MuscleMeat

Marokkanen doen huilie huilie boelieboelie wajooo wtfomgbbaq lol ghehe

Goeie post weer.Lekker huillie doen.:D

Wat vind jij van Turken?
'Het is echt een raar volk. Ze zijn wel chill enzo, maar ze hebben een rare lichaamsontwikkeling ofzo. Meisjes van twaalf hebben meestal al een snor, en veel Turken hebben een uni-brown (doorlopende wenkbrauw), een plat achterhoofd, te veel borsthaar, en een bochelneus met veel snot erin.'

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wat vind jij van Turken?
'Het is echt een raar volk. Ze zijn wel chill enzo, maar ze hebben een rare lichaamsontwikkeling ofzo. Meisjes van twaalf hebben meestal al een snor, en veel Turken hebben een uni-brown (doorlopende wenkbrauw), een plat achterhoofd, te veel borsthaar, en een bochelneus met veel snot erin.'

:roflol: had die niet eens gelezen :roflol:

Wat vind jij van Turken?
'Turken zijn wel chille gozers. Je kan rustig met ze praten en chillen enzo. Het enige wat fockt-op is, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben, en als ze fittie (gevecht) hebben komen ze nooit in hun eentje maar altijd met hele groep Turken.'

Wat vind jij van Surinamers?
'Die n*gers zijn raar. Ze lopen altijd raar, zogenaamd gangster. Ze denken dat ze lijp zijn, maar het zijn gewoon apen. Als ze ruzie hebben met iemand komen ze altijd met wapens, wat zielig is.’
Vind je dat je discrimineert?
'Nee, want ik zeg niets racistisch over ze.’

'ik discrimineer nooit, wij worden gedriscrimineerd'

wat zielig

maar gelukkig zijn Surinamers lekker fatoe:cool:

• Topic Starter Topic Starter

ik had al mn twijfels over Spunk toen met dat Artikel van nederlanders OVER Marokkanen... (topic op dbb tijdje terug), maar deze is NOG gekker :roflol:

"Verbaasd" me wel dat deze gangsta mocro's niet herkenbaar op de foto staan, terwijl die Nederlanders toen duidelijk te zien waren.....de Marokkaanse camera vrees? (geregistreerd handelsmerk van Prem)

link!!!

Wat een scheinheilige linkse rotkoppen, een beetje hypocriet lullen maar in real life zien we zelf wat ze uitvoeren.

Wat vind jij van Turken?
'Turken zijn wel chille gozers. Je kan rustig met ze praten en chillen enzo. Het enige wat fockt-op is, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben, en als ze fittie (gevecht) hebben komen ze nooit in hun eentje maar altijd met hele groep Turken.'

Wat vind jij van Surinamers?
'Die n*gers zijn raar. Ze lopen altijd raar, zogenaamd gangster. Ze denken dat ze lijp zijn, maar het zijn gewoon apen. Als ze ruzie hebben met iemand komen ze altijd met wapens, wat zielig is.’
Vind je dat je discrimineert?
'Nee, want ik zeg niets racistisch over ze.’

lol marokkanen ... :):)

1 grote bende racisten. Eigenlijk is de enige manier om niet in soortgelijk gedrag te vervallen, je er gewoon van te distanciëren en te doen alsof het niet bestaat.

omg die interviews zijn echt hilarisch :roflol:d
wat een taaltje ook :roflol:

wat zijn die gasten DOMMMMM!!!
dat eerste meisje heeft nog wel 'n aardige kijk op de werkenlijkheid!!!

Wat vind jij van Turken?

Ik wou dat ook net posten :roflol:

t*ring zeg. Wat zitten er een domme mong*len bij. Eerst n*gers uit maken voor apen die bananen eten om vervolgens te zeggen nee ik discrimineer niet.

Ik vind de reacties op die site op dit stuk geweldig! Echt hoogstaand niveau!

Terug
Naar boven