AndroidHealthClinic

mark's pix

Super progressie die schouders en armen zijn hard vooruit gegaan

Top ;)

kerel jouwn lichaam is bijna 100% gelijk aan de mijne, vanaf de eerste fotos tot aan de laatste. fcking raaaaar. IIG je ziet de progressie goed! vooral je rug en schouders

netjes

• Topic Starter Topic Starter
Super progressie die schouders en armen zijn hard vooruit gegaan

Top ;)

Bedankt, ja gaat lekker laatste tijd :)

kerel jouwn lichaam is bijna 100% gelijk aan de mijne, vanaf de eerste fotos tot aan de laatste. fcking raaaaar. IIG je ziet de progressie goed! vooral je rug en schouders

Hehe zei je volgens mij 1 maand geleden al, toch bedankt hoor :p

Thanks!

kvind het er wel net uitzien. benen zijn echt goed.

Hehe zei je volgens mij 1 maand geleden al, toch bedankt hoor :p

ja volgensmij ook maar ik vind het gewoon zo apart dat ik het nog een keer moest zeggen. :p
hoe lang train je nu? en hou je je aan een voedingsschema of eet je gewoon van alles wat heel veel als het maar gezond is?

kvind het er wel net uitzien. benen zijn echt goed.
Bedankt, de pics in de eerste pagina zijn inmiddels iets verouderd en ik heb al wel iets progressie geboekt ondertussen bovendien ;)

ja volgensmij ook maar ik vind het gewoon zo apart dat ik het nog een keer moest zeggen. :p
hoe lang train je nu? en hou je je aan een voedingsschema of eet je gewoon van alles wat heel veel als het maar gezond is?

Precies 1 jaar maar ik heb hiervoor ook een schema gedaan met pushups en pullups waar ik toendertijd ook veel vooruitgang aan heb geboekt dus het is wel iets langer, voeding doe ik idd volgens schema omdat dat beter voor mij werkt. Ik vind het moeilijk om veel te eten en als ik op eigen instinct zou eten zouden er maar iets van 2k calorien binnenkomen hou het nu streng bij en zit dan ook wel een stukje hoger :)

Eerste keer dat ik pics van je zie. Netjes man! Je lijkt zwaarder dan 65 kg!

Da nieuwe pics zijn er!
Status: 71kg, 1m70, 12%

Om de benenmaffia vast voor te zijn: zit al maanden met een hevige knieblessure, schaam me dus eigenlijk te erg :(. (vooral quads, hams+kuiten kan ik gelukkig nog redelijk bijhouden)

Laatst bewerkt:
Hele goeie lats en schouders. Ook je benen zien er goed uit. Droogte is ook mooi...

Bedankt, maar waar zie jij benen dan :o

goede progressie man, vooral je armen(was je zwakke punt) zijn goed vooruit gegaan! :thumbs:

Ik heb zonet je begin pics nog eens gezien, en gaat goed man!
Keep up the good work ! :cool:

nette vooruitgang! keep it going

prachtige vooruitgang !
je hebt ook flink wat aanleg

keep it up

ik zie je dat je een goede basis hebt, en laten we eerlijk zijn, zonder goede fundering kom je nergens. Dus ik zeg, lekker dichtmetselen die handel en je komt er wel.

Nice stats als die waar zijn :o

netjes man boom boom boom lekker doorknallen!

Terug
Naar boven