MuscleMeat

Manchester United accepteert bod op Ronaldo

Ik vind het op zich geen slechte ontwikkeling. De Liga wordt weer wat boeiender om te volgen. Ondanks dat Real vorig jaar ook aardig in het spoor bleef lopen van Barça kunnen ze nu ook kwalitatief meer concureren. Het feit dat ze daarvoor 150 miljoen overmaken naar 2 andere topclubs interesseert me dan vrij weinig. Vind het erger als ze talenten opkopen van de subtop om die vervolgens ergens in een selectie van 30 man te laten wegkwijnen. Zoals met onze Nederlanders dreigt te gebeuren. :o

Ik denk dat Real ook met onze Nederlandse spelers een goed team hadden kunnen maken, kijk ten slotte naar Oranje, die spelen bij vlagen ook briljant voetbal. Maar onze spelers hebben niet de kwaliteiten om maar overal op het veld te kunnen spelen. Sneijder en Van der Vaart worden al een seizoen lang respectievelijk op de linker en rechter flank geposteerd terwijl elke idioot kan zien dat ze gewoon op #10 horen te spelen. De Hunter wordt gehaald als vervanger van Ruud en zit vervolgens gewoon op de bank achter opa Raul en de overschatte egoïst Higuain. Onder Juande Ramos was die situatie nooit verbeterd.

Van der Vaart > Bayern
Sneijder & Hunter > Man U

lijkt me een goede optie. Als ze maar niet een jaar lang op de bank gaan zitten.

het wordt eens tijd dat de voetbalbonden hier eens een stokje voor gaan steken!
Een maximum transfersom per seizoen, maximum aantal buitenlandse spelers o.i.d.

Dit gaat toch nergens meer over, 94 miljoen... Kom op zeg, ik heb er geen woorden voor. Voetbal gaat alleen maar naar de klote zo.

Buiten dat wint real toch niks volgend seizoen. ze kopen wel leuk allemaal goede individuele spelers, maar ik wil ze nog wel eens zien spelen in teamverband! De ene heeft een groter ego dan de ander.
+1

Alsof je jaar in jaar uit super kan spelen met spelers uit je jeugd elftal. Kom op zeg, doe even normaal. Elke club heeft zijn periode waarin het excelleert, paar jaar terug was dat Real Madrid, nu is het Barcelona. Begin nou niet meteen over dat teamverband bs verhaal. Zeker allemaal de tijden van Raul, Guti, Redondo etc vergeten ? Real Madrid kan het zich niet permenteren om een aantal jaren subtop te spelen, en aangezien er op dit moment niet veel doorstroom uit de jeugd komt, kopen ze topspelers. Real Madrid heeft een naam hoog te houden in de wereld, en ze gaan zeker niet als bijvoorbeeld Arsenal eeuwig wachten op succes, get over it.

En de prijs word nog altijd bepaald door de verkoper, niet de koper. Manchester United is juist de club die er belachelijk veel voor vraagt. Terwijl ronaldo zelf weg wil. Real Madrid verdient dat geld zo terug, logisch dat ze het ook nog gewoon betalen.

Een publiciteitstour door Azië en men heeft het halve transferbedrag terug uit extra merchandise verkopen.

Enige wat mij verontrust is de positie van de Nederlandsers bij Real met het oog op het WK 2010.

Is er nog clubliefde op deze aardkloot? :scratch:

Laatst bewerkt:
Dirk Kuyt komaan man hahahahaha .

De man heeft gescoord in een Champions Leage finale, speelde dit seizoen meer dan 50 wedstrijden voor een van de beste teams in de wereld. Is dit geen wereldklasse dan? Ik snap dat jullie de lat hoog leggen met wereldspitsen als Wesley Sonck of Kevin Vandenbergh in het achterhoofd, maar dan nog lijkt me duidelijk dat Kuyt wel degelijk wereldklasse is.

:roflol:

Van Nistelrooy en Van der Sar zijn de 2 enigen in dit rijtje die wss nog echt herinnert zullen worden buiten de Nederlandse grenzen. De rest komt niet eens in de buurt van Ronaldo, Messi, Kaka en Ribery die overal befaamd zijn en zullen blijven.

