Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Riki
Ik vind dit een lopende aas fabriek, weinig talent en veel drugs, neem een Flex Wheeler, Kevein Levrone, Shawn Ray of zelfs Dorian Yates, die kerels hebben talent. Heb hier die video van Mr.O 2001 liggen en hij ziet er gewoon niet uit.
Grtz
Jongens, tis maar mijn mening, zijn fysiek staat me niet aan en je kan toch niet zeggen dat je het mooi vind het is proportieloos. Zelfs Dorian Yates, Mr.) 92 was GROOT, maar had tenminste nog wel kwaliteit, was keidroog en hard. Op die vid van de Mr. 0 2001, ziet Markus er echt niet uit, anders moeten jullie hem maar downen met emule, kan je het zelf zien.
Grtz
Jongens, tis maar mijn mening, zijn fysiek staat me niet aan en je kan toch niet zeggen dat je het mooi vind het is proportieloos. Zelfs Dorian Yates, Mr.) 92 was GROOT, maar had tenminste nog wel kwaliteit, was keidroog en hard. Op die vid van de Mr. 0 2001, ziet Markus er echt niet uit, anders moeten jullie hem maar downen met emule, kan je het zelf zien.
Grtz
Originally posted by Hellslayer
Niet slecht