MuscleMeat

Marokkanen doen huilie huilie boelieboelie wajooo wtfomgbbaq lol ghehe

stelletje fl**kers komen ze surinamers discrimineren :roflol:

Wat vind jij van Turken?
'Turken zijn wel chille gozers. Je kan rustig met ze praten en chillen enzo. Het enige wat fockt-op is, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben, en als ze fittie (gevecht) hebben komen ze nooit in hun eentje maar altijd met hele groep Turken.'

Wat vind jij van Surinamers?
'Die n*gers zijn raar. Ze lopen altijd raar, zogenaamd gangster. Ze denken dat ze lijp zijn, maar het zijn gewoon apen. Als ze ruzie hebben met iemand komen ze altijd met wapens, wat zielig is.’
Vind je dat je discrimineert?
'Nee, want ik zeg niets racistisch over ze.’

dumb ass maroc we just walk with a beat in our head:cool:

'Als je kijkt naar de Bijlmer, dan zie je dat iedereen daar zogenaamd van de ghetto is. Dat is wel jammer. Ze moeten wat verspreid worden, zodat ze ook met mensen van andere culturen leren omgaan. Nu is het zo in bepaalde gebieden dat de Surinamers (niet alleen de Surinamers, maar ook andere bevolkingsgroepen) hun eigen land van maken, dus niet integreren.

meiske van 17jaar.. de waarheid uit een kindermond! :rolleyes:

Hier zie je nog is hoe achterlijk dat marokaans volk wel niet is. Ze zijn allemaal zo in van zichzelf en zijn nog de grootste racisten dat er zijn, maar als je gaat zeggen dat een marokaan racistisch is dat begrijpt natuurlijk niemand

gatverdamme kk marokkanen :D

Volgens mij is dit allemaal gelogen.

Hier zie je nog is hoe achterlijk dat marokaans volk wel niet is. Ze zijn allemaal zo in van zichzelf en zijn nog de grootste racisten dat er zijn, maar als je gaat zeggen dat een marokaan racistisch is dat begrijpt natuurlijk niemand

zeer oud nieuws:
[Link niet meer beschikbaar]

allemaal dezelfde BS.. ook de joden (vooral de zionisten) zijn niet vies van racisme. Maw we zijn (quasi) allemaal een bende racisten met een berg vooroordelen.

lekkere stook site
zal me niks verbazen als het allemaal verzonnen is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:

HAAAHAHAHA dit is echt te grappig. En nog zeggen dat ze niet discrimineren.

Wat ik wel jammer vind is dat ze veel banen inpikken, waardoor er minder voor ons overblijft.'
'Het is echt een raar volk. Ze zijn wel chill enzo, maar ze hebben een rare lichaamsontwikkeling ofzo. Meisjes van twaalf hebben meestal al een snor, en veel Turken hebben een uni-brown (doorlopende wenkbrauw), een plat achterhoofd, te veel borsthaar, en een bochelneus met veel snot erin.'
Het enige wat fockt-op is, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben, en als ze fittie (gevecht) hebben komen ze nooit in hun eentje maar altijd met hele groep Turken.'
Wat wel jammer is is dat ze bijna nooit worden geaccepteerd, omdat het algemeen bekend is dat ze stinken enzo.'
'Er worden altijd van die vernederende grappen gemaakt over ze. Bijvoorbeeld de opvatting dat alleen Turken vijf cent oprapen van de grond, dus als je dat doet ben je ook een Turk. De Turkse bevolking wordt gebruikt als een vernederend scheldwoord. Als je Turk tegen een Marokkaan zegt, kan de Marokkaan flippen. Het is zeer vernederend voor diegene omdat de Turken als minderwaardig worden gezien.

Hoezo k*t volk :roflol:
Marokkanen hebben hier de grootste neuzen, stinken het hardst (couse-couse-kots-kots iemand?), werken het minst (waarom hebben jullie die banen nodig? uitkeroeng niet genoeg?), staan ALTIJD in een groepje als je ze dan is alleen aanspreekt kijken ze je als een hondje aan en lopen snel door en dan TURK als belediging :roflol:. Word toch liever Turk dan Marokkaan genoemd denk ik zo :D

IK BEN EEN MAROKKAAN, STELEN IS MIJN BAAN, DE POLITIE KOMT ERAAN MAAR IK HEB NIKS GEDAAN

Eigenlijk zouden wij turken zo vriendelijk moeten zijn en Nederland van de marokkanen afhelpen, gewoon voor de gastvrijheid en de banen die ons zijn gegeven. Voor iets hoort wat toch :rolleyes:

I eat mocro's for breakfast.

Hahaha, ik lees zelden zoveel racistische opmerkingen bij elkaar. Maar o wee als Nederlanders discrimineren. :eek: :finger:

Dit is zo het verhaaltje dat grote, oudere en dus slimmere broer (nederlanders) beter moeten weten dan hun kleine, domme broer (mocro's). :D

Wat vind jij van Turken?
'Turken zijn wel chille gozers. Je kan rustig met ze praten en chillen enzo. Het enige wat fockt-op is, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben, en als ze fittie (gevecht) hebben komen ze nooit in hun eentje maar altijd met hele groep Turken.'

''n*gers zijn apen, maar ik discrimineer niet''.

:roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven