AndroidHealthClinic

mark's pix

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
591
Dit zijn de pics hoe ik er nu bij sta, op 62kg bij 1,70. Ik heb helaas geen goede begin pics, maar voor ik het begon was ik een echte sniperx, met een bw van rond de 48 kg toen ik al volgroeid was :fuu:

Ik train nu 7 maanden maar nog wel met een matig voedingsschema (maar dit ben ik onderhand aan het opbouwen), hiervoor had ik al een basisje gelegd met pushups e.d. en een poosje healthcenter fitness :o

Hier komen ze:

Logische reacties die ik verwacht zijn 'hier moet meer massa op' maarja dat is ook zo.
Mijn VP schat ik op 12 omdat ik geen abs heb in ontspannen houding, klopt dit een beetje?

Oh ik had ook nog rug en triceps pictures gemaakt maar deze zijn mislukt dus die heb ik er maar niet bij gezet ;)

Laatst bewerkt:
Lijkt een beetje op mijn lichaam, wel grappig te zien..
Nette wheels ook!
Net als bij mij loopt je borst iets achter, maar al met al wel erg netjes..

• Topic Starter Topic Starter
Jah, ik vind het jammer maar ik heb zo'n kleine puntige borst ipv een platte brede borst, ziet er niet echt breed uit en kan je ook niet zoveel mee drukken... achja.

lekker doorgaan zo!
schrok even van de kilo's, maar zie nu dat je 1.70 bent
goede progressie tot nu toe! probeer je voeding naar een steeds hoger plan te trekken, dan komt kracht en massa vanzelf

Thx, ja mijn massa is denk ik mijn grootste zwakke punt, gelukkig ben ik niet zo lang en ben ik ook erg smal gebouwd, zodat ik er ook niet tenger uitzie met dit bw.

Oh en wat betreft progressie: ik ga nu wel lekker vooruit met kracht, alleen mijn bw blijft gelijk. Net alsof ik vet in spier omzet ofzo (ik weet dat dit niet klopt :p)

Jah, ik vind het jammer maar ik heb zo'n kleine puntige borst ipv een platte brede borst, ziet er niet echt breed uit en kan je ook niet zoveel mee drukken... achja.

Hier heb ik ook last van.. Echt zwaar baale.. Mn bovenkant borst loopt ook erg voor op onderkant.. Incline db press doe ik met meer kg dan de flat.. :S

Hier heb ik ook last van.. Echt zwaar baale.. Mn bovenkant borst loopt ook erg voor op onderkant.. Incline db press doe ik met meer kg dan de flat.. :S

waarom begin je je laatste borsttraining dan met incline?:P lijkt me dan geen logische keuze

Haha kan dat wel? :s
Mijn incline ligt veel lager, maarja ik mis dan ook veel kracht in de schouders, mijn MP is ook bijzonder zwak.

Kan ik proberen ja, die heb ik nog nooit gedaan ;)

Aanleg in je kuiten heb je wel man zo te zien! I'm jealous!

Thx, jep kuiten is mijn sterkste punt.

nette wheels :)

Nette wheels,

Borst miss wat extra aandacht geven, maar verder lekker dooraan waar je mee bezig was.

Tnx, beenmassa heb ik eigenlijk haast puur en alleen te danken aan zware squats in de smith machine (wie zei ook alweer dat de smith een slecht ding was ;))

Voor borst kan ik misschien een keertje flyes en incline erbij gaan doen ofzo :) tot nu toe heb ik voornamelijk flat bench gedaan voor borst.

Tnx, beenmassa heb ik eigenlijk haast puur en alleen te danken aan zware squats in de smith machine (wie zei ook alweer dat de smith een slecht ding was ;))

Voor borst kan ik misschien een keertje flyes en incline erbij gaan doen ofzo :) tot nu toe heb ik voornamelijk flat bench gedaan voor borst.

Daar trek je het wel mee bij ja. Benen zijn al nice en verder een goede basis om op verder te werken.

Ik hoop het :)

Goed bezig hoor!

Ik zie niet echt zwakke punten in je fysiek, ik denk dat je er best wel wat moois kan maken, kwestie van uitvullen nou.

Keep up the good work!

best goed.. benen springen er idd wel uit.

Triceps lijkt ook iets minder vergeleken met je biceps.

Zelf zie ik benen wel als sterker punt en borst en biceps als een zwakker punt, maarja dat krijg je ook wanneer je als vergelijkingsmateriaal al die superdudes hier op dbb hebt.

J/k :)

Terug
Naar boven