AndroidHealthClinic

Marokkanen doen huilie huilie boelieboelie wajooo wtfomgbbaq lol ghehe

Je hebt van die beruchte Nederlandse familie's, Familie van Dijk meest beruchte familie van Hilversum bv.
In Haarlem, IJmuiden, Beverwijk wonen ook van die familie clans.
Toch zullen ze het in aantal afleggen als ze toestanden krijgen met Marokkanen, en zeker al helemaal met Turken daar heb je meer van te vrezen.

Het is ook de pure mentaliteit van een bevolkingsgroep, een diehard in de onderwereld als een Holleeder kneep hem voor de Joegoslaven en Turken.

Dat is ook niet zo moeilijk te verklaren he, Holleeder is een individu. De "Joegoslaven" en "Turken" zijn groeperingen. Wat dat betreft zou het nog zo slecht niet zijn om een delegatie van de Amerikaans-Italiaanse maffia hier in nederland te hebben. Dat soort organisaties runnen hun "areas" op een manier waarbij de gewone burger er niet veel last van heeft, slechts oppositie wordt uit de weg gewerkt. Het nadeel van de marrokkanen is dat ze zichzelf erg ophemelen en het stoer vinden in groepjes mensen lastig te vallen. Aangezien Amerikaans-Italiaanse maffiosi een beleid runnen van "No disturbance in our area" zouden de "probleem allochtonen" vrij snel uit de weg geruimd worden. Ja misschien kennen ze grotere getalen, maar een groepje van 25 stoere mocro's met messen en 9mm's leggen het wel af tegen getrainde huurmoordenaars met moderne apparatuur.

die kkmarokkanen voelen zich te goed om turk genoemd te worden:D

Als je Turk tegen een Marokkaan zegt, kan de Marokkaan flippen. Het is zeer vernederend voor diegene omdat de Turken als minderwaardig worden gezien.

n*gger lover is trouwens een erg denigrerend woord. En is volgens mij afkomstig uit de tijd van de Amerikaanse burgeroorlog. Als je daar op doelt wil ik me best een n*gger lover noemen hoor.

Daar hebben kinderen nou ook vaak last van, altijd het laaste woord willen hebben...

Je hebt van die beruchte Nederlandse familie's, Familie van Dijk meest beruchte familie van Hilversum bv.
In Haarlem, IJmuiden, Beverwijk wonen ook van die familie clans.
Toch zullen ze het in aantal afleggen als ze toestanden krijgen met Marokkanen, en zeker al helemaal met Turken daar heb je meer van te vrezen.

Het is ook de pure mentaliteit van een bevolkingsgroep, een diehard in de onderwereld als een Holleeder kneep hem voor de Joegoslaven en Turken.

Interessant dat je de familie van Dijk noemt. Ik ben geboren en getogen Hilversummer. Wellicht dat ze het in aantal afleggen, maar in de praktijk bleven de allochtonen braaf op afstand van deze familie.
Laatste zaak die ik me herinner had een Iranier (of zo?) een van hen bedreigd met een pistool. Stapten ze met een paar broers in de auto, reden bij die vent door de voorgevel naar binnen en schoten hem dood met z'n eigen pistool. ik heb geen aantallen "broeders" de familie zien belagen.

En of Holleeder hem kneep vraag ik me af, ik heb het hem nooit horen verklaren en persoonlijk ken ik hem niet en kan het hem dus ook niet vragen. Jij wel? Lijkt me zo'n "ik heb gehoord dat" verhaal.

hahhaa grappig dit, ik heb vaak genoeg met ze gevochten en het valt allemaal wel mee veel bla bla maar als je zelf ook mensen achter je hebt gebeurt er geen moer.

Wie hier is eigelijk niet een racist ?
Iedereen heeft voor ordelen dat is menselijk klaar..

En over taaltje dit taaltje dat.. Leer eerst wat over de geschiedenis van je eigen taal voordat je komt zeuren over "straat" taal... Meeste woorden die we nu "ABN" nederlands verklaren komen van de straat of van de media maar die zijn al zolang in gebruik dat we ze voor standaart ABN verklaren...

en oowja
Ik ben half bloedje
Half marokaans
Half Nederlands

en trots op bijde landen.

Wie hier is eigelijk niet een racist ?
Iedereen heeft voor ordelen dat is menselijk klaar..

En over taaltje dit taaltje dat.. Leer eerst wat over de geschiedenis van je eigen taal voordat je komt zeuren over "straat" taal... Meeste woorden die we nu "ABN" nederlands verklaren komen van de straat of van de media maar die zijn al zolang in gebruik dat we ze voor standaart ABN verklaren...

en oowja
Ik ben half bloedje
Half marokaans
Half Nederlands

en trots op bijde landen.
Marokkaans halfbloedje :rolleyes:
Gehaat door beide kanten, leuk

'De Turken zijn rustig. Ze discrimineren niet, zoeken geen ruzie met ons of andere mensen. Wat ik wel jammer vind is dat ze veel banen inpikken, waardoor er minder voor ons overblijft.'

Turken zijn over het algemeen wel fijne mensen in de omgang. Marokkanen daarentegen heb ik meer problemen mee.

Whowh pas op dat je zo nog eens grappig word :eek:
Nee ik heb geen haters mensen accepteren me voor wie ik ben omdat ik Respect toon naar iedereen van ieder land.

Tog haat ik mensen zoals jouw o.0 dunno why;)
Weet niet waarom je me zou haten man.
Misschien omdat ik keihard de waarheid in je gezicht pleur zonder.

De allochtoonse spreektaal vind je een gevaarte voor de hedendaagse Nederlandse taal, maar iets als ABN Nederlands vind je een juiste verbastering? Beetje appart.

als je dan toch willen muggeziften en mierenken beginnerbb, het is allochtone taal, wat jij gebruikt is spreektaal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je dan toch willen muggeziften en mierenken beginnerbb, het is allochtone taal, wat jij gebruikt is spreektaal!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

He spuit elf. De discussie was al lang voorbij.
Persoonlijk heb ik niks tegen spreektaal. Lees mijn posts nog eens na;)

Marokkanen moeten gewoon eens een cursusje anger-management volgen. ;)

He spuit elf. De discussie was al lang voorbij.
Persoonlijk heb ik niks tegen spreektaal. Lees mijn posts nog eens na;)

Yep, sorry maar we waren al klaar met door het stof rollen, hebben onze bloedneusjes al afgeveegd en vriendjes gemaakt. :p

Maareeh, begrijp ik het goed dat ik nu punten krijg uit het publiek beginnerbb? ;)

Terug
Naar boven