bsbsbs Monstrous Giant 10.000 berichten Lid sinds 21 okt 2007 Berichten 12.105 Waardering 392 Lengte 1m66 Massa 66kg Vetpercentage 6% 24 feb 2009 #21 strongman zei: idd, beter steek je hem meteen neer dat verwacht ie nooit. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... :d
strongman zei: idd, beter steek je hem meteen neer dat verwacht ie nooit. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... :d
maniac Puny human Elite Member Lid sinds 4 nov 2002 Berichten 7.335 Waardering 54 24 feb 2009 #22 Tjooky zei: Vraag is nu hoe komt deze man aan het geld voor 5 miljoen + folders en de bezorgkosten hiervan Ik heb er trouwens geeneen gehad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij kostte het zo'n 2,5 ton en heeft hij dat verkregen uit donaties. Bij EditieNL werd 'ie nog ff gedissed door een of anders drs.
Tjooky zei: Vraag is nu hoe komt deze man aan het geld voor 5 miljoen + folders en de bezorgkosten hiervan Ik heb er trouwens geeneen gehad Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Volgens mij kostte het zo'n 2,5 ton en heeft hij dat verkregen uit donaties. Bij EditieNL werd 'ie nog ff gedissed door een of anders drs.
Z Zandhapper Cool Novice Lid sinds 27 okt 2008 Berichten 93 Waardering 0 24 feb 2009 #23 maniac zei: Volgens mij kostte het zo'n 2,5 ton en heeft hij dat verkregen uit donaties. Bij EditieNL werd 'ie nog ff gedissed door een of anders drs. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Idd http://www.dumpert.nl/mediabase/412061/b73a0d7b/editienl_over_actie_terug_naar_je_maker.html Mocht je hem ook terug sturen, eerst ff bekladden. zodat ie ze niet weer kan gebruiken.
maniac zei: Volgens mij kostte het zo'n 2,5 ton en heeft hij dat verkregen uit donaties. Bij EditieNL werd 'ie nog ff gedissed door een of anders drs. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Idd http://www.dumpert.nl/mediabase/412061/b73a0d7b/editienl_over_actie_terug_naar_je_maker.html Mocht je hem ook terug sturen, eerst ff bekladden. zodat ie ze niet weer kan gebruiken.
A apfelstrudel Superior Athlete Lid sinds 15 nov 2008 Berichten 45.393 Waardering 61.702 24 feb 2009 #24 Je bent pas bikkel als je die gozer doodknuppeld met een bijbel.