jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Ja sommige zijn echt idioten. Met hun gewicht kijk is wat ik kan tillen met een lichaamsgewicht hoger dan het gewicht dat ik til knap he hahaha.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja sommige zijn echt idioten. Met hun gewicht kijk is wat ik kan tillen met een lichaamsgewicht hoger dan het gewicht dat ik til knap he hahaha.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/Altijd dat geleuter dat het niet om het gewicht gaat. Zou de uitvoering nou zo netjes zijn. Kijk eens hoeveel massa deze kerel heeft. Waarschijnlijk kan hij deze gewichten wel netjes bankdrukken.
Het viel me gewoon op dat hij wraps nodig heeft, een spotter en op partial diepte komt.
Juist.Hij vraagt zich toch alleen af waarom zo'n grote gast moeite heeft met zo "weinig" gewicht. Je mag altijd dingen vragen

Laat die maar lullen idd.

Je moet die filmpjes in verhouding tot het trainingsdoel zien. Doel is groeien, niet sterker worden. Commentaar dat geen rekening houdt met het trainingsdoel is nutteloos.
Lol hou het een beetje netjes aub. De bedoeling van deze filmpjes is enkel om een zicht te geven op mijn training. Niet om op te scheppen met een bepaald gewicht. Maar ik snap het wel. Ik was vroeger ook heel erg op gewicht gericht.
Ik vind alle commentaren goed, zowel positief als negatief. Negatieve commentaren helpen mij zelfs het meeste zodanig dat ik de nodige veranderingen kan doen.
Als jullie het goed vinden komen er binnenkort nog enkele filmpjes en laat ik jullie ook de veranderingen zien wanneer ik met mijn wedstrijd voorbereiding begin.
Altijd dat geleuter dat het niet om het gewicht gaat. Zou de uitvoering nou zo netjes zijn. Kijk eens hoeveel massa deze kerel heeft. Waarschijnlijk kan hij deze gewichten wel netjes bankdrukken.
Het viel me gewoon op dat hij wraps nodig heeft, een spotter en op partial diepte komt.
Ja oke t gewicht is lichter dan je zou verwachten van een kerel met zijn massa, en wat is je punt nu eigenlijk?
Jij ook al moeite met begrijpend lezen? Hij vroeg het zich gewoon af. Is gewoon basis Nederlands volgens mij

Vind er niks aan. Die rug is totaal niet ifbb pro waardig
Valt me trouwens op bij die squats dat je totaal niet tight bent en de halter zo hoog ligt dat die je nek in rolt. Lijkt me dat je daar wel wat winst kan boeken qua uitvoering.

Blij te zien dat je het positief opneemt.Lol hou het een beetje netjes aub. De bedoeling van deze filmpjes is enkel om een zicht te geven op mijn training. Niet om op te scheppen met een bepaald gewicht. Maar ik snap het wel. Ik was vroeger ook heel erg op gewicht gericht.
Ik vind alle commentaren goed, zowel positief als negatief. Negatieve commentaren helpen mij zelfs het meeste zodanig dat ik de nodige veranderingen kan doen.
Als jullie het goed vinden komen er binnenkort nog enkele filmpjes en laat ik jullie ook de veranderingen zien wanneer ik met mijn wedstrijd voorbereiding begin.
Geen punt.Ja oke t gewicht is lichter dan je zou verwachten van een kerel met zijn massa, en wat is je punt nu eigenlijk?