XXL Nutrition

Shocking News Marokkaans tuig krijgt gratis opleiding/baan in Helmond

Eens, maar je weet ook wel dat er mensen zijn die geen opleiding volgen omdat ze geen geld hebben voor collegegeld, boeken en de overige maandelijkse lasten.

En de mensen die dan geld lenen om te studeren zitten met een studieschuld. Terwijl meneer, kijk mij met een audi rijden van mn drugsgeld, even later op kosten van de staat een opleiding mag volgen.

Je streven is goed hoor. Maar een "rechts"systeem hoort echt rechtvaardig te zijn en daar mag je dat soort feiten niet bij uit het oog verliezen. Een echt rechtvaardige oplossing heb ik ook niet gelijk hoor. Maar just sayin.

Audi in beslag nemen >naar domeinen> verkoop en van dat geld betaalt de overheid die kosten. Houden ze ook vast wat over ;)

Je kan ze de studie laten verdienen door ze aan het werk te zetten in de gevangenis. Elke dag een paar uur les en een paar uur werk. Laat ze bijv. het spoor en paden sneeuwvrij maken in de winter of schoonmaken langs de weg.

Ik vind trouwens dat een gevangene zoizo iets van werk moet doen tijdens zijn gevangenisstraf. Hoef niet perse iets winstgevends te zijn.

Ik kijk regelmatig naar the dog whisperer en daar zie je allemaal ontspoorde honden. En die honden zijn zo ontspoort geraakt omdat ze beloond werden om hun slechte gedrag.

Ze aaien de honden en geven ze snoepjes om ze van hun slechte gedrag af te leiden maar de honden denken op deze manier dat hun gedrag beloond wordt en daardoor wordt het alleen maar erger.
Niet dat ik mocro's met honden wil vergelijken hoor, een rat paste namelijk niet in mijn verhaaltje.

Als ik voor elke beroving en overval een karateles, vliegreisje, opleiding en huisvesting zou krijgen en ik verder totaal geen geweten zou hebben dan zou ik vooral doorgaan want misschien krijg ik wel weer iets extra's als ik iemand kopschop.

Het is hier trouwens ook bekend dat een groot deel van het absurde bedrag voor jeugdcriminelen naar hun boetes gaat.

Wat een manke denkwijze. Een hond leert het foute gedrag aan omdat er iets positiefs volgt na een bepaalde negatieve handeling. Wat jij dus insinueert is dat "mocro's (k*twoord trouwens) gaan vechten en stelen omdat ze weten dat ze dan een beloning krijgen van de overheid. Beetje dom, niet?

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 08:44 ----------

Laat ze dat idd doen, dat kunnen ze als ze dat écht willen. Heeft het zin om de belastingbetaler te laten opdraaien voor de kosten van het diploma?

Waarom zou iemand zich meer inzetten voor het halen van een diploma als hij niet zijn eigen geld erin heeft zitten?

Maar het klopt dat zomaar opsluiten en dan weer op straat niets oplost, in veel gevallen worden ze in de gevangenis juist opgeleid van tuig naar zware crimineel...

Opleiding laten volgen in de gevangenis, en de kosten daarna laten terugbetalen zodra ze een baan hebben gevonden.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 08:50 ----------

Je kan ze de studie laten verdienen door ze aan het werk te zetten in de gevangenis. Elke dag een paar uur les en een paar uur werk. Laat ze bijv. het spoor en paden sneeuwvrij maken in de winter of schoonmaken langs de weg.

Ik vind trouwens dat een gevangene zoizo iets van werk moet doen tijdens zijn gevangenisstraf. Hoef niet perse iets winstgevends te zijn.

Dat is in het verleden vaak geprobeerd. Maar dit leidt tot zeer perverse effecten. In de VS stelde men nog niet zo lang geleden vast dat in een bepaalde county mensen heel vaak veroordeeld werden tot een bepaalde gevangenisstraf die hen dan verplichtte de straf uit te zitten in gevangenis x, waar ze merkkledij (jeans) maakten voor de prive-sector. Stel je voor. Ze kregen 5 cent per broek, en de broeken werden aan 100 dollar verkocht.

WEl denk ik dat je ergens wel een punt hebt. In onze maatschappij zijn er zaken waar we ons dood aan ergeren en waar de overheid geen mensen op zet: voetpaden sneeuwvrij maken bijv/ Je zou er niemands werk mee afpakken,...maar men daar echt voorzichtig mee zijn.

