- Waardering
- 2.963
Nee ik vroeg wat, vandaar dat vraagteken. Waarom zit je de hele tijd dode topics te bumpen met nog meer nutteloze posts?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die lopen te zeiken over moslims en die naroepen op straat (wordt niet gedaan, tenzij je natuurlijk op dat moment een nylon kous op je kop hebt maar stel dat) mogen van mij ook wel vervolgd worden, maar deze gasten moet je ook gewoon vervolgen voor poging to haatzaaiing of weet ik veel wat, hitlergroet brengen en mensen opzettelijk beledigen is toch strafbaar?
Ja, lekker even iedereen die iemand anders naroepen vervolgen.Mensen die lopen te zeiken over moslims en die naroepen op straat (wordt niet gedaan, tenzij je natuurlijk op dat moment een nylon kous op je kop hebt maar stel dat) mogen van mij ook wel vervolgd worden, maar deze gasten moet je ook gewoon vervolgen voor poging to haatzaaiing of weet ik veel wat, hitlergroet brengen en mensen opzettelijk beledigen is toch strafbaar?

laat maar
Edit: Waar zijn de Marokkanen die zich hiervan distantiëren? Die hoor je nooit. Daar kan ik twee conclusies uit trekken, welke is de goede?
Ik hoop dat dit dus de verkeerde conclusie is. Maar ik vrees met grote vrezen.

Nee ik vroeg wat, vandaar dat vraagteken. Waarom zit je de hele tijd dode topics te bumpen met nog meer nutteloze posts?
Waarom herhaal jij mij elke keer ? Ben je een papagaai ?
Waarom zit moraalridder iedereen na te papagaaien ?
Waarom zit moraalridder iedereen na te papagaaien ?