Tegenwoordig is hij weer aan het knallen in Brazilië als ik de persberichten mag geloven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C. Ronaldo: Winnaar gouden bal 2008.
D. Bergkamp: Nederlands voetballer van het jaar.
Dennis Bergkamp was uber .
Maar Messi is volgens mij toch nog een klasse apart . Die gast hoort in het rijtje Platini , Zidane , Cruyff , ...

mistery zei:Ronaldo is nu al een fenomeen. En heeft nog minstens 6 jaar te gaan als voetballer. Die jongen kan uitgroeien tot een van de grootste spelers ooit.
Hij is pas 24! 
Messi is volgens mij toch nog een klasse apart . Die gast hoort in het rijtje Platini , Zidane , Cruyff , ...

Nee dat nog niet denk ik . Weet ook niet hoe het gesteld is met het Argentijnse team voor de rest maar hij is nog jong . Tegen dat hij 25 is , is hij de beste speler van de wereld .Ik zie Messi Argentinië naar de wereldtitel leiden zoals Maradona destijds.![]()

Bergkamp wel twee keer derde geworden in wereldvoetballer van het jaar! Waarvan in '97 achter 2 Brazilianen, maar toch geen gouden bal...
hij moet goed kunnen voetballenIk vraag me af, gezien de meningen zoveel verdeeld zijn, wat moet volgens jullie een top voetballer qua eigenschappen bezitten?
Want ik denk toch echt dat het benoemen van de beste voetballer o.i.d. ook gedeeltelijk afhangt van een verschil van mening.
Real Madrid heeft nog altijd geen persoonlijk akkoord bereikt met Cristiano Ronaldo. Hoewel de Spaanse grootmacht met Manchester United een recordbedrag van 94 miljoen euro is overeengekomen, zijn de speler en club momenteel in onderhandeling over het salaris.
Volgens het Engelse The Daily Mail verlopen die gesprekken momenteel moeizaam. De Portugees schijnt niet akkoord te zijn gegaan met het eerste bod van 235.000 euro per week, met daarin jaarlijks een salarisverhoging van 25 procent, mits Real meer commerciële deals afsluit.
Jorge Mendes, de zaakwaarnemer van Ronaldo, praat momenteel met de clubleiding van de Spaanse club over een hogere vergoeding voor het portretrecht van zijn cliënt.

Hahaha, 235.000 per week niet genoeg. Als je de luxe hebt om zo te kunnen onderhandelen, ben je wel echt de shit.
gewoon een goede zakenmanEerder een idioot.
ZIjn genoeg mensen die hier minstens 10 jaar voor moeten werken.