In een beschaafd land was dit tuig allang het land uitgezet. Gewoon om de maatschappij te beschermen tegen dit volk en ook voor de allochtonen die wel netjes hun best doen en wat willen bereiken in dit land. Dit soort initiatieven met gratis geld, opleiding en woning maakt het alleen maar erger voor alle partijen. Zowel voor de autochtonen die nog steeds met de overlast en kosten zit en ook voor de allochtonen die een slechte naam krijgen van hun criminele landgenoten. Als je het als allochtoon opneemt voor je criminele "broeders" ben je ook lekker naief.

Wat een manke denkwijze. Een hond leert het foute gedrag aan omdat er iets positiefs volgt na een bepaalde negatieve handeling. Wat jij dus insinueert is dat "mocro's (k*twoord trouwens) gaan vechten en stelen omdat ze weten dat ze dan een beloning krijgen van de overheid. Beetje dom, niet?

Zo mank vind ik dat niet. Het is heel simpel. Je straft voor fout gedrag, je beloond voor goed gedrag. PvdA leeft in de omgedraaide wereld. Daar wordt je gestraft als je hard werkt en beloond als je een mong**l bent.

Zo mank vind ik dat niet. Het is heel simpel. Je straft voor fout gedrag, je beloond voor goed gedrag. PvdA leeft in de omgedraaide wereld. Daar wordt je gestraft als je hard werkt en beloond als je een mong**l bent.

Ik denk dat verplicht een opleiding behalen best een straf zal zijn voor dat gajes. Niet eerder vrij dan wanneer de opleiding behaald is zou nog beter zijn.

Je kan het beter zo bekijken. jij hebt een winkel en iemand steelt dagelijks in je winkel tot hij gepakt wordt. Heb je liever dat hij na een paar maanden weer in je winkel komt stelen omdat hij toch nergens aan de bak komt of heb je liever dat ze hem ergens een baantje hebben gegeven zodat hij jou winkel met rust laat?

Het zal toch echt een van deze 2 opties gaan worden uiteindelijk.

Maar de dader gaat het gedrag niet gaan stellen om de beloning te krijgen he. Er is dus een verschil.

Persoonlijk vind ik het wel prima dat deze "maatregelen" genomen worden.
Hierdoor groeit de haat bij de belastingbetaler alleen nog maar meer, en wanneer deze druppel de emmer laat overstromen gaat er wel wat gebeuren, dan worden deze trieste criminelen gelyncht.
De overheid zal toch nooit iets daadwerkelijk goeds ondernemen omdat ze bang zijn "veroordeeld" te worden door andere landen etc. terwijl het volk kapot wordt gemaakt door deze parasieten.

Er zal vast wel iemand in Nederland zijn die opstaat en HELP roept..daar is alle mee gezegd. Laf zijn we, er gebeurt niets maar dan ook niets, niemand die in opstand komt!

Maar de dader gaat het gedrag niet gaan stellen om de beloning te krijgen he. Er is dus een verschil.

Nee, maar als die dader verder geen enkele hinder ondervindt van zijn daden (buurtbewoners, politie, justitie) dan schiet het ook niet veel op. En als hij daardoor ook nog eens een beloning ondervindt in de vorm van gratis karatelessen dan denkt hij natuurlijk bij zichzelf dat hij kan doen wat hij wilt.

Op school heb je dit zelf ook meegemaakt, waarom is bij die ene leraar de hele klas braaf en stil terwijl ze bij die andere leraar kunnen doen en zeggen wat ze willen?
Omdat die leerlingen weten dat er consequenties volgen als ze lopen te kloten bij de strenge leraar. Bij die andere leraar gebeurt er niets als je zit te praten dus waarom zou je je inhouden en respect tonen? Het is niet nodig.

Aan de andere kant hebben de ouders hier ook een enorm aandeel in. Als ik en vele anderen niet steeds werden gecorrigeerd als ik bijv. de speelgoedauto van de buurjongen af pakte of de buurvrouw voor troela had uitgemaakt dan zou ik misschien ook wel ergens anders geëindigd zijn.
Bij mij kwam bijv. de buurvrouw netjes aan de deur zeggen dat ik haar voor troela had uitgemaakt waarop mijn moeder mij op mijn daden wees en eventueel strafte, en hierdoor wordt je langzaam maar zeker gevormd want je daden hebben geen leuke consequenties.

Als jij van alles kan doen zonder dat er consequenties aan vast zitten dan blijf je dat doen tot het een keer mis loopt. Maar het loopt nooit mis want je komt altijd weg met een te lichte of geen straf. Het is alleen maar opwegen of de volgende daad de 20 uur schoffelen waard is of niet. Lange straffen hebben geen zin maar als ik tegenwoordig zie wat voor straf je krijgt voor een bepaalde daad dan kan je langzamerhand vaststellen dat misdaad ook echt loont.

Nee, maar als die dader verder geen enkele hinder ondervindt van zijn daden (buurtbewoners, politie, justitie) dan schiet het ook niet veel op. En als hij daardoor ook nog eens een beloning ondervindt in de vorm van gratis karatelessen dan denkt hij natuurlijk bij zichzelf dat hij kan doen wat hij wilt.

Op school heb je dit zelf ook meegemaakt, waarom is bij die ene leraar de hele klas braaf en stil terwijl ze bij die andere leraar kunnen doen en zeggen wat ze willen?
Omdat die leerlingen weten dat er consequenties volgen als ze lopen te kloten bij de strenge leraar. Bij die andere leraar gebeurt er niets als je zit te praten dus waarom zou je je inhouden en respect tonen? Het is niet nodig.

Aan de andere kant hebben de ouders hier ook een enorm aandeel in. Als ik en vele anderen niet steeds werden gecorrigeerd als ik bijv. de speelgoedauto van de buurjongen af pakte of de buurvrouw voor troela had uitgemaakt dan zou ik misschien ook wel ergens anders geëindigd zijn.
Bij mij kwam bijv. de buurvrouw netjes aan de deur zeggen dat ik haar voor troela had uitgemaakt waarop mijn moeder mij op mijn daden wees en eventueel strafte, en hierdoor wordt je langzaam maar zeker gevormd want je daden hebben geen leuke consequenties.

Als jij van alles kan doen zonder dat er consequenties aan vast zitten dan blijf je dat doen tot het een keer mis loopt. Maar het loopt nooit mis want je komt altijd weg met een te lichte of geen straf. Het is alleen maar opwegen of de volgende daad de 20 uur schoffelen waard is of niet. Lange straffen hebben geen zin maar als ik tegenwoordig zie wat voor straf je krijgt voor een bepaalde daad dan kan je langzamerhand vaststellen dat misdaad ook echt loont.

Snap je reactie niet. Nergens beweerde ik dat er geen sancties gegeven dienen te worden. Het is de laatste tijd wel heel erg gesteld met het begrijpend lezen op dit forum.

Tuurlijk snap jij het niet, dat had ik ook helemaal niet verwacht van je hoor want je doet je altijd dom voor wanneer je ergens niet op kan reageren.

Ik zet in het begin van het topic een stukje tekst neer en jij fixeert je op 1 klein dingetje uit de tekst. Het gaat over een algemeen stuk tekst kwa gedrag en het enige waar jij op reageert is ''ze doen het heus niet omdat ze dan gratis lessen krijgen'' terwijl dat maar een klein stukje van mijn totale onderwerp was.
Daarna probeert Rob het nog aan je uit te leggen maar dan ga jij je weer fixeren op dat kleine stukje tekst en laat de rest ongemoeid.

Als ik dan nog de moeite neem om het uit te leggen waarom ik dat denk heeft het er opeens niets mee te maken.

Jij reageert nu weer op het stukje vanaf de 2e alinea waarin ik begin met de sancties (het eerste was blijkbaar te moeilijk want dat blijf je maar negeren) waarin ik jou ook niets verwijdt en het zelfs met je eens ben, maar meteen ga je weer de verdediging in alsof ik je aanval en meteen weer een klein stukje arrogante tekst er achter aan over dat ik niet zou kunnen lezen.

Check jezelf alsjeblieft een keer na man, je zet jezelf al veels te lang voor schut op dit forum.

Tuurlijk snap jij het niet, dat had ik ook helemaal niet verwacht van je hoor want je doet je altijd dom voor wanneer je ergens niet op kan reageren.

Ik zet in het begin van het topic een stukje tekst neer en jij fixeert je op 1 klein dingetje uit de tekst. Het gaat over een algemeen stuk tekst kwa gedrag en het enige waar jij op reageert is ''ze doen het heus niet omdat ze dan gratis lessen krijgen'' terwijl dat maar een klein stukje van mijn totale onderwerp was.
Daarna probeert Rob het nog aan je uit te leggen maar dan ga jij je weer fixeren op dat kleine stukje tekst en laat de rest ongemoeid.

Als ik dan nog de moeite neem om het uit te leggen waarom ik dat denk heeft het er opeens niets mee te maken.

Jij reageert nu weer op het stukje vanaf de 2e alinea waarin ik begin met de sancties (het eerste was blijkbaar te moeilijk want dat blijf je maar negeren) waarin ik jou ook niets verwijdt en het zelfs met je eens ben, maar meteen ga je weer de verdediging in alsof ik je aanval en meteen weer een klein stukje arrogante tekst er achter aan over dat ik niet zou kunnen lezen.

Check jezelf alsjeblieft een keer na man, je zet jezelf al veels te lang voor schut op dit forum.

Liegen doe je ook graag blijkbaar; Ik heb op de meeste van je reacties geantwoord. Ik heb vaker op jou gereageerd dan de anderen. Ik heb op de meeste van je argumenten gereageerd; Ik raad je aan eens het topic te herlezen.
Ik reageerde kort omdat jij mijn antwoord fout interpreteerde. Ik zei al meerdere malen in deze topic dat je moet straffen maar dat men tijdens de straf er voor moet zorgen dat de dader er terug beter uitkomt zodat hij daarna de maatschappij geen geld meer kost. Iemand zei dat je slecht gedrag niet mag belonen en vergeleek dit met honden. Ik zei dat deze vergelijking niet klopte omdat een mens dat gedrag niet bewust gaat stellen om beloond te worden door de overheid (o ik ga die ruit ingooien zodat ik morgen een gratis opleiding mag volgen"). En wat haal jij hier uit? Geen idee, maar je begint te zeuren dat men moet straffen,... bla bla bla; Nergens zei ik dat ik tegen straffen was. Dus, leer eens lezen k*tlul.

:roflol: Jij bent echt een klasse 1 mong**l, ongelooflijk. Ik blijf hier maar bij want we weten allebei waar het naar toe gaat.

Erwin vs Yasmine :popcorn:

IN!

Een huis toegewezen krijgen, toch niet te geloven dit, wij staan al vanaf 2002 ingeschreven voor een woning in Rotterdam en we zijn nog lang niet aan de beurt, maar assielzoekers nu die k*t marokkanen komen op de urgentie en hebben een huis binnen 2 maand. Opkrassen met dat tuig!

Een huis toegewezen krijgen, toch niet te geloven dit, wij staan al vanaf 2002 ingeschreven voor een woning in Rotterdam en we zijn nog lang niet aan de beurt, maar assielzoekers nu die k*t marokkanen komen op de urgentie en hebben een huis binnen 2 maand. Opkrassen met dat tuig!
Moest je maar niet een blanke autochtoon zijn en je steeds gedragen. Je hebt er zelf om gevraagd.

Ik weet niet of je kinderen hebt. Maar je kan urgentie krijgen door te zeggen dat je relatie beindigd is en je nu in je eentje voor een kind moet zorgen en de huur van het appartement niet meer kan betalen (of huis).

Vervolgens krijg je een woning toegewezen en even later trekt je vriendin er weer bij in want gelukkig hebben jullie de relatieproblemen uitgepraat.

Ik weet niet of je kinderen hebt. Maar je kan urgentie krijgen door te zeggen dat je relatie beindigd is en je nu in je eentje voor een kind moet zorgen en de huur van het appartement niet meer kan betalen (of huis).

Vervolgens krijg je een woning toegewezen en even later trekt je vriendin er weer bij in want gelukkig hebben jullie de relatieproblemen uitgepraat.

Dat zou je zeggen ja.

Mijn tante woonde op een gegeven moment met haar 2 kinderen bij haar moeder in omdat haar vriend het had uitgemaakt en terug naar Amerika ging. Steeds zakte ze op de lijst en dan kwam er opeens weer een groep van 30 asielzoekers tussen. Ze heeft denk ik iets van 2 jaar bij haar moeder gewoond met haar 2 kinderen voordat ze wat kreeg.

Terug
Naar boven