XXL Nutrition

Shocking Man overleeft 30 xtc-pillen

LD is indd lethal dose. Die 50 staat voor dat die dosis voor 50% van de mensen (dus gemiddeld) dodelijk is.
Die LD moet je dan wel in een keer nemen inderdaad; ik weet zo niet wat de halfwaardetijd (6 - 8 uur volgens wat sites, maar veel verschillende getallen komen voorbij )van mdma in het lichaam is, maar met 600 mg over de hele avond verspreid zal je weinig gevaar lopen

Bedankt voor de uitleg :)

Als je die gast doodwenst ben je gewoon triest..

+1. het is fokking dom, maar doodwensen kun je beter bij de serie-pedo's ed doen

Damn die zal voorlopig wel brak zijn.

De XTC die ik gekend heb zoals de salmiaks, mitsubishi, klavertjes en hartjes, daar kon je max 6 van hebben.
Meer en je was gegarandeerd opgenomen.
Gemiddeld was 1,5 tot 3 pillen en zeker niet meer.

Heb er ook ooit eens 15 genomen, maar je moest er in het begin al 3 nemen om het effect goed en voor 3/4 uur te voelen dusja..
Kwam niet verder dan 13 met wat andere ellende erbij...

Doek nooit meer :P dacht echt dak doodging

OT: Wat moet die gozer eruit hebben gezien :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 01:45 ----------

Kheb je al een paar x breed lachen zoiets zien posten waren die dingen zo flex dan?

OT: Wat moet die gozer eruit hebben gezien :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 01:45 ----------

Kheb je al een paar x breed lachen zoiets zien posten waren die dingen zo flex dan?

Yessir, nog nooit zo hard gespaced als op die dingen srsly.:D

Bullshit mediastory, alsof iemand geteld heeft hoeveel pillen hij echt op heeft plus dat je grote delen uitkotst.

aangezien een LD-50 altijd gebaseerd is op dierenstudies neem ik die nooit serieus.

Pure nonsens om dat over te dragen naar mensen.

aangezien een LD-50 altijd gebaseerd is op dierenstudies neem ik die nooit zo serieus.

inderdaad, LD-50 is gebaseerd op proefdieren en wordt dan omgezet naar menselijke lichaamsgewichten.

en LD-50 is ook een soort van gokken. bij die dosis lag de helft van de proefdieren dood, maar bij lagere waarden zal er ook een % proefdieren dood zijn geweest. je zal dan maar net in die categorie zitten...

Volgens mij ligt de werkelijke LD op 5-6 gram mdma. Alles daaronder tot een acceptabele dosis kan natuurlijk ook zeer risicovol zijn. Wel ligt het natuurlijk aan je tolerantie, en hoe goed je lichaam de stof kan verwerken. Ken persoonlijk iemand die 1,8 gram had ingenomen (gepland) maar die had al wel een enorme tolerantie, op die hoeveelheden is het wel echt gewoon spelen met je leven. Vraag me wel af hoe hij zich voelde:p.
LD hoeveel?
LD 100 is natuurlijk een stuk hoger dan LD 50.

22498078.jpg

Jammer dat ie het heeft overleefd :( Zielig dat soort mensen.

"Het is erg onverstandig wat hij heeft gedaan"

:orly:

Haha, idem:roflol: Voelde me goed tot het moment dat ik in m'n bed lag, heb toen wss 2u lang hevige hartkloppingen en zo gehad, hele tijd denken dat je zal doodgaan.:o

Mja,ze maken ze niet meer zoals vroeger he :)

Terug
Naar boven