Robben, Van Persie, Sneijder, Vaart zijn nog niet eens halverwege hun carriere, hoe wil jij nou weten wie wel en niet herinnert zullen worden? Stel Nederland wint volgend jaar het WK, dan worden ze dus niet alleen herinnert, maar voor eeuwig aanbeden...

:roflol:

Van Nistelrooy en Van der Sar zijn de 2 enigen in dit rijtje die wss nog echt herinnert zullen worden buiten de Nederlandse grenzen. De rest komt niet eens in de buurt van Ronaldo, Messi, Kaka en Ribery die overal befaamd zijn en zullen blijven.

Ribery kun je trouwens uit dat rijtje weglaten. Die heeft nog net niks bewezen en nog niks gewonnen. Dat de man geweldig kan voetballen ziet iedereen. Maar Messi en Kaka zijn beter en hebben al flink wat gewonnen. Vergelijk je bijvoorbeeld leeftijdsgenoten Ribery en Robben met elkaar:

Robben:
2x kampioen van Engeland
1x FA cup

1x kampioen van Spanje

1x kampioen van Nederland

Ribery:
1x Turkse beker
1x kampioen van Duitsland
en oh ja, 1x de inter toto, zou ik die bijna nog vergeten.:D

Laatst bewerkt:
Rare jongens die Belgen, krijgen in hun eigen land de zaken niet meer geregeld, komen bij ons aankloppen voor een bondscoach (Van Gaal, Advocaat) maar wel het hoogste woord voeren in voetbaldiscussies.

Robben, Van Persie, Sneijder, Vaart zijn nog niet eens halverwege hun carriere, hoe wil jij nou weten wie wel en niet herinnert zullen worden? Stel Nederland wint volgend jaar het WK, dan worden ze dus niet alleen herinnert, maar voor eeuwig aanbeden...

Ronaldo en Messi zijn nog jonger, zijn nu al onvergetelijk en hebben ook geen WK op hun naam. Laat Nederland eerst maar eens het WK winnen zoals je dat stelt, wat hoogst wss niet zal gebeuren. En dan nog zullen ze niet de status van een Ribery, Messi, Ronaldo of Kaka evenaren.
Rare jongens die Belgen, krijgen in hun eigen land de zaken niet meer geregeld, komen bij ons aankloppen voor een bondscoach (Van Gaal, Advocaat) maar wel het hoogste woord voeren in voetbaldiscussies.
Hoogste woord voeren? Het is gewoon common sence. En verder zou elke Belg zn mond dus moeten houden volgens jou. Het zit je blijkbaar hoog he.

komaan man een speler tot wereld top of wereld klasse kan pas als de desbetreffende speler in moeilijke tijden of wedstrijden de team kan dragen en leiden ,zoals kaka dee bij milan en ronaldo bij united.
Dat zie ik sneijder of van der vaart niet doen .
zijn zeer goede spelers maar wereld top gaat wat te ver

btw real is echt een klote ** K*T team dat ze kaka weghaalde bij milan
stelletje klootzakken

komaan man een speler tot wereld top of wereld klasse kan pas als de desbetreffende speler in moeilijke tijden of wedstrijden de team kan dragen en leiden ,zoals kaka dee bij milan en ronaldo bij united.
Dat zie ik sneijder of van der vaart niet doen .
zijn zeer goede spelers maar wereld top gaat wat te ver

Zelfs een middenmoter kunnen ze niet leiden . Kijk naar bv een Diego of Deco . Dat zijn gasten die een team leiden .
Ik vind een team als Real te hoog gegrepen voor Robben of Sneijder .

Robben met Ribery vergelijken is al helemaal te gek voor woorden . Oke Ribery heeft nog niet veel bereikt . Maar die gast heeft talent op overschot . Daar gaan we nog heel veel van zien .

Robben > Ribery

Ik weet nog wel welk team op het EK met 4-1 won. Robben maakte een goal uit een onmogelijke hoek, Ribery heb ik niet gezien.

Mooie onzin kraam jij trouwens uit. Vd Vaart kan geen team leiden? Ik weet nog wel wie bij HSV de absolute held was en wekelijks geweldig speelde.

Terug
Naar boven