XXL Nutrition

Shocking News Man vermoordt meisje, snijdt haar in stukken en kookt hart

Dat meldt de Marokkaanse Herpes

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 17:22 ----------

"Forensisch deskundigen onderzoeken het lichaampje van de peuter nu om te bepalen of ze was verkracht voordat ze werd vermoord."

Who cares ??? Denk dat de ouders dit liever niet weten, en denk niet dat zijn straf er minder op zal worden als blijkt dat hij dat niet heeft gedaan.

Idd straks moet ze nog met hem trouwen

Toch is het belangrijk om zoveel mogelijk bewijzen te verzamelen, zodat de rechter een goed beeld krijgt van alle feiten. Hij kan zo tot het max. veroordeeld worden. Een kinderverkrachter krijgt ook een speciale behandeling in de gevangenis mocht hij in contact komen met de rest...

Verschrikkelijk dat de ouders dit moesten zien... een extremer trauma is moeilijk denkbaar. Wat mij betreft geen doodstraf maar levenslang isoleercel.

idd, zo'n kl***zak zouden ze levenslang moeten kwellen in zon cel van 1 op 1. echt sick die gast.

Ik zeg het je, ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, maar de meest leipe en gruwelijke wandaden die ik van z'n leven heb gehoord en zie op het net, komen toch wel steeds van chinezen/marrokanenland.....

Ik haat de meeste van die bijgelovige mafketels....mogen ze branden in de hel met ondraaglijke pijnen voor de rest van hun miezerige zielsbestaan. Bende verrotte eikels

de weg naar het hart gaat door de maag.

Waarom niet gewoon rauw eten?

srs homo deze vent.

???epic mealtime

Zou mensenvlees mooie verhouding eiwitten/koolhydraten/vet hebben?

Terug
Naar boven