AndroidHealthClinic

Marokkaanse ambtenaar dreigt Nederland met terugkeer duizenden 'NL Marokkanen' naar Nederland.

Dit is puur asociaal wanbeleid. Om van te :kots:

Je kan mensen niet zomaar uitkeringen geven en ze vervolgens naar believen weer afschaffen.
Dom beleid is het ook nog. Als die kinderen naar NL terugkeren, gaat het NL op alle fronten meer kosten.

Dit soort problemen wordt ook veroorzaakt door die idiote dubbele nationaliteit.
Hoog tijd dat we daar vanaf raken.

Het was de bedoeling ze gemoed te komen, niet om ze volledig van levensonderhoud te gaan voorzien, dat is wat nu gebeurd, nu ze eigenlijk 24/7 daar wonen. Dat de ene partij het niet op wilt zeggen, moet betekenen om maar op dezelfde voet door te gaan? Lijkt me niet.

Het was de bedoeling ze gemoed te komen, niet om ze volledig van levensonderhoud te gaan voorzien, dat is wat nu gebeurd, nu ze eigenlijk 24/7 daar wonen. Dat de ene partij het niet op wilt zeggen, moet betekenen om maar op dezelfde voet door te gaan? Lijkt me niet.

Nee, een overheid dient betrouwbaar te zijn.
Marokkanen met kinderbijslag, wisten dat ze die bijslag ook zouden krijgen als de kinderen in Marokko zijn, daar hebben ze mee rekening gehouden in hun financiële planning.
Dan kun je het als overheid niet maken om dat opeens stop te zetten.
Voor nieuwe gevallen ok, maar niet voor bestaande gevallen.

Dit is puur asociaal beleid.

Nee, een overheid dient betrouwbaar te zijn.
Marokkanen met kinderbijslag, wisten dat ze die bijslag ook zouden krijgen als de kinderen in Marokko zijn, daar hebben ze mee rekening gehouden in hun financiële planning.
Dan kun je het als overheid niet maken om dat opeens stop te zetten.
Voor nieuwe gevallen ok, maar niet voor bestaande gevallen.

Dit is puur asociaal beleid.

man man gij zij echt kiesvoer voor Patrick Janssens en zijne clan

Hier in België zijn het allemaal arme paljassen, in Marokko hangen ze de rijke snoodaards uit aan hun zwembaden, sauna's en dergelijke

lik anders nog wat meer anussen van de moslims

man man gij zij echt kiesvoer voor Patrick Janssens en zijne clan

Hier in België zijn het allemaal arme paljassen, in Marokko hangen ze de rijke snoodaards uit aan hun zwembaden, sauna's en dergelijke

Kinderbijslag is ONAFHANKELIJK VAN INKOMEN in Nederland, zover ik weet, dus al hebben ze een heel paleis, dat doet niet terzake.

maar doordat ze het geld daar uitgeven en niet hier, komt onze economie in het slob te zitten

En dit is niet de bedoeling

Dat had de overheid dan maar eerder moeten bedenken, voordat ze kinderbijslag in het buitenland ging uitdelen.

Daarbij: er zijn wel veel grotere factoren waardoor onze economie in het slob komt te zitten.

De miljardensteun aan de banken - daarbij vallen die kinderbijslaguitkeringen in het niet.

En wat dacht je van al dat geld naar Griekenland?

En dan wil je een paar duizend Marokkaanse kinderbijslaguitkeringen afpakken?

Dat is pure discriminatie van de overheid, niet meer en niet minder. Een volledig onbetrouwbare overheid.

Dat had de overheid dan maar eerder moeten bedenken, voordat ze kinderbijslag in het buitenland ging uitdelen.

Daarbij: er zijn wel veel grotere factoren waardoor onze economie in het slob komt te zitten.

De miljardensteun aan de banken - daarbij vallen die kinderbijslaguitkeringen in het niet.

En wat dacht je van al dat geld naar Griekenland?

En dan wil je een paar duizend Marokkaanse kinderbijslaguitkeringen afpakken?

Dat is pure discriminatie van de overheid, niet meer en niet minder. Een volledig onbetrouwbare overheid.

