AndroidHealthClinic

Arnold Classic Europe 2014

Wolf terecht eerste!

Ik lees net op Rxmuscle dat BIG RAMY zich heeft teruggetrokken en dus niet meedoet aan de Arnold Europe.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

ve25vd.png

Komt door zn blessure. De laatste alinea klopt dus kennelijk niet helemaal

ImageUploadedByTapatalk1411854258.275196.jpg

ImageUploadedByTapatalk1411854273.182352.jpg

ImageUploadedByTapatalk1411854279.601603.jpg

Ik zat in het publiek, wolf heeft verdienstelijk gewonnen. Wat een shape !!!!

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Wolf
Shawn
Dexter
Martinez
Winklaar

Ik zat in het publiek, wolf heeft verdienstelijk gewonnen. Wat een shape !!!!

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Wolf
Shawn
Dexter
Martinez
Winklaar

En bonac? Kon m niet vinden op flexonline.com
Vind wolf maar een lelijke duitser met vervallen spieren. Als het aan mij lag was Roden het geworden

Zesde

Bonac is zesde

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

En bonac? Kon m niet vinden op flexonline.com
Vind wolf maar een lelijke duitser met vervallen spieren. Als het aan mij lag was Roden het geworden

Roden had vocht op de buik en had zijn middel niet onder controle.
Roelly had niet de goeie kant op, zijn buik.... En zijn borst is ook iets mis mee.

Wolf verdienstelijk gewonnen

Voor mij mocht uitslag zo geweest zijn
Wolf
Dexter
Roden
Martinez
Bonac
Winklaar

Bonec staat er zo goed bij en toch word hij maar 6... Als het aan mij ligt kan winklaar inpakken als hij zijn gut niet onder controle krijgt..

Vraag me toch wel af hoe het zit met Roelly's Midsection, ga ervan uit dat mensen hem na de Olympia Pre-judging al er op attendeerde dat hij zen buik onder controle moest houden, lijkt net of het hem niet interesseert en zijn gut niet probeert te verbergen... of is naarmate de midsection groeit van BB's op een gegeven moment niet meer onder controle te houden???
Vindt ook zoals eerder genoemd zen borst raar uitzien, lijkt wel Gyno, alleen op niet de normale plekken...
Ben wel onder de indruk van zen massa vooruitgang, al heb ik zon gevoel dat hij zoveel prioriteit op massa heeft gezet dit jaar dat hij teveel risico's is het nemen om onherstelbare schade toe te brengen aan zen lichaam om in de toekomst zen opmars van 2013 door te kunnen zetten.

roelly doet hier een martinez je, hij staat daar alleen op ze naam ik vind hem er nog slechter bij staan dan op de olympia

Roelly is zijn lichaam aan het "verkloten" zoals ze hier in belgie zeggen. Wie begeleid hem nu eigenlijk?

roelly doet hier een martinez je, hij staat daar alleen op ze naam ik vind hem er nog slechter bij staan dan op de olympia

Het is niet de eerste keer dat Roelly het verkeerd aanpakt.
Hij heeft echt betere begeleiding nodig, want hij benut z'n potentieël niet & hij wordt er natuurlijk ook niet jonger op.

Vraag me toch wel af hoe het zit met Roelly's Midsection, ga ervan uit dat mensen hem na de Olympia Pre-judging al er op attendeerde dat hij zen buik onder controle moest houden, lijkt net of het hem niet interesseert en zijn gut niet probeert te verbergen... of is naarmate de midsection groeit van BB's op een gegeven moment niet meer onder controle te houden???
Vindt ook zoals eerder genoemd zen borst raar uitzien, lijkt wel Gyno, alleen op niet de normale plekken...
Ben wel onder de indruk van zen massa vooruitgang, al heb ik zon gevoel dat hij zoveel prioriteit op massa heeft gezet dit jaar dat hij teveel risico's is het nemen om onherstelbare schade toe te brengen aan zen lichaam om in de toekomst zen opmars van 2013 door te kunnen zetten.

Onherstelbare schade? Ik weet niet hoe je hierbij komt maar Gut is tijdelijk en gyno is ook op te lossen

Heb het niet alleen over zen Gut en Gyno, heb gewoon het idee dat Pro's op een gegeven moment er alles voor over hebben om door te stoten naar de de absolute top, en dan de fout in gaan en teveel risico's nemen door te gaan experimenteren, en zoals hier eerder genoemd hun lichaam gaan verkloten.
Zeg niet dat dit met Roelly het geval is, zou het alleen super jammer vinden aangezien ik hem ondanks zen massatoename een pleasing Fysiek vind houden

Misschien heeft de huidige vorm van Roelly met het ongeluk eerder dit jaar te maken? Misschien heeft hij iets moeten forceren om massa verlies te voorkomen en heeft dat met een gebrek aan de juiste vorm moeten bekopen.

Hij heeft weer 1 jaar de tijd om die gut weg te werken, geen onmogelijke taak lijkt mij.

Misschien heeft de huidige vorm van Roelly met het ongeluk eerder dit jaar te maken? Misschien heeft hij iets moeten forceren om massa verlies te voorkomen en heeft dat met een gebrek aan de juiste vorm moeten bekopen.

Hij heeft weer 1 jaar de tijd om die gut weg te werken, geen onmogelijke taak lijkt mij.

Nee, want ie heeft in juli nog een show gewonnen zonder gut.

Nee, want ie heeft in juli nog een show gewonnen zonder gut.

Ok wist ik niet, heb net de beelden bekeken maar daar zag ik toch ook al een gut. Minder extreem dat wel. Misschien dat hij flink heeft doorgepakt want hij is overal een stuk massiever geworden.

Nieuwe coach, niet de beste stap ooit

En de plaatsing van jonathan delarosa valt me ook tegen stond op de olympia nog voor roelly en bonac en had ook voor martinez moeten staan. Was die nu erg off?

ImageUploadedByTapatalk1411976224.938167.jpg

Kuwait team?
Is Dennis James daar ook een onderdeel van dan?
Ze hebben in ieder geval wel de nodige financile middelen om Roelly optimaal te ondersteunen :)

Terug
Naar boven