AndroidHealthClinic

Marky gepakt op drugs ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jizza zei:
Inderdaad, alle agenten krijgen de keus of ze met pepperspray bespoten willen worden. Het voordeel is dat wanneer je op straat in een ruimte komt waar pepperspray gespoten is, dat je weet hoe je reageert en wat je moet/kan doen. Ook al doe je het vrijwillig en zijn de oogdouches nabij, het doet PIJN. Veel pijn.

Ontopic, superfilmpje! :D

haha ik neem aan dat jij uit ervaring spreekt:D ??
heb je zoiets trouwens ooit meegemaakt dat je iemand zo hardhandig moest aanhoude?

Vaak zat, op de een of andere manier denken mensen echt serieus dat ze 2 agenten aan kunnen. Pepperspray heb ik maar 1 keer hoeven te gebruiken bij een situatie in een surinaamse toko. Kerel brak alles af om hem heen, maar verwondde zichzelf erger dan de mensen daar.

Verder heb je alles vrij snel onder controle, mensen geven wel op zodra ze hun peesjes uitgerekt voelen worden.

Markywannabee zei:
he richardje

ik lijk er niet op

heb nog wel een filmpje van een bierbuik zuipende gast die onwel word in cafe! op wie zou die lijken?:D

Hoor ik daar een lama schijten:D

Ik word nooit onwel van drinken en ik kom niet in een cafe. Dus lijkt niet op mij.
Heb geen bierbuik btw. Is wodka kerel:D

Er stond ook een kindje bij :(

Zie je nou wel dat ze meer BB'ers nodig hebben bij Politie. Of nie Spiertje16

Als het maar even kan komt spiertje11 zich weer profileren met zijn politegeouwehoer. Die vent wil ik echt nooit zien bij de platte petten, dan nog liever de sjaria.

D. zei:
Als het maar even kan komt spiertje11 zich weer profileren met zijn politegeouwehoer. Die vent wil ik echt nooit zien bij de platte petten, dan nog liever de sjaria.

:haha:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je D. opnieuw punten kan geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven