AndroidHealthClinic

Markus Ruhl RTL Explosiv Rühl at Arnold Classic in Ohio

Bezoekers in dit topic

Naturel? hmmz, dan moet hij wel vroeg zijn begonnen met trainen. Ach ja, sommige mensen hebben gewoon aanleg.
 
Dan zou dat het wel zijn :D
 
als het zo was dan zou ik het nog niet geloven dat hij naturel zou zijn

maar wat een reclame maakt die vent weer
 
Is dit recent? Het lijkt wel alsof hij een normalere look heeft, minder opgeblazen.
 
Dit is recent ja.
Op het eind hebben ze het over het kapsel van britney spears bij de winnaar, en dat is niet lang geleden....
 
ziet er kleiner uit of vergis ik me???
zijn kop ziet er gezonder uit dan anders ook
 
hehe hij ziet er minder voller uit in het gezicht! Hij ziet er echt gezond uit hehe.
SPijtig dak er niet veel van versta van het duits..
 
Damn hijs toch wel aardig gekrompen hoor. Wel vind ik dat hij er als totaal plaatje beter bijstaat. Al zal ik de uber mass die ik van hem gewend was wel missen :(
 
Hij graag kinderen toch met Simone?
Hij mist behoorlijk wat massa en het ziet er toch naar uit dat hij een pec-tear heeft gehad.
Er zit wel een hele vreemde deuk in zijn rechterkant borst ( links in het filmpje )
 
Damn hijs toch wel aardig gekrompen hoor. Wel vind ik dat hij er als totaal plaatje beter bijstaat. Al zal ik de uber mass die ik van hem gewend was wel missen :(

kga da ook missen
 
Herr Ruhl ziet er een stuk frisser uit idd. Wel kleiner, maar fitter. Zijn vrouw ziet er inmiddels ook uit als een redelijk normale vrouw, christus wat een gedrocht was dat vroeger :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Niet natural, maar wel clean. Jaren geleden gebruikte hij wel, is zijn verhaal. Blijkbaar heeft hij het na die opbouwperiode niet meer nodig gehad om zijn fysiek in stand te houden.

:roflol: Die kerel is all drugs.
 
lekkere presentatrice
 
Hij ziet er jonger en gezonder uit
 
Back
Naar boven