- Waardering
- 591
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je lichaam is bijna precies hetzelfde als de mijne alleen dan meer massa, maar zelfde basis! wat zijn je sterkste punten? rug en schouders? en trouwens op die update foto doe je wel een beetje je schouders naar boven lijkt me of zie ik dat verkeerd? want je hebt eigenlijk zo goed als geen traps
Kan je trouwens je voedings & trainingsschema posten? Aangezien ik hetzelfde lichaam heb als jij na 7 maanden en ik ook na 7 maanden, wil ik dit ook heel graag bereiken want je fysiek vind ik best bruut nu.
Het resultaat is niet bereikt na 7 maanden, ik train nu 11 maanden in de gym en voor het echte bb'en heb ik ook een paar maanden (doch met pauze ertussen) een thuisfitnessschema gevolgd met veel pushups en pullups etc.
Ik begon met rippetoe, daarna wat aangeklooid en toen kwam ik op een UB/LB wat ik wat langer deed, nu zit ik ong. een maandje op een 5-daagse split wat me goed bevalt. Voeding is altijd belabberd geweest, ik ben gewoon niet zo'n eter, daarover kan ik dus denk ik het beste niets zeggen.
Succes met het gainen!
mooie wheels, valt zeker wat moois van te maken
good luck my brother!
Wat houdt UB/LB in en kan je je 5 daagse split schema posten ?
lekker bezig mark, waar train je eigenlijk in Doetinchem?