AndroidHealthClinic

mark's pix

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update @ 65

Ik weet niet of dit goede vergelijking is omdat de belichting toch anders is, maar dan hebben jullie een idee hoe het nu gaat.

Laatst bewerkt:
Goeie schouders kerel, post eens een foto van je rug, die kan er ook niet slecht uitzien als ik die lats zo van voren zie.:D

Thanks, schouders en rugwijdte zijn 1 van de sterke punten.
Ik ga weer uitgebreider foto's maken als ik er wat kilo's bij heb.

je lichaam is bijna precies hetzelfde als de mijne alleen dan meer massa, maar zelfde basis! wat zijn je sterkste punten? rug en schouders? en trouwens op die update foto doe je wel een beetje je schouders naar boven lijkt me of zie ik dat verkeerd? want je hebt eigenlijk zo goed als geen traps

Laatst bewerkt:
Lekker droog, nu aan de slag!

Kan je trouwens je voedings & trainingsschema posten? Aangezien ik hetzelfde lichaam heb als jij na 7 maanden en ik ook na 7 maanden, wil ik dit ook heel graag bereiken want je fysiek vind ik best bruut nu.

heel netjes gozer

Hoi, bedankt voor de reacties.

je lichaam is bijna precies hetzelfde als de mijne alleen dan meer massa, maar zelfde basis! wat zijn je sterkste punten? rug en schouders? en trouwens op die update foto doe je wel een beetje je schouders naar boven lijkt me of zie ik dat verkeerd? want je hebt eigenlijk zo goed als geen traps

Jep, en op de update sta ik in sniperx-pose, ik druk mijn schouderbladen uit elkaar en mijn schouders omhoog, dus misschien verwar je hem met een MM waar je traps zou moeten verwachten. Traps zijn sinds de vorige foto's eigenlijk heel lekker gegaan, eerst had ik bijna niks aan traps maar nu heb ik aardige bulten staan als ik ze aanspan.

Lekker droog, nu aan de slag!

Op naar de 70!

Kan je trouwens je voedings & trainingsschema posten? Aangezien ik hetzelfde lichaam heb als jij na 7 maanden en ik ook na 7 maanden, wil ik dit ook heel graag bereiken want je fysiek vind ik best bruut nu.

Het resultaat is niet bereikt na 7 maanden, ik train nu 11 maanden in de gym en voor het echte bb'en heb ik ook een paar maanden (doch met pauze ertussen) een thuisfitnessschema gevolgd met veel pushups en pullups etc.

Ik begon met rippetoe, daarna wat aangeklooid en toen kwam ik op een UB/LB wat ik wat langer deed, nu zit ik ong. een maandje op een 5-daagse split wat me goed bevalt. Voeding is altijd belabberd geweest, ik ben gewoon niet zo'n eter, daarover kan ik dus denk ik het beste niets zeggen.

Succes met het gainen!

Bedankt, hehe jij zit weer 10kg hoger op dezelfde lengte, beast!

mooie wheels, valt zeker wat moois van te maken :cool:

good luck my brother!

Het resultaat is niet bereikt na 7 maanden, ik train nu 11 maanden in de gym en voor het echte bb'en heb ik ook een paar maanden (doch met pauze ertussen) een thuisfitnessschema gevolgd met veel pushups en pullups etc.

Ik begon met rippetoe, daarna wat aangeklooid en toen kwam ik op een UB/LB wat ik wat langer deed, nu zit ik ong. een maandje op een 5-daagse split wat me goed bevalt. Voeding is altijd belabberd geweest, ik ben gewoon niet zo'n eter, daarover kan ik dus denk ik het beste niets zeggen.

Succes met het gainen!

Wat houdt UB/LB in en kan je je 5 daagse split schema posten ?

lekker bezig mark, waar train je eigenlijk in Doetinchem?

mooie wheels, valt zeker wat moois van te maken :cool:

good luck my brother!

Bedankt, die wheels zijn nu inmiddels iets verbeterd maar ik denk dat ik ub de meeste progressie heb gemaakt.

Wat houdt UB/LB in en kan je je 5 daagse split schema posten ?

Check pm.

lekker bezig mark, waar train je eigenlijk in Doetinchem?

Ik train nu in wageningen waar ik studeer, maar van de zomer ga ik weer bij sports palace. Jij dan?

Oké ik train ook bij sportspalace! :p

Oh dan zie ik je vast van de zomer ;)

die 2 e foto zag ik even niet aankomen!
goede vooruitgang zeg! ziet er al goed massief uit:cool:

Bedankt, beeld is misschien een beetje vertekend omdat de hoek en het licht in de eerdere foto's ongunstig waren, dus echt ideaal vergelijkingsmateriaal is het niet, maar ik kan zelf wel zeggen dat de progressie afgelopen maanden lekker ging.

Oh trouwens, klopt het dat ik op de bovenstaande foto op 12% sta? Dit is mijn schatting maar ik zit er misschien iets naast, dan kan ik dat in mijn profiel aanpassen.

je oogt wel bruut voor je gewicht markrot!

mooie progressie, op naar de 70 :cool:

Goeie progressie , ziet er inderdaad groot uit als je zo je gewicht bekijkt. Belangrijkste waar je nu moet aan werken is je voeding zoals je zelf zegt. Zie eten niet als plezier of omdat je er zin in hebt maar zie het als iets die moet en GAAT gebeuren. M'n beste tips voor je voeding zijn , eet wanneer je geen honger hebt en melk/chocomelk.

Bedankt voor de reacties, wanneer ik de 70 haal (ik hoop nog in 2010) dan moet het er best bruut uit gaan zien :)

Enne voeding, tja dat vind ik gewoon het moeilijkste.
Ik heb nu wel een aardig schema en clean eten is het probleem niet, maar veel calorieen moeten eten daar kan ik gewoon niet goed tegen.
Tegen mijn zin eten is gewoon iets wat ik niet bereid te doen ben voor de sport, dat gaat me te ver.
Ik heb nu op zich wel een redelijk voedingsschema waar ik misschien niet heel snel op ga, maar ik maak wel geleidelijke progressie.

Is die pic ongeveer 12% vet btw of zit ik er naast?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven