MuscleMeat

Mamdouh Elssbiay updates topic

Ramy 16 weeks out Olympia

g1izAhn.jpg

Ziet er al vrij lean uit.

Dit gaat leuk worden!

Throwback .. echt achterlijk groot

Haha, worden echt koeienpoten.

Worden?
Worden?

ZIJN

Prep started...

"Ja doet u die slim fit maar ja, de pijken graag tapered. Heeft u maatje 64-30?"

Hij doet toch niet aan ramadan? Dit lijkt me echt heel er nadelig als bodybuilder zijnde.

Vorig jaar wel iig, weet niet precies hoe het dit jaar valt ten opzichte van de Olympia

Toen had hij nog paar weken iig na afloop

big_ramyGetting stronger each week and that's a good sign. Most importantly feeling good lifting the heavy weights. Everything going good so far and tomorrow Ramadan starts and I will be fasting for 16 hours everyday for a month. Hope I don't lose a lot of muscle.

Oh god wat zonde :o

Atleten mogen de vasten toch overslaan als ze, zoals voetballer Fellaini geld doneren aan een goed doel...

13 weeks out, 321,8lbs en 16 uur perdag vasten. Wat een fysiek! Als dit geen top 5 wordt dan weet ik het ook niet meer :p

image.jpeg

niet meer normaal.

Ik denk met alle respect dat Ramy als hij de Ramadan volgt massa zal gaan inleveren, of hij zal misschien nog meer AAS gaan gebruiken om massa verlies tegen te gaan?

Even off topic:

Wat ik me afvraag (en met respect) als leek: Je doet Ramadan voor een goed doel, namelijk het eren van Allah door je zelf gedurende die periode te ontzien toch?
Maar als je je lichaam dan volstopt met AAS en andere rommel, dan eer je Allah toch niet? omdat je in feite een gezond lichaam bewust kapot aan het maken bent.
Iiedereen weet toch dat zoveel AAS nooit gezond kan zijn?

Goed verhaal

Lekker respectvol ook

Wat ik me afvraag (en met respect) als leek: Je doet Ramadan voor een goed doel, namelijk het eren van Allah door je zelf gedurende die periode te ontzien toch?
Maar als je je lichaam dan volstopt met AAS en andere rommel, dan eer je Allah toch niet? omdat je in feite een gezond lichaam bewust kapot aan het maken bent.
Iiedereen weet toch dat zoveel AAS nooit gezond kan zijn?

Idd hypocriet. Maar natuurlijk zijn eigen keuze hoe hij zijn geloof invult.

Terug
Naar boven