AndroidHealthClinic

Maria Rita Bello two days out of the Arnold

Ik heb respect voor haar dat ze dit doet. Maar ik vind het gewoon toch iets vies hebben. Kijk die reet dan. Ik hoop dat ze ervan geniet in ieder geval maar doe mij maar een fitness dame met een hoog vp op dur kont.

Reetedroog

Lekker kontje... :kots:

echt goor gewn

Als je het niet bevalt klik je toch gewoon weg, waar slaat trauwens de reactie op '' doe mij maar een vrouw met een hogere vp''? alsof de vrouw in kwestie haar intensie is om op de foto te gaan om jou uit te nodige om te gaan daten ,dit is voor de sport niet causual daily shit , dit is 2 days out he....

on topic:
Goed droog , goeie benen!

Laatst bewerkt:
Als je het niet bevalt klik je toch gewoon weg, waar slaat trauwens de reactie op '' doe mij maar een vrouw met een hogere vp''? alsof de vrouw in kwestie haar intensie is om op de foto te gaan om jou uit te nodige om te gaan daten ,dit is voor de sport niet causual daily shit , dit is 2 days out he....

on topic:
+1

Op onderste foto lijkt linker kuit stuk kleiner als rechter maar dat zal wel met positionering te maken hebben..

on topic:

Juist, altijd dat gezeik dat vrouwelijke bodybuilders er niet utzien. Deze dame ziet er fantastisch uit voor het doel wat ze wil behalen.

Ziet er goed uit, mooie schouders!!

on topic:

Ik zij doe mij maar een vrouw met een hogere vp op dur kont. Dit was meer een opmerking omdat er reet gewoon zo droog is dat er geen vet meer zit. Ik maakte duidelijk dat IK dat erg lelijk vond. Ik zij in mijn post ook dat ik respect voor haar heb dat ze dit doet. En hoop dat ze gelukkig is met wat ze doet.:fu:

groter als meeste mensen hier

buffer dan 99% van dbb

Uitstekende conditionering voor een vrouw.
Ik heb eigenlijk nog nooit een vrouw zo droog gezien.
En haar gezicht ziet er nog redelijk vrouwelijk uit.
Respect.

(ook al moet ik ook toegeven dat het niets vrouwelijks meer heeft)

Respect hoor maar er blijft nog weinig vrouwelijks over..

ik wil wel fysiek ruilen, enkel de borstspieren mag ze houden

t*ring wat ongelofelijk droog. Dat zie je niet vaak in womens bodybuilding dat vrouwen zelfs de hams en glutes zo ongelofelijk droog weten te krijgen.

Terug
Naar boven