Fitness Seller

Marokkanen in Nederland doen Hitlergroet naar langslopende Joden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een domme k*tmongolen, ik weet zeker dat niet eentje weet waarom islamiten geen vrienden met joden zijn. Ze doen maar wat die sukkels....

En de helft van hun profeten en dergelijke zijn gewoon dezelfde alleen dan met andere namen.

Mensen die lopen te zeiken over moslims en die naroepen op straat (wordt niet gedaan, tenzij je natuurlijk op dat moment een nylon kous op je kop hebt maar stel dat) mogen van mij ook wel vervolgd worden, maar deze gasten moet je ook gewoon vervolgen voor poging to haatzaaiing of weet ik veel wat, hitlergroet brengen en mensen opzettelijk beledigen is toch strafbaar?

Mensen die lopen te zeiken over moslims en die naroepen op straat (wordt niet gedaan, tenzij je natuurlijk op dat moment een nylon kous op je kop hebt maar stel dat) mogen van mij ook wel vervolgd worden, maar deze gasten moet je ook gewoon vervolgen voor poging to haatzaaiing of weet ik veel wat, hitlergroet brengen en mensen opzettelijk beledigen is toch strafbaar?

Je zegt wat?

Ja, lekker even iedereen die iemand anders naroepen vervolgen. :rolleyes:

laat maar

Edit: Waar zijn de Marokkanen die zich hiervan distantiëren? Die hoor je nooit. Daar kan ik twee conclusies uit trekken, welke is de goede?

Laatst bewerkt:
Lol , dit geeft een nieuwe betekenis aan het woord ''hypocriet''.

Arme marokkanen; het is allemaal de schuld van die discriminerende joden!

Waarom zit moraalridder iedereen na te papagaaien ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven