XXL Nutrition

Mass fusion

60 Euro, daarvoor kun je 7.5kg havermout mee kopen in de winkel (40 cent per 500 gram) (oats betekend havermout)
Deze bevat extra's nu ik het zie, keuze ligt dus aan jou (ik hou gewoon meer ervan om havermout te eten ipv drinken :D)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
60 Euro, daarvoor kun je 7.5kg havermout mee kopen in de winkel (40 cent per 500 gram) (oats betekend havermout)
Deze bevat extra's nu ik het zie, keuze ligt dus aan jou (ik hou gewoon meer ervan om havermout te eten ipv drinken :D)

Ik denk dat ik het toch maar bij lean gain zal houden (van B&F). Zal ik daar niet teveel vet mee aanzetten rond mijn buik? Want daar heb ik toch redelijk wat schrik voor...

Ik denk dat ik het toch maar bij lean gain zal houden (van B&F). Zal ik daar niet teveel vet mee aanzetten rond mijn buik? Want daar heb ik toch redelijk wat schrik voor...

Heeft weinig met het soort cals te maken.

Is gewoon kwestie van cal in - cal out
Als je teveel binnen krijgt zal je vet aanzetten, hangt er vanaf hoeveel je binnen krijgt wat bepaald hoe snel je vet gaint.

Als ik het zo goed heb.

Met Lean gain iig niet, weet niet of het bovenstaande ook geldt als iemand zijn schone dieet vervangt voor alleen maar suikers en troep. Enkel is dat een extreem voorbeeld ofc.

Lean gainer B&F zeer goede weightgainer !!! of zoals gezegt bulk oat s door je whey mixen

ja is goed spul man, ik gebruik zelf elke dag 150 gr en zet geen vet aan.

Lean Gain is perfect voor het aanzetten van droge spiermassa. Complexe koolhydraten en Whey eiwitten. Het ligt natuurlijk ook aan de rest van je voedingschema. :)

-Leon

het is meer in de richting van 75 kg ;)

Terug
Naar boven