MuscleMeat

Martelvideo's van het Saddam regime [Waarschuwing: schokkende beelden]

Hahaha, en al die linkse mensen maar roepen dat het onterecht was dat Irak werd binnengevallen. :roflol:

EDIT: Zo, dat was even een wat emotionele reactie, nu even wat nuancering...

In heel veel dictatoriale regimes komen dit soort praktijken voor, alhoewel Arabische landen er wel een handje van hebben de kroon te spannen wat betreft wreedheden. Dat er eigenlijk weinig aan te doen valt bewijst de situatie in Irak nu. Vaak is zo'n land zo verziekt dat het niet meer te helpen valt, dat moet van binnenuit komen en neemt een hele hoop tijd in beslag, wederom geldt dit in het bijzonder voor landen met een fanatieke geloofsovertuiging zoals in het midden oosten. Ze zeggen wel eens dat een volk de leider krijgt die het verdient, maar als ik die beelden zo zie gaat dat me wel wat erg ver.

Laatst bewerkt:
Wat een zieke mafkezen. Dat er zoveel lui rondlopen die dit als werk zien.:(

"Schat, hoe was je werkdag?":rolleyes:

Zelda zei:
Hahaha, en al die linkse mensen maar roepen dat het onterecht was dat Irak werd binnengevallen. :roflol:

EDIT: Zo, dat was even een wat emotionele reactie, nu even wat nuancering...
Zelda zo simpel ligt het niet. Wat denk je, dat die mensen nu beter af zijn?
Je kan kiezen om een land te bevrijden en dan alles geven zodat het er weer boven op komt(wat nu dus niet het geval is). Of je kan kiezen er niet mee te bemoeien en dat een dictatuur blijft bestaan.

Daarnaast was er geen gegronde reden voor Amerika om irak binnen te vallen.
Ik ben achteraf blij dat saddam niet meer aan de macht is, maar irak is er niet veel beter op geworden, of wel?

maniac zei:
Wat een zieke mafkezen. Dat er zoveel lui rondlopen die dit als werk zien.:(

"Schat, hoe was je werkdag?":rolleyes:
Ja ziek he? Ik snap niet dat die mensen nog fatsoenlijk kunnen slapen. Sjonge jonge, ik zou hier niet eens aan durven denken om te martelen zieke gasten. BAH vieze vuile klootzakken zijn het.

SageFrancis zei:
Ja ziek he? Ik snap niet dat die mensen nog fatsoenlijk kunnen slapen. Sjonge jonge, ik zou hier niet eens aan durven denken om te martelen zieke gasten. BAH vieze vuile klootzakken zijn het.

Ok.

ik heb ook niet zo'n behoefte om te kijken...:barf:

dit gebeurt echter in veel meer landen dan wij denken!

Laatst zo'n hele DVD van dit soort filmpjes gezien. Best lijpe shit daar in die landen. Wat ik in deze filmpjes gezien heb viel nog wel mee. Op de DVD zag je echt dat ze iemand z'n armen & voeten afzaagden(meteen een zak eromheen zodat ie niet dood zou bloeden(of om minder rotzooi te krijgen)).

Een andere gingen ze executeren, die gozer helemaal lijkwit. Schoten ze hem eerst een aantal malen in het lichaam, en daarna in z'n gezicht. Je zag gewoon dat ie vet in z'n kaak werd geschoten. Daarna lieten ze hem zo achter, volgens mij leefde hij nog. (je zag hem met z'n bek op en neer gaan, maar ik weet niet of dit ook kan door stuiptrekkingen ofzo ?)

Ben in ieder geval blij dat ik hier in Nederland woon, en niet in zo'n achterlijk land.

Testo zei:
Vraag me af welke idioot het nu nog in zn kop durft te halen om te beweren dat het NIET goed was van Amerika om die rukker van een Hoessein op te halen en te berechten!:mad:

dude chill, waarom deden ze het de vorige oorlog niet :rolleyes: waarom nog 10 jaar wachten ???

en denk je echt dat sadam berecht zal worden :o

en so what ? jack bauer doet dit toch iedere dag ?

Ik stop na het eerste filmpje. Zieke moederneukers zijn het.

roxxe zei:
dude chill, waarom deden ze het de vorige oorlog niet :rolleyes: waarom nog 10 jaar wachten ???

en denk je echt dat sadam berecht zal worden :o

Mag hopen van niet....hoe sneller ze hem afmaken hoe beter.

En waarom ze het 10 jaar geleden niet afmaakten?

Who cares,gab?

Als ze dat nu maar wel doen.;)

Testo zei:
Mag hopen van niet....hoe sneller ze hem afmaken hoe beter.

En waarom ze het 10 jaar geleden niet afmaakten?

Who cares,gab?

Als ze dat nu maar wel doen.;)

Juist, maak die kl***zak af.. Mensen die geen respect voor anderen hebben, mogen sterven!

Terug
Naar boven