XXL Nutrition

Shocking Man overleeft 30 xtc-pillen

zegt veel over hoeveel mg er in die pillen zaten:rolleyes:

in de hoogtij dagen van xtc kwam je wel vaker figuren tegen die 20+ pillen op een avond erdoorheen jaagden. Puur omdat ze elk weekend veel namen (dikke tollerantie). Zal bij dit figuur ook wel geweest zijn alleen is ie net te ver gegaan :D

en zoals hierboven al gezegt hangt de hoeveelheid mdma er ook sterk vanaf. bij pillen met +200mg mdma ga je de 30 zeker niet halen

Of een awesome manier om zelfmoord te plegen

Jammer dat die het overleefd hebt

Dacht altijd dat je geen overdosis kan krijgen van mdma, enkel door de bijkomende effecten zoals overhitting/uitdroging of het teveel consumeren van water ??

die zal de rest van z n leven wel geen dopamine hebben.

Heb er ook ooit eens 15 genomen, maar je moest er in het begin al 3 nemen om het effect goed en voor 3/4 uur te voelen dusja..

brb serotonine syndroom

LD-50 ligt volgens mij tussen de 10 en 20 mg per kg lichaamsgewicht volgens diverse bronnen. Wanneer meneer 75 woog is dit dus 750mg-1,5gr totaal.
Als ie 30 pillen op had was t dus erg slappe hap =s
Alsnog een stomkop dat ie zo flink bijpakt, maar om m nou dood te wensen gaat wel enigszins ver, niet?
Mensen die flink roken longkanker toewensen is ook niet bepaald netjes. :/

LD-50 ligt volgens mij tussen de 10 en 20 mg per kg lichaamsgewicht volgens diverse bronnen. Wanneer meneer 75 woog is dit dus 750mg-1,5gr totaal.
Alsnog een stomkop dat ie zo flink bijpakt, maar om m nou dood te wensen gaat wel enigszins ver, niet?

lol, how about no..

Ld is toch lethal dose? kun je uitleggen wat die 50 betekend?
en hoe snel is het je systeem weer uit? Ik heb ook wel eens 3 pillen op een avond gehad die getest zijn op 190mg/s. Ik had nou niet het idee dat ik met nog 1 de sjaak zou zijn. Dit was verspreid over 10 uren ongeveer. Ik ben wel benieuwd naar de redenatie erachter.

Ik zie in mijn omgeving wel vaker mensen 5 of 6 of zelfs meer pillen nemen. Ik vind dat niet echt een toegevoegde waarde hebben, maar miss komt het omdat die elke week lopen te wauzen.

Ld is toch lethal dose? kun je uitleggen wat die 50 betekend?
en hoe snel is het je systeem weer uit? Ik heb ook wel eens 3 pillen op een avond gehad die getest zijn op 190mg/s. Ik had nou niet het idee dat ik met nog 1 de sjaak zou zijn. Dit was verspreid over 10 uren ongeveer. Ik ben wel benieuwd naar de redenatie erachter.

LD is indd lethal dose. Die 50 staat voor dat die dosis voor 50% van de mensen (dus gemiddeld) dodelijk is.
Die LD moet je dan wel in een keer nemen inderdaad; ik weet zo niet wat de halfwaardetijd (6 - 8 uur volgens wat sites, maar veel verschillende getallen komen voorbij )van mdma in het lichaam is, maar met 600 mg over de hele avond verspreid zal je weinig gevaar lopen

Volgens mij ligt de werkelijke LD op 5-6 gram mdma. Alles daaronder tot een acceptabele dosis kan natuurlijk ook zeer risicovol zijn. Wel ligt het natuurlijk aan je tolerantie, en hoe goed je lichaam de stof kan verwerken. Ken persoonlijk iemand die 1,8 gram had ingenomen (gepland) maar die had al wel een enorme tolerantie, op die hoeveelheden is het wel echt gewoon spelen met je leven. Vraag me wel af hoe hij zich voelde:p.

Als je die gast doodwenst ben je gewoon triest..

Terug
Naar boven