Discriminatie... de marokkanen hebben het recht om terug hier te komen wonen dus zij kunnen kiezen, wij zijn niet het OCMW van de wereld hé

Ik denk dat deze ambtenaar niet zo zeer aan het dreigen is maar een daadwerkelijk probleem aan de kaak stelt. Als de kinderbijslagen gekort worden dan loont het voor die kinderen om misschien in Nederland te wonen om zodoende meer toeslagen te ontvangen. Daarnaast krijg je dan ook nog te maken met een hele lichting jongeren die Nederland vreemd zijn met alle gevolgen van dien. Om dit te voorkomen is het soms beter om, hoe wrang het ook is, de subsidiekraan naar het buitenland open te laten. Aan de andere kant verwacht ik dat veel van deze jongeren sowieso wel naar Nederland komen als ze 27 jaar of ouder zijn om zich in te schrijven bij de sociale dienst.

Ik denk dat deze ambtenaar niet zo zeer aan het dreigen is maar een daadwerkelijk probleem aan de kaak stelt. Als de kinderbijslagen gekort worden dan loont het voor die kinderen om misschien in Nederland te wonen om zodoende meer toeslagen te ontvangen. Daarnaast krijg je dan ook nog te maken met een hele lichting jongeren die Nederland vreemd zijn met alle gevolgen van dien. Om dit te voorkomen is het soms beter om, hoe wrang het ook is, de subsidiekraan naar het buitenland open te laten. Aan de andere kant verwacht ik dat veel van deze jongeren sowieso wel naar Nederland komen als ze 27 jaar of ouder zijn om zich in te schrijven bij de sociale dienst.

Voor nieuwe gevallen, kunnen ze het natuurlijk stopzetten, dus het hoeft niet door te blijven gaan.
Ik denk dat er ook best Marokkaanse ouders zijn die rekening hebben gehouden met dat geld en het nodig hebben voor de opvoeding van hun kinderen.
Zoiets kun je niet plotseling stopzetten.

Voor nieuwe gevallen, kunnen ze het natuurlijk stopzetten, dus het hoeft niet door te blijven gaan.
Ik denk dat er ook best Marokkaanse ouders zijn die rekening hebben gehouden met dat geld en het nodig hebben voor de opvoeding van hun kinderen.
Zoiets kun je niet plotseling stopzetten.

Wie zegt er iets van stopzetten, ze hebben de keuze om terug naar hier te komen dus ze worden niet aan hun lot overgelaten

Wie zegt er iets van stopzetten, ze hebben de keuze om terug naar hier te komen dus ze worden niet aan hun lot overgelaten

Voorheen is de mogelijkheid gegeven om in Marokko te wonen en daar kinderbijslag te ontvangen.
Allez, dan wordt er toch iets stopgezet, niet?

Voorheen is de mogelijkheid gegeven om in Marokko te wonen en daar kinderbijslag te ontvangen.
Allez, dan wordt er toch iets stopgezet, niet?

Ja, maar we bieden hen een oplossing aan

ze zullen niet verhongeren

Fouten uit het verleden moet je durven recht zetten

Het punt waar we volledig aan voorbij gaan is dat de desbtreffende kinderen bij wet Nederlands staatsburger zijn met alle rechten en plichten die daarbij horen. Als die kinderen recht hebben op kinderbijslag dan kun je dat niet zo maar van ze afnemen.

het punt waar we volledig aan voorbij gaan is dat de desbtreffende kinderen bij wet nederlands staatsburger zijn met alle rechten en plichten die daarbij horen. Als die kinderen recht hebben op kinderbijslag dan kun je dat niet zo maar van ze afnemen.

+1

Goed zo, prima hoor, kinderbijslag, sta ik helemaal achter. Maar laat ze dan in Allah's naam ook fatsoenlijke kinderbijslag krijgen in de vorm van integratie en een degelijke opvoeding. Uiteindelijk komt het daar toch op neer. Maar nee, die kinderen worden heen en weer geslingerd tussen twee werelden. Komisch ondoordacht beleid eigenlijk..

Terug
Naar boven