MuscleMeat

Manier van Slapen !

Hamzaoui

Novice
Waardering
0
Beste forum gangers,
Al heel lang zit ik met de volgende vraag,
stel je hebt net flink je borst lopen trainen.
En je gaat slapen, is het dan beter om op je rug te slapen aangezien je borst zich aan het herstellen is. Dit geld ook voor andere spieren.
Zoals bijvoorbeeld rug etc etc.

Slaap in ieder geval NIET op je buik. Rotslecht.
Ben al een aantal keer bij de osteopaat langsgeweest om men rug terug "recht te laten zetten". Volgens mij maakt de manier waarop je slaapt niet zo heel veel uit mbt spierherstel. Slaap en eet gewoon voldoende, dan kom je er wel.

• Topic Starter Topic Starter
Sonic1 waarom moest je rug "recht laten zetten", kwam dat doordat je op je buik sliep. Kan je het miss uitleggen

ik slaap altijd half op mn buik.
de ideale houding voor je rug ook is op je zij en 1 knie wat opgetrokken meen ik.

voor spierherstel zal het niet uitmaken. immers je belast je borst er niet echt mee.

de ideale slaaphouding is idd op je zij

buiklig is heel slecht voor je rug...

ten eerste omdat je zijn s vorm niet kan behouden en ten tweede hoe je hoofd moet liggen is slecht voor de nekwervels die naar de rug doorlopen..

beste is idd zij, maar ik heb het probleem dat ik me dan fixeer op hoe ik mijn arm waarop ik lig... die slaapt dan plots halverwege de nacht als er mensen zijn die tips hebben daaromtrent, laat maar komen

Ik slaap altijd op me buik maar dan met 1 been opgetrokken.

de kinesist raadde mij het ook aan op mijn rug te slapen (ik ben nu eenmaal een buikslaper), ik luisterde niet. gevolg: veel rugklachten. de laatste tijd slaap ik (probeer ik toch) op mijn rug of zij te slapen: geen rugklachten! ( ik geef wel toe.. deze nacht heb ik gezondigd :o )

Je hebt gewoon een slecht bed
Hoe iemand inslaapt kan je een deel vertellen hoe een persoon zal zijn. Iedereen slaapt anders

Informatie slapen

Beste forum gangers,
Al heel lang zit ik met de volgende vraag,
stel je hebt net flink je borst lopen trainen.
En je gaat slapen, is het dan beter om op je rug te slapen aangezien je borst zich aan het herstellen is. Dit geld ook voor andere spieren.
Zoals bijvoorbeeld rug etc etc.

boeit geen **** als je het over je herstel of groei hebt.als je op je buik slaapt krijg je sneller buikpijn als je wat gegeten hebt voor het slapen.op je zij is niet goed voor de schouders.die groeien na voren.

Ik slaap altijd op mn zij of rug :P Maar dit moet toch geen ene fl**ker uitmaken :P

koop een waterbed, dan wordt het rugslapen een stuk feiner.
Ook slaap je sneller omdat het bed verwarmd is

Tempur matras & kussen ... presto, ineens 8 uur om en heerlijk gevoel.
Slaap trouwens altijd in foetus houding ;)

Ik draai altijd 6keer rond als ik slaap.

Terug
Naar boven