AndroidHealthClinic

Mariusz Pudzianowski wint z'n 4e WSM

Bezoekers in dit topic

hehe hij kon er toch niet tegen om klappen te krijgen? Ik snap het volledig hoor maar dat zou je bij zo'n vent toch niet verwachten.
 
hehe hij kon er toch niet tegen om klappen te krijgen? Ik snap het volledig hoor maar dat zou je bij zo'n vent toch niet verwachten.

Hij zei dat hij het niet leuk vond om klappen te krijgen idd. Vrij begrijpelijk eerlijk gezegd :rolleyes:
 
Hij zei dat hij het niet leuk vond om klappen te krijgen idd. Vrij begrijpelijk eerlijk gezegd :rolleyes:

Daar bedoelde hij dus mee dat hij te zwak was om klappen te incasseren.:D
 
Hij is geen vechter, hij zal wel wat partijen winnen omdat hij bepaalde basis vechttechnieken kent en behoorlijk veel kracht en massa heeft.Maar het zal voornamelijk show zijn denk ik

Hij is geen vechter??
Hij heeft een zwarte band in karate.
En is zwaar gewicht boks kampioen geweest.
Lijkt me ervaring genoeg toch?;)

Bodybuilding heeft hij nooit in wedstrijd vorm gedaan volgens mij.
Een ding is zeker; Het is een trainingbeest!!
En een groot kampioen
 
ondertussen al ergens video beelden te bekijken?
 
Hij is geen vechter??
Hij heeft een zwarte band in karate.
En is zwaar gewicht boks kampioen geweest.
Lijkt me ervaring genoeg toch?;)

Bodybuilding heeft hij nooit in wedstrijd vorm gedaan volgens mij.
Een ding is zeker; Het is een trainingbeest!!
En een groot kampioen

Ik zeg toch ook dat hij goede basistechnieken heeft en dat hij ook partijen zou winnen, dus ik geef hem toch al genoeg credit.

Verder niks behalve respect voor Mariusz;)
 
hi 24 jr 122kg 178

dead: 265
squat:200
bench:215
 
sorry niets persoonlijk zag meerdere mensen hun stats opgeven op de forum dus ik dacht ik doe het ook niet kwaad bedoelt of zo srry
 
gefeliciteerd met je overwining in landsmeer trouwens
 
sorry niets persoonlijk zag meerdere mensen hun stats opgeven op de forum dus ik dacht ik doe het ook niet kwaad bedoelt of zo srry

Dat wel, maar niet zomaar in een thread. Welkom op het forum trouwens, en nette stats ;)
 
't is een monster
En zou em ook wels willen zien vechten
met zo'n massa en kracht moet je toch wel wat klappen kunnen uitdelen ..
Zou er iig geen lap van willen krijgen :D
 
sorry niets persoonlijk zag meerdere mensen hun stats opgeven op de forum dus ik dacht ik doe het ook niet kwaad bedoelt of zo srry

je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik vroeg me alleen af waarom je in dit topic je stats postte. Vandaar! Stel je anders effe voor ofzo, en vertel ons wat meer over jezelf. ;)

gefeliciteerd met je overwining in landsmeer trouwens

Bedankt!
 
Back
Naar boven