XXL Nutrition

Marokkaanse jongeren vast voor lichtere delicten

haha, nee man ben dinsdag vrij, en maandag en woensdag en donderdag en vrijdag en zaterdag en zon...:D

Nee man, effe sereus. Ben aleen dinsdag vrij en als ik werk dan heb ik meestal een iphone bij me, met internet. kopen??

bsbsbs kijk uit, kopen van gestolen goederen is ook strafbaar

:o

haha, nee man ben dinsdag vrij, en maandag en woensdag en donderdag en vrijdag en zaterdag en zon...:D

Nee man, effe sereus. Ben aleen dinsdag vrij en als ik werk dan heb ik meestal een iphone bij me, met internet. kopen??

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:41 ----------

jammer, ik haat ze wel

Ok! Dan haten we ze samen Adil!:)

Was helaas ook wel duidelijk genoeg zonder een onderzoek erover te doen.

Echt ongeloofelijk, krijg een steeds lagere dunk van die "hoogopgeleide onderzoekers" Nu hoorde ik die k*t praten vanmiddag alsof het "onze" schuld is dat die debielen in de criminaliteit vervallen :rolleyes:

Ik heb de werkelijkheid met mn eigen ogen gezien:D.

True.
Gelukkig bestaan er ook onderzoeken die bestaan uit meerdere gevangenissen en meerdere gevangen ipv een 1-mans onderzoekje in cellblok A, die even zegt dat alle cijfers bullshit is.

Links bullshit onderzoek trouwens. Staat vol met leugens en onwaarheden. Ja, je hoort het goed leugens én onwaarheden.

True.
Gelukkig bestaan er ook onderzoeken die bestaan uit meerdere gevangenissen en meerdere gevangen ipv een 1-mans onderzoekje in cellblok A, die even zegt dat alle cijfers bullshit is.

Links bullshit onderzoek trouwens. Staat vol met leugens en onwaarheden. Ja, je hoort het goed leugens én onwaarheden.

Haha, jij kent het systeem duidelijk niet. Er is een voorarresthuis wat anders is dan een gewone gevangenis, iedereen uit het hele arrondissement gaat hier namelijk naartoe, als je bv in merksplas opgepakt word dan word je eerst naar de gevangenis van antwerpen gestuurt en niet die van merksplas.
En als het op de cellblokken zo anders zou zijn dan zou je dit wil merken bij de dokter, het bad, de rijen die naar het justitiepaleis gaan etc.. Ook zijn er verschillende cellen waaruit je kan kijken naar de wandelingen van de andere celblokken.

Ik heb trouwens ook uitgelegd waarom het onderzoek wel klopt, dit komt omdat marokanen meestal vermogensdelicten plegen en belgen vooral inbreuken op de drugswetgeving, wat door het gerecht word aanzien als een zwaarder feit.

Zodra onderzoeken uitwijzen dat er een denkbeeld omgegooid moet worden zijn we er ineens tegen. Het is weleens goed om dit soort vooroordelen te ondervangen en met feitelijk bewijs aan te komen.
Feit is dat wij de werkelijke cijfers niet kennen maar vanuit ons eigen perspectief zaken relativeren.

Mee eens. Alleen is het probleem dus dat vanuit het perspectief van een flink aantal personen dit daarom gerelativeerd wordt tot een "links propaganda" onderzoek.

Ik weet niet hoe jullie dit zien maar ik vind overal inbreken, mensen afrippen etc wel wat erger dan een beetje dope te verkopen.

Zou ik ook vinden, als ik zelf zou dealen :thumbs:

Haha, jij kent het systeem duidelijk niet. Er is een voorarresthuis wat anders is dan een gewone gevangenis, iedereen uit het hele arrondissement gaat hier namelijk naartoe, als je bv in merksplas opgepakt word dan word je eerst naar de gevangenis van antwerpen gestuurt en niet die van merksplas.
En als het op de cellblokken zo anders zou zijn dan zou je dit wil merken bij de dokter, het bad, de rijen die naar het justitiepaleis gaan etc.. Ook zijn er verschillende cellen waaruit je kan kijken naar de wandelingen van de andere celblokken.
Oke, alle cijfers zijn bullshit, 110% van de mensen in de gevangenis is marokkaan. De overige 60% is Nederlander, maar die zijn onschuldig.

Ik heb trouwens ook uitgelegd waarom het onderzoek wel klopt, dit komt omdat marokanen meestal vermogensdelicten plegen en belgen vooral inbreuken op de drugswetgeving, wat door het gerecht word aanzien als een zwaarder feit.
Zou wel kunnen kloppen, heb er de ballen verstand van. Kan mij ook lekker wat schelen waarom mensen worden opgepakt. Zal wel terecht zijn.

Oke, alle cijfers zijn bullshit, 110% van de mensen in de gevangenis is marokkaan. De overige 60% is Nederlander, maar die zijn onschuldig.

Zou wel kunnen kloppen, heb er de ballen verstand van. Kan mij ook lekker wat schelen waarom mensen worden opgepakt. Zal wel terecht zijn.

:rolleyes:
90% is allochtoon niet marokaan, de grootste groep zijn wel de marokanen maar dat is ook zo buiten de gevangenis, er zijn ook een grote groep oostblokkers en russen (er is naast een marokaanse ook een russische tv zender, dus ik vermoed dat de meeste blanke allochtonen daar russen zijn).

Maar goed je moet het weer int belachelijke trekken, ik heb nooit gezegd dat alle nederlanders daar onschuldig zijn:rolleyes:.

Feit is dat er teveel mensen naar de gevangenis worden gestuurd, en aangezien dit een leerschool voor de criminaliteit is, is dat een enorm slecht idee. En rechts maar zeggen dat zwaarder straffen zal helpen :roflol:. Mss vind jij in veel gevallen het terecht om mensen in de gevangenis te stoppen maar ik vind het niet verantwoord.

Een links systeem is het meest succesvol punt uit.

Terug
Naar boven