MuscleMeat

Marokkanen in Nederland doen Hitlergroet naar langslopende Joden

Status
Niet open voor verdere reacties.
En met welke islamitische landen was Hitler dan goede vrienden? Hitler steunde de strijd van de Groot Moefti van Jeruzalem maar dat kan je toch moeilijk goede vrienden noemen met de islamitische landen.

En zijn Hitler groet brengende idioten zoals in het getoonde filmpje exemplarisch voor de islam? Nu zijn er wel positieve sentimenten richting Hitler in sommige moslimlanden maar dat heeft meer te maken met een diepgewortelde jodenhaat dan het voortkomt uit dezelfde gestoorde gedachten die de Nazi's hadden. Antisemitisme bindt wel vaker, net zo goed als antizionisme.

'Goede vrienden' is misschien niet de goede benaming zoals ik die gaf, maar Hitler had toch 'positieve contacten' met islamitische landen. Zoals je zelf al zegt: Hitler steunde de strijd van Groot Moefti. Daaruit is later nog een Waffen-SS divisie ontstaan(Waffen-Gebirgs-Division der SS "Handschar").

'Goede vrienden' is misschien niet de goede benaming zoals ik die gaf, maar Hitler had toch 'positieve contacten' met islamitische landen. Zoals je zelf al zegt: Hitler steunde de strijd van Groot Moefti. Daaruit is later nog een Waffen-SS divisie ontstaan(Waffen-Gebirgs-Division der SS "Handschar").

Dat is wat anders dan een goed contact met islamitische landen. Die Groot Moefti leidde geen land.

Die handschar divisie is overigens zo'n beetje de enige divisie geweest die ruim voor het einde van de oorlog gedeeltelijk overliep naar de vijand die ze bestreden.

Laten we het er maar op houden dat alle extremisten ronduit gevaarlijk zijn, ongeacht welk geloof ze aanhangen.
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je een moslim bent, en er voor kiest in Nederland je onder de Nederlandse bevolking te vestigen en te leven, je nog een grotere hekel hebt aan dergelijke extremistische moslims als de Nederlanders zelf.

ik smijt altijd plakjes salami in het gezicht van marokkanen :o

Dat is wat anders dan een goed contact met islamitische landen. Die Groot Moefti leidde geen land.

Die handschar divisie is overigens zo'n beetje de enige divisie geweest die ruim voor het einde van de oorlog gedeeltelijk overliep naar de vijand die ze bestreden.

Hij leidde inderdaad geen land maar had als Groot Moefti toch wel degelijk een grote invloed op landen. Vooral in Palestina natuurlijk, denk daarbij aan het Arabisch Hoger comité waar hij hoofd van werd.

het gaat wel wat verder dan alleen uitschelden, er zijn ook vooral jonge jongens met keppeltjes in elkaar geslagen door marokkanen, net als jonge homos. vrouwen met burkas of mannen in zon jurk worden misschien wel uitgescholden in blankere steden, maar volgens mij niet in elkaar geslagen.

het gaat wel wat verder dan alleen uitschelden, er zijn ook vooral jonge jongens met keppeltjes in elkaar geslagen door marokkanen, net als jonge homos. vrouwen met burkas of mannen in zon jurk worden misschien wel uitgescholden in blankere steden, maar volgens mij niet in elkaar geslagen.

Nee want o als nederlanders dat doen dan zijn er opeens grote problemen.

Logisch toch dat Islamieten dat doen ? Een kunstmatige multiculti sameleving creeren levert nou eenmaal spanning op. Zelfde als je een links extremist, rechts extremist, punker, skinhead, veganist, kannibalist in 1 huis probeert te stouwen dat loopt fout. Voor Nederland geld dat men hier een multiculti paradijs wilt maken en dat loopt momenteel fout. Tevens wilt men elke groep zijn vrijheden gunnen maar dat loopt dan weer spaak met elkaar (homo's - Islamieten, Joden - Islamieten)

Laatst bewerkt:
Logisch toch dat Islamieten dat doen ? Een kunstmatige multiculti sameleving creeren levert nou eenmaal spanning op. Zelfde als je een links extremist, rechts extremist, punker, skinhead, veganist, kannibalist in 1 huis probeert te stouwen dat loopt fout. Voor Nederland geld dat men hier een multiculti paradijs wilt maken en dat loopt momenteel fout. Tevens wilt men elke groep zijn vrijheden gunnen maar dat loopt dan weer spaak met elkaar (homo's - Islamieten, Joden - Islamieten)
Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our mind

Ik heb het zo vaak gezegd..

Als je zegt dat je Wilders stemt, vergelijken ze je met Hitler maar Hitler was goede vrienden met de Islamitische landen.
Linkse hippies: niet de mensen die op Wilders stemmen zijn neo-nazi's of mensen met nazistische gedachten maar juist de islamisten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stop verschillende etnische minderheden in één landje en je krijgt vanzelf etnische botsingen. In dit geval gaat het om het Midden-Oosten conflict op microniveau; laagbegaafde Afrikaanse jongeren met een Islamitische roots die zich puberaal afzetten tegen wat langslopende Joden.

Wat een zooitje.. :roflol:

Stelletje hypocriete medelanders hebben wij toch.

Ik heb net voor het eerst het filmpje gekeken, omdat ik ergens had gelezen dat het om 'lokjoden' zou gaan. En inderdaad:roflol: hoe verzinnen ze het ook.
Lokjoden, lokhomo's pleur toch op man.

Reken er maar niet op dat de toekomstige Groene Germaanse Reine Unie kapitalisten, Joden, Moslims en moderniteit gaan gedogen.

Al dat gehuil over antisemitisme...

Je hebt op straat sowieso niets naar iemand te roepen, of dat nu 'kankerjood, sieg heil' is of 'domme oliebol', maar om het gelijk veel erger te laten lijken dan het is door dat hele joden/WOII-verhaal eraan vast te plakken...

Nederlandse k*tmentaliteit.

Al dat gehuil over antisemitisme...

Je hebt op straat sowieso niets naar iemand te roepen, of dat nu 'kankerjood, sieg heil' is of 'domme oliebol', maar om het gelijk veel erger te laten lijken dan het is door dat hele joden/WOII-verhaal eraan vast te plakken...

Nederlandse k*tmentaliteit.

fl**ker! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven