Fitness Seller

Mario Van Steenberghe - voorbereiding 2013

Mario, waar in België train jij?

godver hé, waarom wilt niemand George zijn trukendoos eens posten :D

Leuk topic om te gaan volgen, tof om op deze manier een inkijkje te krijgen bij iemand die heel serieus met de sport bezig is.

Mij viel in het eerste filmpje vooral bovenkant borst op. Erg vol. Nice!

Echt een superbruut en hard fysiek, en dan nog een Belg!

Respect Mario, ik had beter in Brussel gewoond :p

Echt dat eeuwige gezever over gewicht...kan je oef laten doen met 20 kg en je gaat kapot, gewicht is slechts een ding. Velen zouden er beter aan doen het gewicht terug te brengen...

Ja helemaal met je eens! Iig vaak afwisselen is in mijn optiek het beste. Sinds ik het gewicht wat heb laten zakken en de herh iets opgeschroefd heb ik geen last van pezen/gewrichten meer en ben ik vooruit gegaan qua fysiek en dat is toch waar het om draait in de bb sport geloof ik!

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 14:48 ----------

Lol hou het een beetje netjes aub. De bedoeling van deze filmpjes is enkel om een zicht te geven op mijn training. Niet om op te scheppen met een bepaald gewicht. Maar ik snap het wel. Ik was vroeger ook heel erg op gewicht gericht.

Ik vind alle commentaren goed, zowel positief als negatief. Negatieve commentaren helpen mij zelfs het meeste zodanig dat ik de nodige veranderingen kan doen.

Als jullie het goed vinden komen er binnenkort nog enkele filmpjes en laat ik jullie ook de veranderingen zien wanneer ik met mijn wedstrijd voorbereiding begin.

Hulde!!! Succes Mario! Kick ass!

Hey beest, heel goede shape had je op de British pro. Succes met de wedstrijden in 2013

Ik denk dat het het doel is van elke pro om ooit het Olympia podium te halen, maar ik blijf hierin heel realistisch en ik stel mijzelf geen doelen. Met het nieuwe punten systeem is dat nu ook wel veel moeilijker geworden... Ik probeer enkel naar mijzelf te kijken en mijn zwakke punten bij te werken. Voor mij is dit nog steeds een hobby en ik doe dit omdat het mijn passie is. Het is natuurlijk altijd leuk om goed te scoren op wedstrijden, een top 6 op de volgende wedstrijd zou al heel mooi zijn.

Mooi, hier houd ik van! Realisme...
Heb je trouwens wel eens binnen zien lopen bij Harry, muscletotaal. Kom je daar nog wel eens?

Valt me tegen dat zo'n boom van een kerel zoveel moeite lijkt te hebben met 140kg en 180kg squats. En dat met gebruik van knee wraps en partial diepte.

Moet jij eens testen hoeveel er van jouw squat over blijft nadat je 5 sets kneeling leg curls, 4 sets standing leg curls, 4 sets walking lunges (35m per set), en 4 sets leg extensions hebt gedaan. En alles 10-20 reps :eek:

Zo'n squat voelt wel ff anders als je al moeite hebt om naar het squat rek te lopen. Gewicht boeit dan jack ****ing shit.

Overigens zijn z'n benen lang niet pro waardig (de rest ook niet). Hoop dat hij nog genoeg massa kan pakken voor 2013.

Moet jij eens testen hoeveel er van jouw squat over blijft nadat je 5 sets kneeling leg curls, 4 sets standing leg curls, 4 sets walking lunges (35m per set), en 4 sets leg extensions hebt gedaan. En alles 10-20 reps :eek:

Zo'n squat voelt wel ff anders als je al moeite hebt om naar het squat rek te lopen. Gewicht boeit dan jack ****ing shit.

Overigens zijn z'n benen lang niet pro waardig (de rest ook niet). Hoop dat hij nog genoeg massa kan pakken voor 2013.

