XXL Nutrition

Man uit Aruba sterft door geweld Haagse politie

Er is natuurlijk al een lange periode spanning tussen de mensen(voornamelijke allochtonen) en de politie daar. Dit was een beetje de druppel die de emmer liet overlopen, was te verwachten idd.

Gewoon de rascisme kaart die getrokken wordt en nu maken ze het doormiddel van geweld van hun eigen kant nog waar ook.

Waarschijnlijk ben jij alleen zo op internet, maar maakt niet uit.
Ik vind het echt super voor je, dat jij je zo kan uiten op dit forum.

Heel veel liefde, no homo

Hmm, nee niet bepaald. Over het algemeen gedraag ik me altijd wel hetzelfde, zo ook hier. Heel veel positiefs heeft het me niet opgebracht, maar dat terzijde.

Ijzer in da house. Nu gaan we het krijgen.

Tymboo is er ook, clash of the titans.

Volg deze twitter: http://twitter.com/regio15

wat een trieste bedoeling, man rijdt in op agenten, politieruiter gewond.

ik zit me hier thuis weer op te vreten

Fijn weer dat er op een gewelddadige manier duidelijk gemaakt wordt door een paar randdebielen dat ze zo tegen geweld zijn

ik sta klaar om het topic te derailen als dat nodig blijkt

Er moet even iemand met een zwaar ongenuanceerde radicale mening komen die het topic wat aanwakkert.
Alleen heb ik mijn krediet op dat gebied wel weer even verspeeld dus ik houd me afzijdig, wie o wie? Linksgekkie of kaalkopje, anything goes.

Zou Gutmensch Ericr ook aanwezig zijn?

Er moet even iemand met een zwaar ongenuanceerde radicale mening komen die het topic wat aanwakkert.
Alleen heb ik mijn krediet op dat gebied wel weer even verspeeld dus ik houd me afzijdig, wie o wie? Linksgekkie of kaalkopje, anything goes.

specialpaint kan het trucje wel doen denk ik

Die is op de koffie bij Quinsy.

Staat achter Quinsy en gooit ongezien een SP tomaat tegen een ME bus aan.

Dubbele overtreding, ze staat niet in de keuken en ze is bestuurder, wat voor gevaarlijke situaties kan zorgen.

:roflol:

kon er wel om lachen

hoop dat ze niet erg gewond is

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Ook persfotografen worden nu bekogeld en achterna gezeten door groepjes jongeren. Onze fotograaf kreeg steen tegen been. #Mitch #DenHaag

bah

Ik snap nog steeds niet waarom het zo moeilijk lijkt om iemand te arresteren: bean bag, boem, op de grond, en dan handboeinen. Klaar.

Wat een hetze omwille van een dooie n*ger.

:trollfacex:

Terug
Naar boven