tymophy
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bellafonte zei:Ik heb op de site van therme gekeken; ziet er goed uit hoor!
Is dat gewoon bij de normale drogisterij te halen?
Bedankt!
jehmarjeh zei:Ook zou ik de oderex extra dry halen, deze moet je 2 a 3x in de week deppen voor je naar bed gaat. Dit brand als het ware je porieen dicht onder je oksels waarna je niet meer transpireerd onder je oksels
...
.
altijd hemd-dragers zijn. Een shirt houdt de luch wat meer bij je, denk ik.
. Hoe kun je in godsnaam iets gaan gebruiken waardoor je porieen niet meer hun werk kunnen doen. Vooral onder de oksels waar ook nog eens de lympfklieren klieren liggen. Je moet kunnen zweten om je lichaamstemperatuur te kunnen controleren.jehmarjeh zei:en als het ongezond zou zijn zouden ze het niet bij iedere drogist en supermarkt verkopen denk ik
jehmarjeh zei:@jinsu: "als het ware" brand het je porieen dicht en als het ongezond zou zijn zouden ze het niet bij iedere drogist en supermarkt verkopen denk ik
Als je minder wilt gaan zweten is er maar 1 permanente oplossing:
(uiteindelijk dan. Tijdens het opbouwen ervan zul je vele shirts moeten uitwringen
)Yff zei:Wat de meeste mensen hier al hebben gezegd..
- Schone kleren aan doen
- 2 á 3x per dag douchen
- extra kleren meenemen --> tussendoor van shirtje verwisselen
- veel en vaak deo/oksels wassen
- veel water drinken
Maar even hoor.. hoeveel stink jij wel niet?
Yff zei:Wat de meeste mensen hier al hebben gezegd..
- Schone kleren aan doen
- 2 á 3x per dag douchen
- extra kleren meenemen --> tussendoor van shirtje verwisselen
- veel en vaak deo/oksels wassen
- veel water drinken
Maar even hoor.. hoeveel stink jij wel niet?
Marijn zei:ik heb vaker gehoord dat zweet niet stink, oud zweet wel.
Jopske zei:Er worden zoveel ongezonde dingen verkocht daarzoAls je minder wilt gaan zweten is er maar 1 permanente oplossing:
Verbeter je cardiovasculaire conditie. Als die in orde is zweet je een stuk minder(uiteindelijk dan. Tijdens het opbouwen ervan zul je vele shirts moeten uitwringen
)
Mars zei: