Fitness Seller

Shocking News Marokkaans tuig krijgt gratis opleiding/baan in Helmond

laag salaris aan bieden en verhogen als ze hun werk goed doen, Je kan ze wel in de gevangenissen douwen maar daar komen ze slechter uit, plus het kost het rijk alleen maar geld,

Maar wel stom voor de mensen die hun baan verliezen en bijna geen werk kunnen vinden in hun sector, en dan te zien krijgen dat criminelen wel aan het werk worden gezet

voor Nederlandse begrippen ja. Net zoals we hier in nederland ook van die gevaarlijke Crips hebben en zo. is toch geen vergelijking man. Dus als je alles van deze gasten afpakt gaan ze zich beter gedragen omdat...
Hoe gefrustreerder de gevangenen des te gevaarlijker voor de bewaarders, daar kan je niet omheen. De straffen zijn in de eerste plaats gewoon veel te kort in nederland, dat moet eerst aangepakt worden. Tv's en tafeltennis troep en sport klinkt heel leuk maar als je gewoon Jaren moet zitten voor een overval ipv 1 of 2 jaar begint het toch een straf te worden.

Ik vind het een serieus plan om criminele allochtonen het land uit te zetten. Heeft NL zoveel verantwoordelijkheid over immigranten ? Als je gewoon meedoet is er niks aan de hand voor niemand en dat doen zoveel allochtonen ook.

Wij boden ze (eerste immigranten) hier een baan aan, zij kwamen hier vrijwillig. Kom niet aan dat ze ons vuilwerk deden want er zijn genoeg NL'ers die laagopgeleid werk deden alleen er was gewoon VEEL WERK. Maar betekend dit dat wij nu moeten blijven zitten met alle nadelen die zij (criminele allochtonen) veroorzaken ? Hadden we ze gedwongen hier te komen had je de verantwoordelijkheid, dan zeker maar de situatie ligt anders.

Als dank staat de allochtone jeugd op 1 als crimineel, brengen ze vervelende islam in NL en de regerende politiek reageert amper. Nederland is een lui-lekker land, hoe meer problemen je maakt hoe meer hulp je als jeugd tegenwoordig krijgt. Dat is zowiezo een slecht signaal.

Wat strenger straffen betreft, je bent dan in ieder geval langer af van vervelende persoontjes. Los van de kosten vind ik dat al een goede reden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nederland is heel terughoudend in het terugsturen van immigranten. Dit zou de afspraken over Eurabia, met de olielanden, weleens roet in het eten kunnen doen gooien. Want zonder olie kunnen we niet, natuurlijk.

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij ligt de schuld bij de EU. Zoals gewoonlijk. Die kijken niet naar een volk, een land, identiteit, normen en waarden. Die kijken alleen naar geld. Die zouden genocide niet eens afkeuren, zolang ze het maar niet zien, zolang het maar niet in de buurt van hun ivoren torentje komt. Want wat je niet ziet, dat is er niet. Ofzo.

Persoonlijk vind ik het wel prima dat deze "maatregelen" genomen worden.
Hierdoor groeit de haat bij de belastingbetaler alleen nog maar meer, en wanneer deze druppel de emmer laat overstromen gaat er wel wat gebeuren, dan worden deze trieste criminelen gelyncht.
De overheid zal toch nooit iets daadwerkelijk goeds ondernemen omdat ze bang zijn "veroordeeld" te worden door andere landen etc. terwijl het volk kapot wordt gemaakt door deze parasieten.

Eigenlijk zou er geen cent nodig moeten zijn geweest om immigranten die binnen werden gehaald 'mee' te laten doen. Alleen dat is al eigenlijk ongelofelijk. Maar de politiek vond het prima om NL gesubsidieerd 'multiculti' te maken.

