MuscleMeat

Martelvideo's van het Saddam regime [Waarschuwing: schokkende beelden]

Filmpje II is al eens gepost geweest, blijft toch gruwelijk om te zien:eek:

Ik heb zo het gevoel dat ik deze filmpjes niet moet kijken.

Kan niemand even een soort teaser maken zonder de extreem schokkende stukken...?

Rob G zei:
Kan niemand even een soort teaser maken zonder de extreem schokkende stukken...?

Lukt niet, is een en al schokkend materiaal. Ik moet zeggen, respect voor de slachtoffers.....de meeste geven gewoon geen kick :eek:

Vraag me af welke idioot het nu nog in zn kop durft te halen om te beweren dat het NIET goed was van Amerika om die rukker van een Hoessein op te halen en te berechten!:mad:

Yzord zei:
Lukt niet, is een en al schokkend materiaal. Ik moet zeggen, respect voor de slachtoffers.....de meeste geven gewoon geen kick :eek:

Ja dat viel me ook op.
Zelfs die gasten die opgeblazen werden bleven rustig. Dat maakt het extra erg.

dat die mensen zo ijzig kalm op hun dood blijven wachten

dat vind ik vreemd

Zieke gasten. Beetje met zijn 5-en om 1 man gaan staan en beetje verrot slaan.
Wat ik nu niet snap, is dat daar nooit een algehele revolutie is ontstaan. Gewoon miljoenen mensen in 1x keer die de straat opgingen.

Een revolutie moet je toch organiseren. Als elk verzet maar hard en bloedig genoeg wordt ingedrukt dan hou je een bevolking wel onderdrukt.

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
dat die mensen zo ijzig kalm op hun dood blijven wachten

dat vind ik vreemd

Wat zou jij dan doen? Alle bewakers neerleggen met je blote handen die op je rug gebonden zijn? Het is een kwestie van zo snel mogelijk te sterven zonder nog meer slaag te krijgen.

Die mensen mogen de strop krijgen. Primitief volk. Ik ga het niet eens kijken, ik weet al exact wat er gebeurd.. de belgische tv heeft mij genoeg laten zien..

Zeer en zeer deprimerend, nog nooit zoiets schokkends gezien denk ik...
Mijn grooste respect gaat uit naar de slachtoffers!
Dat zijn pas de ware martelaren....

en krijg al bijna geen hap door mn keel van het lezen van deze post. No way dat ik die filmpjes ga bekijken...

Terug
Naar boven