AndroidHealthClinic

Mamooth 2500

m4t

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb me onlangs mamooth 2500(banaan) aangeschaft.
En ik doe zoals op de achterkant staat 4 schepjes bij 525 ml melk.
Nu doe ik 4 scheppen met die maatschep ,maar het is gewoon bijna niet te drinken.
Smaak erg slecht.

• Topic Starter Topic Starter
ohja er blijft ook altijd een hoop schuim achter in de de mixbeker

2,5 schep op 350 ml en dan in de blender! (Mixbeker kan ook, maar als je het in de blender doet of in de mixer word het lekker luchtig en zeer goed weg te drinken!

4 scheppe op 0,5 liter lijkt me een beetje heel erg veel, heb zelf ook mammoth gebruikt en deed altijd zoals vermeld stond en ook aangeraden werd zoals ik hierboven schreef

Neem drie scheppen in plaats 4 en laat je shake dan minstens een uur in de koelkast staan dan is het meeste wel goed opgelost, heb je wel vaker last van als je niet met een blender mixt. dus gewoon effe tijdje laten staan.

ok

ok maar het is TE zoet en er blijft echt een berg schuim achter inde mixer

Ik laat nadat ik het gemixed heb, nog eventjes een paar minuten staan, dan in de shake beker, 5 sec shaken om het schuim weg te krijgen, en drinken maar.

Ik weet het, een hoop gedoe, maar dan smaakt het ook wel lekker, en ik had er baat bij!

je kan je gainers beter zelf maken!

schep whey
1 banaan
havermout/brinta

dan blenden:)

Een halve liter?
Ik had eerst ook mamooth banaan aangeschaft en mn shakes met 250ml water gedronken (in het begin 4 scheppen). Dat viel zelfs goed mee van smaak. Ik weet niet hoe je je scheppen neemt (met een grote berg?).

Met water kryg ik em beter binnen dan met melk, ook neemt het lichaam de voedstoffen sneller op als je em na je training met water drinkt

Is wel een goede weightgainer: in 4 weken +-8 kg bygekomen (ik woog dan ook ma 59kg)

Haha goorste weightgainer ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik werd er behoorlijk vet van........

Ik ga dan ook 5x in de week trainen, heb geen tyd om vet te worden. Overtollige calloriën worden direct verbrand. Goede ervaringen met deze wieghtgainer

gainers suck d*ck

echt slechte brol!!!!!!! toch niet bij workout in gent weesten halen?

Ja waarom,workout gent heeft veel producten

Hij is wa duur.

Ik doe nu 300 ml melk + 2 eetlepelscheppen.
Denk dat dit net genoeg is.

Ik bestel online.

Terug
Naar boven