Is een kortzichtige visie. Straffen? In een rechtsstaat zoals de onze, is gevangenisstraf de zwaarste straf. Ik neem dus aan dat je het daar over hebt. Dat is heel duur voor de samenleving, en als ze na 5 jaar of zo vrij komen, en je helpt hen niet bij de reintegratie, dan zitten ze in no time terug in de gevangenis en kost het de samenleving terug veel meer.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 09:58 ----------

Dat zijn zo'n dooddoeners waar je als beleidsmaker echt niks mee kan. Wat houdt dat in, platslaan?

Yasmine we hebben hier nu al tig keer discussie over gehad, en ik WEET dat jij echt wel weet wat ik bedoel. Ik bedoel het namelijk letterlijk. Platslaan. Niet voor elk wissewasje het bonnenboekje pakken, maar gewoon die terreurjeugd in elkaar slaan met de gummiknuppel als ze een grote bek geven. Dit soort tuig respecteert inmiddels alleen maar harde kracht en dat breng je alleen over door het echt te doen.

Bij daadwerkelijke overtredingen of misdaden moeten ze gewoon hard (ECHT hard) gestraft worden, met een fikse celstraf die hoger wordt naarmate het aantal overtredingen toeneemt. Enkel deze aanpak breekt dat hele "streetcred" gelul wat de ghetto cultuur in stand houdt. Homies zullen minder down zijn als ze hun beste maatje voor 20 jaar hard-labor zien doen in een Nederlandse Sing-Sing gevangenis.

En dat hele re-integratie verhaal maakt nou juist dat gevangenis straf in Nederland inderdaad zo duur is. Men gaat er hier nog steeds van uit dat gevangenisstraf rehabiliterend moet werken. ONZIN. Gevangenistijd is een STRAF en is enkel en uitsluitend bedoeld om de hufters van het gewone volk weg te houden. Als ze er beter uitkomen is dat mooi meegenomen, maar in beginsel onbelangrijk. Overtreden ze na vrijlating weer, dan mik je ze WEER, en LANGER de bak in. Probleem ook opgelost. En natuurlijk wordt er tijdens de gevangenistijd gewoon keihard gewerkt. Voor NIKS. In je cel hangen is geen optie, er wordt gewoon wasknijpertjes geplakt, of nummerborden gedrukt of wat voor onzin ze dan ook kunnen verzinnen.

De reden dat deze aanpak in bijvoorbeeld Amerika niet lijkt te werken, is omdat ze daar idiote wetten hebben rondom drugs. Daar zitten lui 20 jaar vast voor een pakkie wiet. Als wij dat hier niet doen, werkt bovenstaande verder prima.

Doodstraf dmv kogel invoeren voor tuig dat voor de zoveelste keer de fout in gaat. Goedkoopste manier om van dit soort mong*len af te komen.

Shocking dat ik niet meer schrik van dit schocking nieuws. Het beste wat je kunt doen is al dit soort flauwekul initiatieven gelijk afschaffen en de betrokken organisatie(s) nooit meer geld geven. Maar ja, logisch nadenken blijkt niet mogelijk als het gaat om de multiculturele droom in stand te houden.

Heb een tijdje naar een bijbaan gezocht, achteraf had ik dus beter in Helmond wat omaatjes kunnen beroven?

Maargoed volgens mij kan NL never nooit de immigratie stoppen tenzij het uit de EU gaat.. ziet er rooskleurig uit dit. Ik kom eerlijkgezegd steeds meer op een punt dat het me geen reet meer kan schelen hoe Nederland verdoet wordt :)

Voor 2 ton kun je ook een paar ontzettend slimme buitenlandse Phd studenten hierheen halen die zich permanent hier willen vestigen. Wat zou dat de economie opleveren als die hier carriere maken en later slimme kinderen krijgen, want goeie genen.

Of, voor 2 ton een hoop overlast gevende gezinnen voor de keus stellen: of hier blijven aanmodderen, overlast veroorzaken, uitkering trekken, of met een dikke subsidie naar Marrokko, maar dan mag je niet meer terugkomen hiernaartoe.

Dat lijken me nou leuke rekensommetjes. Wat zou meer opleveren per saldo van deze drie opties?

