AndroidHealthClinic

Maskeren reuk van zweet

Esperantisto zei:
Te vaak douchen is erg slecht voor je huid. Kan best zijn dat je goede huidbacteriën het loodje leggen door al dat douche- en zeepgeweld.

Je hebt nog niets over je eetpatroon geschreven. De enige keren dat mijn zweet vies ging ruiken was toen ik met te weinig KH erg fanatieke en langdurige intervalcardio ging doen. Extra KH tijdens je training om gluconeogenese (omzetten van eiwitten in KH) te voorkomen is erg zinvol. Het is met name het ureum dat je uitplast en uitzweet, dat verantwoordelijk is voor de smerige zweetgeur. En dan is het toch echt de voeding. Of te weinig KH tijdens de training of een overmaat aan eiwitten in de voeding. Dat laatste kan ook.. sommige weirdo's zitten op ruim 300g eiwit/dag.. ja dan wordt daar ook bijna alles van uitgeplast/gezweet.

:orly:

nofear train! zei:
zal mss wel schelen maar echt niet veel of in ieder geval niet bij iedereen, toen ik 75kg woog en 5 keer per weer voetbalde/mountainbiken zweette ik me ook een ongeluk terwijl ik een erg goede conditie had.

Wtf dude
75 kg en mauntainbiken wat ben jij voor een k*tecto, ga fietsen joh. Vort, scheer je weg!

meestal ga ik elke dag 1x.

Behalve gister. Toen was ik moe na het sporten en ben ik niet gaan douchen en toen ik vervolgens thuis was had ik helemaal geen zin meer. Ben net weer terug van sporten en ga zomaar eerst eens dat oude zweet van me afwassen :D

pat21 zei:
meestal ga ik elke dag 1x.

Behalve gister. Toen was ik moe na het sporten en ben ik niet gaan douchen en toen ik vervolgens thuis was had ik helemaal geen zin meer. Ben net weer terug van sporten en ga zomaar eerst eens dat oude zweet van me afwassen :D

dat vind ik nou echt goor..

Veel water drinken helpt ook, je zweet stinkt omdat het vol zit met afvalstoffen. Als je meer water drinkt pis je ook een deel van die afvalstoffen uit.

Mars zei:

Zo vreemd is dat toch niet ????
Ik douche sowieso altijd 's ochtends.. als ik ga trainen douche ik daarna ook.. lijkt me best logisch.. dan zit je dus al aan 2x per dag..

Als ik het probleem had dat ik zoveel zweette dat mensen erover gaan klagen, dan zou ik als ik enorm zweette in de middag ofzo een douche pakken als ik daarna nog weg ga.. of voordat ik ga trainen even douchen.. dan zit je dus al aan 3x per dag..

black rush zei:
Veel water drinken helpt ook, je zweet stinkt omdat het vol zit met afvalstoffen. Als je meer water drinkt pis je ook een deel van die afvalstoffen uit.

yep idd...
En meermaals douchen, propere kleren...
wassen met ph neurale zeep zoals 'Dove'...

Als dit niet helpt... douchen VOOR de training en na... zo snel kan je niet beginnen stinken eh, tenzij je een bad neemt en je water niet ververst ;)

Jezus, ik las "mastuberen op de reuk van zweet" im so sick :o

Terug
Naar boven