genomen..
. Anders had hij wel alle deelnemers af kunnen gaan hè?Dat is niet wat hij zegt. "Break him down" betekend dat hij gestructureerd/ of per deel feedback gaat geven.
Het filmpje gaat over Big Ramy, niet over Jay Cutler. Anders had hij wel alle deelnemers af kunnen gaan hè?
ik heb het puur over zijn opmerking m.b.t. De plaatsingen van de mr-o. Het filmpje gaat idd over big ramy, maar hij haalt wel jay cutler er bij als het om zijn goede definitie gaat. Vervolgens zegt hij wel dat er bb-ers boven ramy moesten worden geplaatst maar niet welke en waarom. Daarnaast zegt hij niets over de plaatsing van jay boven ramy terwijl ramy duidelijk beter was. Gaat nog steeds over ramy lijkt mij he? Wat ik bedoel te zeggen is dat hij in al zijn filmpjes jay cutler de hemel in prijst omdat het zijn vriend is. Niet dat ik iets tegen jay heb want het is zeker 1 van de meest beste bb-ers aller tijden. Maar de kritiek van bios3training vind ik meestal onzin.
En nu weer on-topic.
gaat de 400 lbs off season zo wel halen hoor, hier staat ie op 355 toch?
Big Ramy ready to start his New York Pro prep. At 339lb, 154kg Ramy is looking crazy. He needed more time and as you can see the goal is to deliver something special.
Bron fb