Optie 3 was dus: geld besparen met het project uit de OP, investeren in op het rechte pad krijgen van jongeren

De evidente onrechtvaardigheid van het belonen van misdaad nog maar buiten beschouwing gelaten. Minimaal, zou de Mocro dus niet even veel moeten bijdragen als een zelfde subsidie aan slimme buitenlandse studenten, maar méér dan dat.

Laatst bewerkt:
Ach, als je ze niet helpt blijft het dweilen met de kraan open.

Ik kijk regelmatig naar the dog whisperer en daar zie je allemaal ontspoorde honden. En die honden zijn zo ontspoort geraakt omdat ze beloond werden om hun slechte gedrag.

Ze aaien de honden en geven ze snoepjes om ze van hun slechte gedrag af te leiden maar de honden denken op deze manier dat hun gedrag beloond wordt en daardoor wordt het alleen maar erger.
Niet dat ik mocro's met honden wil vergelijken hoor, een rat paste namelijk niet in mijn verhaaltje.

Als ik voor elke beroving en overval een karateles, vliegreisje, opleiding en huisvesting zou krijgen en ik verder totaal geen geweten zou hebben dan zou ik vooral doorgaan want misschien krijg ik wel weer iets extra's als ik iemand kopschop.

Het is hier trouwens ook bekend dat een groot deel van het absurde bedrag voor jeugdcriminelen naar hun boetes gaat.

Ach, als je ze niet helpt blijft het dweilen met de kraan open.

De vraag is hoe help je ze?

Door er geld naar te gooien? Heeft dat ooit al geholpen bij een probleem van criminaliteit en/of armoede? Geld gooien naar een probleem IS dweilen met de kraan open. Men heeft nog niets anders gedaan.

De vraag die niemand zich stelt is: kan de overheid überhaupt in directe zin hier wat aan doen? De overheid heeft dit probleem zelf gecreëerd door kunstmatige immigratie tot stand te brengen (doet ze overigens nog steeds!). En wij verwachten nu dat dat wat het probleem veroorzaakt heeft het gaat oplossen?

Dit probleem los je niet zomaar even op. De schade is al aangericht, een verloren generatie is er en verander je niet zomaar. De eerste stap is beseffen dat zij die de problemen tot stand hebben gebracht ze niet zullen oplossen, maar meer waarschijnlijk erger zullen maken. De tweede stap is begrijpen dat dit geen probleem is dat je met geld kan oplossen. De derde stap? Accepteren dat dit veel tijd gaat kosten, maar uiteindelijk evolueert alles in positieve zin. Op voorwaarde dat de politiek niet in de weg gaat staan.

Iig niet door ze op te sluiten en na hun straf op straat te schoppen. Laat ze een vak leren en een diploma halen zodat ze goed beslagen ten ijs komen in de maatschappij.

Eens, maar je weet ook wel dat er mensen zijn die geen opleiding volgen omdat ze geen geld hebben voor collegegeld, boeken en de overige maandelijkse lasten.

En de mensen die dan geld lenen om te studeren zitten met een studieschuld. Terwijl meneer, kijk mij met een audi rijden van mn drugsgeld, even later op kosten van de staat een opleiding mag volgen.

Je streven is goed hoor. Maar een "rechts"systeem hoort echt rechtvaardig te zijn en daar mag je dat soort feiten niet bij uit het oog verliezen. Een echt rechtvaardige oplossing heb ik ook niet gelijk hoor. Maar just sayin.

Iig niet door ze op te sluiten en na hun straf op straat te schoppen. Laat ze een vak leren en een diploma halen zodat ze goed beslagen ten ijs komen in de maatschappij.
Laat ze dat idd doen, dat kunnen ze als ze dat écht willen. Heeft het zin om de belastingbetaler te laten opdraaien voor de kosten van het diploma?

Waarom zou iemand zich meer inzetten voor het halen van een diploma als hij niet zijn eigen geld erin heeft zitten?

Maar het klopt dat zomaar opsluiten en dan weer op straat niets oplost, in veel gevallen worden ze in de gevangenis juist opgeleid van tuig naar zware crimineel...

Terug
Naar boven