- Waardering
- 410
Heb je ook ABN Duits dan ofzo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dumb ass maroc we just walk with a beat in our headWat vind jij van Turken?
'Turken zijn wel chille gozers. Je kan rustig met ze praten en chillen enzo. Het enige wat fockt-op is, is dat ze stinken, helemaal behaard zijn, een plat achterhoofd hebben, en als ze fittie (gevecht) hebben komen ze nooit in hun eentje maar altijd met hele groep Turken.'
Wat vind jij van Surinamers?
'Die n*gers zijn raar. Ze lopen altijd raar, zogenaamd gangster. Ze denken dat ze lijp zijn, maar het zijn gewoon apen. Als ze ruzie hebben met iemand komen ze altijd met wapens, wat zielig is.’
Vind je dat je discrimineert?
'Nee, want ik zeg niets racistisch over ze.’

'Als je kijkt naar de Bijlmer, dan zie je dat iedereen daar zogenaamd van de ghetto is. Dat is wel jammer. Ze moeten wat verspreid worden, zodat ze ook met mensen van andere culturen leren omgaan. Nu is het zo in bepaalde gebieden dat de Surinamers (niet alleen de Surinamers, maar ook andere bevolkingsgroepen) hun eigen land van maken, dus niet integreren.’

Hier zie je nog is hoe achterlijk dat marokaans volk wel niet is. Ze zijn allemaal zo in van zichzelf en zijn nog de grootste racisten dat er zijn, maar als je gaat zeggen dat een marokaan racistisch is dat begrijpt natuurlijk niemand

t*ring zeg. Wat zitten er een domme mong*len bij. Eerst n*gers uit maken voor apen die bananen eten om vervolgens te zeggen nee ik discrimineer niet.

. Word toch liever Turk dan Marokkaan genoemd denk ik zo 

Helemaal niet.
Misschien mis jij het punt dat ik maak![]()