Fitness Seller

Mamooth 2500

Een halve liter?
Ik had eerst ook mamooth banaan aangeschaft en mn shakes met 250ml water gedronken (in het begin 4 scheppen). Dat viel zelfs goed mee van smaak. Ik weet niet hoe je je scheppen neemt (met een grote berg?).

Met water kryg ik em beter binnen dan met melk, ook neemt het lichaam de voedstoffen sneller op als je em na je training met water drinkt

Is wel een goede weightgainer: in 4 weken +-8 kg bygekomen (ik woog dan ook ma 59kg)

8 kilo erbij in 4 weken:eek:

dan heeft het zeker goed gewerkt ja!

maar zoals al eerder werd gezegd hier, whey, banaan en havermout/brinta en hebt een prima W.G.

nu we toch bezig zijn over het samenstellen van een eigen weightgainer ... havermeel , whey en een banaan zou ook goed zijn ... gehoord van een collega maar kvraag me af waar kan ik havermeel kopen? De gemale versie van havermout zegmaar ... greetz
:cool:

je kan havermout door een oude koffiemolen draaien:p

Bah echt brol dat
Enorm slecht, niet op te lossen en je word er vet van, niet normaal!
Iedereen dat ik ken die het neemt, staan daar met hun pot, er zit nog 2kg maar komen er niet meer aan.

Ja waarom,workout gent heeft veel producten

als je niet weet wat te kopen zal kurt je goedkope slechte brol aansmeren, heeft ie bij mij ook al gedaan, hij heeft veel goeie merken, de bekende dus, maar de rest is echt brol die hij gewoon niet kwijt geraakt, als je die winkel binnenstapt moet je op voor hand weten wat te kopen ;) kurt is een vriendelijke kerel enzo maar volgens mij weet hij zelf gewoon niet wat hij soms aankoopt :D

greetz

me broertje heeft die weight gainer ook gehad!!alle smaken waren niet te zuipe zei die, vanille nog het best en zelfs daar zit al weken nog wat in de pot zonder dat hij der aan komt!zou dus ook zelf maar 1 maken!wat bovengenoemde al zei:whey+banaan+brinta in de blender en gainen maar!

De chocoladeversie is echt lekker, no shit. 2 scheppen(70 gram) in 250ml melk.. :)

Wat las ik voor prijs btw, meer dan 30 euro voor 2.2kg? :eek: In afoort is ie 22 euro(in Canada 18,50 btw :D:D)

8 kilo erbij in 4 weken:eek:

dan heeft het zeker goed gewerkt ja!

maar zoals al eerder werd gezegd hier, whey, banaan en havermout/brinta en hebt een prima W.G.

Ik was dan ook graatmager, ik ben 25 en woog nog altyd 59 kg en zelfs nog nooit meer gewogen dan dat. Ik mocht eten zoveel ik wou, ik kwam maar niks by. Heb mezelf meerdere malen op een dieet gezet om maar alles binnen te spele wat eetbaar was, het enige wat veranderde was last van mijn darmen.
Ik denk nu eenmaal dat ik zo een snelle stofwisseling heb.
Ik lees hier in elke post over "hoe kan ik snel aankomen?" dat iedereen verteld dat als je veel eet je automatisch aankomt. Wel, ik kan nu zeggen uit ervaring: DAT IS BULLSHIT! Dat hangt van de persoon af, in mijn geval werkte dat dus niet.
Dus voor mij was een weightgainer dan ook de enige oplossing. Ik denk dat als ik in het begin een andere weightgainer had genomen dan deze dat ik ook die 8 kilo ineens had bygekregen. Ik kon niet anders dan verzwaarden!
Myn laatste pot heb ik een 6 tal weken geleden verbruikt.
Ondertussen ben ik al weer 1,5 kg bygekomen door gewoon maar te eten (onlangs ook nr Turkye geweest en 10 dagen all-inclusive maakt zeker een verschil :D). Dat betekend dus dat myn stofwisseling veranderd is want vroeger kwam ik niks aan door gewoon meer te eten.

Voor de mensen die het afvragen: ik ben byna geen vet aangekomen, ik train nl elke dag dus ik wil perse de overtollige calloriën verbranden.

Mss post ik wel fotos als er mensen geïnteresseerd zyn?

Terug
Naar boven