XXL Nutrition

Mario Van Steenberghe - voorbereiding 2013

Je moet die filmpjes in verhouding tot het trainingsdoel zien. Doel is groeien, niet sterker worden. Commentaar dat geen rekening houdt met het trainingsdoel is nutteloos.

Altijd die domme commentaren hier...
Hebben wij eens een prof, die al lid is van zijn Amateur periode en die hier nog post, zijn er altijd van die kerels die het komen verkondigen. Het zogenaamde warm water hebben uitgevonden.
Mario weet wat hij doet en het werkt, kerel maakt massa bij en gaat vooruit... Gewichten spelen geen rol, training die voor u werkt wel.
Niemand hier kan zijn massa bereiken (zelf prof worden zie ik hier niet gebeuren) dus geef hem de herkenning en respect die hij verdient.

Je moet die filmpjes in verhouding tot het trainingsdoel zien. Doel is groeien, niet sterker worden. Commentaar dat geen rekening houdt met het trainingsdoel is nutteloos.

dus elke comment die jij ergens plaatst is 100% ontopic? lijkt me zeer, zeer sterk.
chickie gaf geen commentaar dat ie het slecht doet of het beter anders kan doen, hij vroeg zich enkel wat af. hij had t kunnen laten, inderdaad. maar so what?

Het niveau van begrijpend lezen ligt hier wel erg laag zeg.

Lol hou het een beetje netjes aub. De bedoeling van deze filmpjes is enkel om een zicht te geven op mijn training. Niet om op te scheppen met een bepaald gewicht. Maar ik snap het wel. Ik was vroeger ook heel erg op gewicht gericht.

Ik vind alle commentaren goed, zowel positief als negatief. Negatieve commentaren helpen mij zelfs het meeste zodanig dat ik de nodige veranderingen kan doen.

Als jullie het goed vinden komen er binnenkort nog enkele filmpjes en laat ik jullie ook de veranderingen zien wanneer ik met mijn wedstrijd voorbereiding begin.

Lol hou het een beetje netjes aub. De bedoeling van deze filmpjes is enkel om een zicht te geven op mijn training. Niet om op te scheppen met een bepaald gewicht. Maar ik snap het wel. Ik was vroeger ook heel erg op gewicht gericht.

Ik vind alle commentaren goed, zowel positief als negatief. Negatieve commentaren helpen mij zelfs het meeste zodanig dat ik de nodige veranderingen kan doen.

Als jullie het goed vinden komen er binnenkort nog enkele filmpjes en laat ik jullie ook de veranderingen zien wanneer ik met mijn wedstrijd voorbereiding begin.

Profwaardige reactie...succes verder!!!

Valt me trouwens op bij die squats dat je totaal niet tight bent en de halter zo hoog ligt dat die je nek in rolt. Lijkt me dat je daar wel wat winst kan boeken qua uitvoering.

Altijd dat geleuter dat het niet om het gewicht gaat. Zou de uitvoering nou zo netjes zijn. Kijk eens hoeveel massa deze kerel heeft. Waarschijnlijk kan hij deze gewichten wel netjes bankdrukken.

Het viel me gewoon op dat hij wraps nodig heeft, een spotter en op partial diepte komt.

Ja oke t gewicht is lichter dan je zou verwachten van een kerel met zijn massa, en wat is je punt nu eigenlijk?

graag meer filmpjes :)

Valt me trouwens op bij die squats dat je totaal niet tight bent en de halter zo hoog ligt dat die je nek in rolt. Lijkt me dat je daar wel wat winst kan boeken qua uitvoering.

Daar heb je gelijk. De stang zou iets lager mogen liggen, maar mijn schouders zijn zo groot dat ik mijn armen niet meer verder naar achteren krijg. :o

Kijk dat zijn nou prof problemen. Vaak denk ik hmm wat heeft die een rare uitvoering maar dan blijkt dat het gewoon niet anders kan. Dat zijn problemen die ik ook wel wil haha. Heb je nu 2x gezien en je blijft groeien he. In helmond bij open dag unity en bij walter's open NK

Blij te zien dat je het positief opneemt.

Ik vraag me wel af waarom je niet wat dieper squat met wat minder gewicht?
Die partial squats belasten je quads misschien meer maar daarvoor doe je toch al genoeg isolatie oefeningen?

En jongens dit is geen bash maar doodnormale vragen.

Ja oke t gewicht is lichter dan je zou verwachten van een kerel met zijn massa, en wat is je punt nu eigenlijk?
Geen punt.
Begrijp de ophef ook niet.

Terug
Naar boven