Fitness Seller

Shocking News Man schiet op sneeuwballengooiers in Amsterdam

Van de week vroeg mijn buurjongen of hij een sneeuwbal op me mocht gooien. Hij had geluk dat ik mijn pipa niet bij me had:roflol:

Ik zou ook wel ragen als iemand random sneeuwballen op me gooit ..

Ach het is maar een luchtdrukpistool. Natuurlijk doe je zoiets niet maar die kinderen die blijkbaar slecht opgevoed zijn en sneeuwballen naar totale vreemden gaan gooien zijn ook niet heilig.

Van kinderen moeten ze lijm maken.

Niks nieuws, gebeurd elk jaar weer.

-

Laatst bewerkt:
Ach het is maar een luchtdrukpistool. Natuurlijk doe je zoiets niet maar die kinderen die blijkbaar slecht opgevoed zijn en sneeuwballen naar totale vreemden gaan gooien zijn ook niet heilig.

Alleen is schieten op kinderen toch wel een vorm van disproportioneel geweld. Het is nog geen zaak zoals bij Sedar Soares die iets soortgelijks niet overleefde maar je bent toch wel behoorlijk ziek in de kop als je met een luchtbuks of zwaarder op kinderen gaat schieten.

De maatschappij is terecht gekomen in een crisis waarbij een soort van stress en agressie niet geschuwd word. Waar hebben we het over, een sneeuwbal. Een gekristalliseerd balletje water, meer niet. Geen Aids, geen oorlog, nee een sneeuwbal en gelijk springt deze man helemaal uit zijn vel.
Belachelijk.
Je weet ook wel dat die krengen pijnlijk hard kunnen aankomen en als dat niet op een speelse, maar onverwachte en eerder gewelddadige wijze gebeurd kan je daar aardig pissed van worden. Ouders zouden hun kinderen moeten leren om niet zomaar sneeuwballen naar om het even wie te gooien. En vooral voor de veiligheid van hun eigen kinderen.

Alleen is schieten op kinderen toch wel een vorm van disproportioneel geweld. Het is nog geen zaak zoals bij Sedar Soares die iets soortgelijks niet overleefde maar je bent toch wel behoorlijk ziek in de kop als je met een luchtbuks of zwaarder op kinderen gaat schieten.
Als volwassene schieten op kinderen gaat natuurlijk nergens over, alleen staat er niet of het in de lucht was of gericht naar de kinderen. Dan had ie beter een sneeuwbal teruggegooid, al kan dat soms veel pijnlijker aankomen dan een plastic balletje.

PS: trouwens 'Amsterdamse Rivierenbuurt', ik veronderstel dat de integratie daar nog niet van een leien dakje gaat?

Terug
Naar boven