Hangt er natuurlijk van af met wie je vergelijkt. Er zijn betere pros en mindere, maakt voor mij geen moer uit. Je moet ook beseffen dat de pros waar je mij mee vergelijkt niets anders doen dan trainen eten en slapen. Ikzelf heb een fulltime job en doe dit voor het plezier en sta dan wel op het podium tegen mannen waar ik zelf naar opkijk... Voor de rest probeer ik er gewoon het beste van te maken.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:37 ----------

Ja helemaal met je eens! Iig vaak afwisselen is in mijn optiek het beste. Sinds ik het gewicht wat heb laten zakken en de herh iets opgeschroefd heb ik geen last van pezen/gewrichten meer en ben ik vooruit gegaan qua fysiek en dat is toch waar het om draait in de bb sport geloof ik!

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 14:48 ----------

Hulde!!! Succes Mario! Kick ass!

Dank je reus. Veel succes op de jb classic.

Je hebt toc wel sponsors Mario?

Shit man, vanwaar al die haat? Is dit gewoon omdat hij een Belg is??
Tsss rare hollanders, Mario heeft een goed fysiek! punt

Mario, wat zeggen jouw collega's van deze levensstijl? Geen last met je maaltijden?

Je hebt toc wel sponsors Mario?

Ja hoor performance steunt mij al van bij het begin van mijn wedstrijden...

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:45 ----------

Mario, wat zeggen jouw collega's van deze levensstijl? Geen last met je maaltijden?

Is inderdaad soms moeilijk om de maaltijden op tijd binnen te krijgen, maar gelukkig hebben mijn collega's begrip voor wat ik doe.

Ik vraag het mij ook af vanwaar die haat komt...

Hangt er natuurlijk van af met wie je vergelijkt. Er zijn betere pros en mindere, maakt voor mij geen moer uit. Je moet ook beseffen dat de pros waar je mij mee vergelijkt niets anders doen dan trainen eten en slapen. Ikzelf heb een fulltime job en doe dit voor het plezier en sta dan wel op het podium tegen mannen waar ik zelf naar opkijk... Voor de rest probeer ik er gewoon het beste van te maken.

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:37 ----------

Dank je reus. Veel succes op de jb classic.

Dank je wel Mario. Fijn om te horen!

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 09:39 ----------

Ik vraag het mij ook af vanwaar die haat komt...

Dit hou je! Roelly is ook ruk bij bepaalde personen. Mario is mentaal sterk en volgt zijn eigen visie en is realistisch. Dat laatste ontbreekt bij de sommigen vaak!

Hou toch op met haat, ik haat niet. Ik vind het een boom van een vent met een gruwelijk fysiek. Verder had ik nog nooit van deze man gehoord voordat ik dit topic zag dus waarom zou ik hem überhaupt haten?

Ik ben wel van mening dat er genoeg winst te behalen is op het technische vlak van de squat na het zien van het filmpje. Winst waar Mario zelf veel baat bij zal hebben.

Als ik haat heb is het tegen gasten die niet tegen enige vorm van kritiek kunnen en hier niet inhoudelijk op reageren.
Laten we er verder over ophouden aangezien veel deze discussie niet inhoudelijk kunnen voeren.

Hou toch op met haat, ik haat niet. Ik vind het een boom van een vent met een gruwelijk fysiek. Verder had ik nog nooit van deze man gehoord voordat ik dit topic zag dus waarom zou ik hem überhaupt haten?

Ik ben wel van mening dat er genoeg winst te behalen is op het technische vlak van de squat na het zien van het filmpje. Winst waar Mario zelf veel baat bij zal hebben.

Als ik haat heb is het tegen gasten die niet tegen enige vorm van kritiek kunnen en hier niet inhoudelijk op reageren.
Laten we er verder over ophouden aangezien veel deze discussie niet inhoudelijk kunnen voeren.

Ga je Branch Warren dan ook vertellen dat zijn techniek niet goed is ?. Het is wel zo zonder goede techniek kun je ook geen spieren opbouwen inderdaad het draait om het gewicht wat je verplaatst. Ownee dat is powerlifting Bodybuilding is anders. Die man heeft een super coach en die zal niet weten hoe je moet sqauten ?. Maar je hebt gelijk het is geen haat wat je doet je wil gewoon helpen en hem verbeteren daar waar hij het minder doet in jou ogen. Dat is alleen maar goed samen lukt meer dan alleen.;)

Terug
Naar boven