Fitness Seller

Man eet kakkerlakken en sterft

wtf..gewoon ziek dat je er uberhaupt al aan mee doet! Gatverrr

Spijtig voor 'm maar wat een mongolische actie.

Ik vind de reacties mbt tot het eten van insecten wel merkwaardig. Culturen waar men gewend is om insecten als eiwitbron te zien vinden culturen die zoogdieren en vogels slachten en eten waarschijnlijk ook niet normaal. Op zich is er niets vreemds aan het eten van insecten, het staat ook op het menu van een zekere voorouder. Prima eiwitbron ook. Je moet alleen wel goed bijten voor je slikt. ;)

Ik vind de reacties mbt tot het eten van insecten wel merkwaardig. Culturen waar men gewend is om insecten als eiwitbron te zien vinden culturen die zoogdieren en vogels slachten en eten waarschijnlijk ook niet normaal. Op zich is er niets vreemds aan het eten van insecten, het staat ook op het menu van een zekere voorouder. Prima eiwitbron ook. Je moet alleen wel goed bijten voor je slikt. ;)

:roflol: ben geen bear grylls, wat een boer niet kent lust ie niet! :o

:roflol: ben geen bear grylls, wat een boer niet kent lust ie niet! :o

Precies, denk niet dat deze mensen ooit te maken hebben gehad met dergelijke culturen. Daarnaast is een sprinkhaan ook wel wat anders dan een kakkerlak. En al helemaal als het gaat om het winnen van een slang.

Als je dan denkt aan de gedachten hoe het heeft moeten voelen .. XD

Ja persoonlijk vind ik er ook wel een verschil tussen zitten welk insect.. een kakkerlak is gewoon een smerig insect.

Wie slikt er nou levende kakkerlakken door moet er nie aan denken, je zou ze maar gewoon door jezelf heen voelen gaan pff

Gat in je maag kan zeker fatale gevolgen hebben, maar lijkt me sterk dat zo'n beest het maagzuur kan overleven en dan ook nog eens door de maagwand kan knagen. Alhoewel kakkerlakken zijn hardnekkige insecten die zelfs door leder kunnen knagen. :dunno:

Kakkerlakken leven nog 30 dagen nadat hun hoofd is afgehakt, daarna sterven ze door verhongering :roflol:

Als er iets is wat maagzuur zou kunnen overleven zijn t kakkerlakken wel

Beerdiertje.jpg

:roflol:

Je hebt toch ook van dat poeder wat je in water gooit waarna er na een paar uur beestjes in zwemmen? Zijn dat van die beerdiertjes?

Terug
Naar boven