Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb dit suppl. al eens genomen, wel 6 caps p/d en ben zo een 2 a 3 kilo bijgekomen op 5 weken. Spijtiggenoeg bleek dit allemaal vocht te zijn en was ik gestegen in vet%.
Wat wel positief is dat je een megapomp krijgt en dat je libido stijgt.
Mensen dachten dat ik aan de juice zat omdat ik er zo vol uit zag...maar ja, water.
Enige negatieve is dat ik redelijk last had van mijn maag door die pilletjes.
Al bij al geen slecht suppl. maar niet te vergelijken met het echte spul.
grtz![]()

.Ik ben nu 2 weken klaar, na 4 weken Mass Fx in te hebben genomen.
Kracht is toegenomen en spiermassa zeker.
Libido heb ik weinig van gemerkt, was tijdens niet meer of minder en heb ik nu dus ook geen last van, heb mijn vrouw er niet over gehoord dat het anders was de afgelopen weken.
Tijdens die 4 weken heb ik nergens last van gehad er is wel iets wat mij in het bijzonder is opgevallen, voor en nu zeker na die weken heb ik wel weer erg last van spierpijn na een dag van de training en dat had ik zeker niet meer tijdens inname van Mass Fx waardoor je je goed voelt.
Ik wil de maand September weer 4 weken Mass Fx gaan gebruiken alleen nu met Hyperdol X2 erbij of waar ik ook goede verhalen over hoor Drive met RPM.
iedergeval succes met mass fx, ik vondt het z'n geld wel waard.
Vind momenteel alleen geen site voor Hyperdol X2.. Wilde er ook nog lean FX bij gaan gebruiken moet goeie combinatie zijn.Begin zelf in september voor de 2x met mass fx vond het zelf ook het geld waardVind momenteel alleen geen site voor Hyperdol X2..