MuscleMeat

ManMachine's progressie topic

ManMachine

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m66
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hey allen. Ik heb dit topic vooral voor mezelf aangemaakt om me wat te motiveren en progressie foto's bij te houden, maar ik deel dit ook graag met andere DBB-leden.
Momenteel sta ik er zo bij met 1.66m en 66kg. Ik ben in september met een clean bulk begonnen en die ga ik volhouden tot volgend jaar september. Op 1 september stond ik op 62kg met een vetpercentage van 10%. Momenteel is dat gestegen naar 12-13%.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer foto's volgen nog!

Ben jij 71 kg?

66kg the ****? je bent net zo lang als mij en zou je dus meer dan 66kg geven gebaseerd op deze foto

• Topic Starter Topic Starter
Dunne beentjes? Goeie traps iig.

Ja geen idee hoe dit komt. De meeste mensen schatten mij zwaarder in dan dat ik ben. Ik denk dat ik een dunne botstructuur heb ofzo.
Mensen schatten mij ook altijd hoger in gewicht in op foto's, know that feel. Rug ziet er goed uit, misschien meer foto's? Hoe gaat het met benen?

Dus zo zal ik er ook bij staan als ik 66kg weeg :P
Nice maat en dikke rug ook!

Ps. vp = 8%???

Dunne beentjes? Goeie traps iig.

Benen zijn niet dun maar ook niet geweldig... Morgen legday dus ik zal daarna wel een picje posten :).

Thx voor de positive feedback iedereen!

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Ik heb toch nog een paar foto's gevonden. Let niet op de pose want daar ben ik HEEL slecht in. Ik zet deze foto's er maar op zodat jullie een idee krijgen van mijn totale fysiek.

2gtbvd4.jpg

wat een hate, goede benen ook hoor bro

Ziet er goed uit, kerel.

Momenteel de kcal even omhoog gedaan naar 2900 kcal. Daarvoor was ik rustig aan het aftasten met welk aantal kcal ik rustig kan groeien maar 2700 - 2800 kcal is blijkbaar veel te weinig. Ik ga nu even 2900 kcal aanhouden en kijken wat dat geeft. Kracht blijft wel omhoog gaan.

Lang niets gepost in mijn topic! Beetje jammer maar ik ben niet tevreden met mijn resultaten momenteel -> geen motivatie om te loggen. Toch zal ik even een update doen. Momenteel weeg ik 67-68 kg. Normaal gezien zou ik nu toch iets hoger in gewicht moeten zitten maar goed.. De spiegel geeft mij ook weinig resultaten weer. Momenteel eet ik dagelijks 3000 kcal in de hoop dat ik weer wat vooruit ga. Ik zal morgen nog eens wat nieuw foto's posten om mijn progressie wat te kunnen bijhouden.

Terug
Naar boven