MuscleMeat

Man laat vrouw thuis en gaat op reis met sekspop

Bezoekers in dit topic

sleeparchive

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2009
Berichten
593
Waardering
19
media_xl_4059730.jpg
De Canadese filmmaker David Hockey (57) heeft een vrouw uit de duizend. Zijn echtgenote vindt het immers niet erg dat David op reis gaat met een andere vrouw, ook al is het een plastic coïtuspop die hij Bianca noemde

David, vader van twee kinderen, maakte met Bianca tripjes in de VS en Groot-Brittannië en zijn vrouw Wendy liet dat oogluikend toe. "Ze weet wel dat ik er niet écht vandoor zal gaan met een stuk silicone dat er als een vrouw uitziet", meent David.

1.500 euro lingerie
Bianca weegt veertig kilo en moet in een rolstoel rondgereden worden. Ze is slechts één van de veertien coïtuspoppen die Hockey kocht. Hij gaf inmiddels 20.000 euro uit aan reisjes en outfit, waaronder ruim 1.500 euro aan lingerie voor zijn poppen.

Hockey nam Bianca mee op motortripjes en ging met haar parachutespringen. "De instructeur die met haar in tandem sprong, vond het fijn dat er eens iemand niet in zijn oren aan het schreeuwen was".

Hockey doet het allemaal "voor het werk". Hij maakt een documentaire, 'All Dolled Up', over mensen die poppen verzamelen, de zogenaamde iDollators.

Diepgravende reportage
"Er zijn in die gemeenschap mensen die coïtuspoppen boven echte mensen verkiezen, maar voor mij zijn ze wat ze zijn: poppen, geen mensen. Er was nooit eerder een diepgaande reportage gemaakt over mensen die met poppen een leven leiden als waren het mensen van vlees en bloed".

Het stereotiepe beeld van de sociaal onaangepaste man die geen relatie met een echte vrouw kan aangaan en dan maar een coïtuspop koopt, klopt volgens Hockey allerminst.

35 procent getrouwde mannen
"Ik kwam erachter dat ongeveer 35 procent van de mannen die zo'n pop kopen getrouwd zijn. Een coïtuspop kopen is zoiets als een boot of een oldtimer kopen. 'Hoe kan je nu gezelschap verwachten van een plastic pop', vragen mensen me. Als je op zoek bent naar gezelschap, kan je inderdaad beter een hond kopen".

Libido's in balans
"Maar toch kan zo'n pop een zekere leemte vullen. Zo interviewde ik een dokter die beweerde dat dergelijke poppen ervoor hadden gezorgd dat hij geen échte vrouwen meer misbruikt voor de coïtus. Maar minder dan de helft van de poppenfreaks gebruiken ze voor coïtus. Toch kan zo'n pop de libido's in balans brengen, in het bijzonder in een relatie waarbij de vrouw minder zin in coïtus heeft dan de man. Zelf ben ik gehecht geraakt aan Bianca, die ik aanvankelijk wou verkopen na dit filmproject".

Hockey noemt de drie jaar die hij met zijn poppen optrok en kennis maakte met andere poppenliefhebbers "een ontdekkingsreis naar mijn zelfbewustzijn".

Hij raakte bovendien ontroerd door de "vrijgevigheid en medemenselijkheid" die hij ervaarde in de gemeenschap van poppenliefhebbers. "Zo is er een vrouw die poppen verzamelt en ze weggeeft aan mensen die ze nodig hebben. Dat zie ik nog niet gebeuren in oldtimersclubs. Maar met een auto heb je dan ook geen coïtus". (lb) http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...ouw-thuis-en-gaat-op-reis-met-coïtuspop.dhtml
 
moet je geen astma patient zijn...hahahaha
 
Ontroerend dat hij gehecht is aan die pop en hem niet meer verkoopt na het project.
 
Nice, vooral sexy lingerie op je pop:D
 
Back
Naar boven