XXL Nutrition

Marky gepakt op drugs ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij lijkt er ook nog echt op ook :)

wat een klein kind hij begint direckt te janke hahahaha
wel vette aktie met die knie mag dat wel?????

Goed gespoten met die pepperspray, kan z'n collega er ook weer even aan wennen. :)

In plaats van dat hij aan rent wanneer de agent niet oplet....nee gewoon recht voor z'n neus :rolleyes:

jimi zei:
wat een klein kind hij begint direckt te janke hahahaha
wel vette aktie met die knie mag dat wel?????

:roflol: :roflol:

Als je zo`n gevaarlijke, mogelijk vuurwapengevaarlijke, gestoorde drugdealer aanhoudt als MWB mag je alle middelen gebruiken :D :D

Daarom wil MWB dus niet zeggen wat voor werk die doet........

wie is deze kerel dan een bekende van hier

kijk eens bij de logs => markywannabee's log

hij reageerde ook op men smith dan ongeveer deze kerel hahha meen je niet zelfde look zeker

Het is idd zeker MarkyWalibi, die snapt ook niks.

"we just take some details, alright"
- "no"
"i'm gonna search you and them i'm gonna give you a copy of the searchrecord, you understand?
- "no"

benchMarc zei:

- "no"
"i'm gonna search you and them i'm gonna give you a copy of the searchrecord, you understand?
- "no"
hahha echt een master filmpje

benchMarc zei:

- "no"
- "no"
give me your hand
"no"

Die tweede gast komt inderdaad hard inzetten met die knie. Op dat moment begint dat gastje ook te janken: "Neil, help me Neil help me." Zijn kameraad doet helemaal niks, die zal wel denken: 'laat die sjaak maar in zn eigen sop gaarkoken', haha.

dat knietje wat die kale hem geeft als die bij die phone cel ligt :P

helemaal top aangepakt
als ik me me in die situatie had bevonden zou ik toch de taser preferen voor een onmidelijke take down. Maar pepper spray is ook redelijk effectief.
omtrent het knietje was waarschijnlijk niet zo bedoeld want het is de bedoeling om de verdachte geen ruimte te geven om zn benen te kunnen bewegen wat dus mislukt

ps: zover ik weet krijgen agenten standaard tijdens hun opleiding pepper spray training waarbij de agenten ook worden bespoten met pepper spray om te weten hoe het in real life gaat

Inderdaad, alle agenten krijgen de keus of ze met pepperspray bespoten willen worden. Het voordeel is dat wanneer je op straat in een ruimte komt waar pepperspray gespoten is, dat je weet hoe je reageert en wat je moet/kan doen. Ook al doe je het vrijwillig en zijn de oogdouches nabij, het doet PIJN. Veel pijn.

Ontopic, superfilmpje! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven