Fitness Seller

Mamdouh Elssbiay updates topic

Dennis James
"Big Ramy with his former colleagues the coaches of Oxygen gym Kuwait".

p2yZgMZ.jpg

V4Pn0BG.jpg

19sA9Zh.jpg

fu98Hlp.jpg

Op één of andere manier schoot ik in de lach bij de tweede foto.
Echt een beest die ramy ben benieuwt hoe hij er over een jaar of vier bijstaat..

Strong bulk.

Als je die foto's ziet krijg je toch echt het vermoeden dat die ramy zon rijke oliesjeik heeft dat al zen gh sponsort ? :D

En mensen maar denken dat de top zich aan een dieet houd lol. Eiwitten hoog en de rest word opgevuld met de calorieen die ze nodig hebben, legit gh & trenbolona houd alles onder controle

Hgh speel een hele grote rol in hun dieet , off season steken die jongens hun vol met alles wat ze binnenkrijgen :p

Eigenlijk is het niet eens een sport, sad but true

Als je die foto's ziet krijg je toch echt het vermoeden dat die ramy zon rijke oliesjeik heeft dat al zen gh sponsort ? :D
Tja de ene sjeik bouwt 's werelds grootste wolkenkrabber, de andere koopt een voetbalclub, sommige fokken renpaarden, misschien fokt deze wel bodybuilders.. Allemaal prestige en speeltjes ;)

Eigenlijk is het niet eens een sport, sad but true

Het trainen blijft een onderdeel dus dat is sportieve. De maaltijden moet je eten je kunt dat niet fake dat je voeding klopt. Je kunt niet fake dat je trainingen tot het uiterste gaan. Dus zie het liever als levenstijl.

Zoooo, die zit wel erg vol zo te zien :roflol:

Ik denk dat hij zomaar de rijkste BB op aarde kan worden door gesponsord te worden door 1 van die olieshijks! :D

In tegenstelling tot veel van die massamonsters heeft hij niet zo'n super ongezonde kop.

Bodybuilding is drugs all the way maar meeste begrijpen dat niet

Tja ik dacht altijd dat moslims hun lichaam niet mochten vergiftigen met AAS door hun geloof.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Inderdaad daar heb je zeker gelijk in. Aas, HGH, peps, insuline etc

Ben wel een beetje nieuwsgiering naar zijn AAS schema;)

Tja ik dacht altijd dat moslims hun lichaam niet mochten vergiftigen met AAS door hun geloof.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Ben wel een beetje nieuwsgiering naar zijn AAS schema;)
Hij vergiftigd zijn lichaam niet met AAS, ze zijn toch allemaal naturel? :eek:
Of mss is hij geen moslim, of is hij geen radicale moslim. Het is niet omdat iemand moslim is dat hij direct alles doet wat een extreem gelovige moslim doet :D

Terug
Naar boven