MuscleMeat

Mass FX

dit topic hou ik even bij, een vriend van me gebruikt mass fx..

Samen met Hyperdrol-2 genomen, werkt wel. Duidelijk meer krachtuithouding.

⇒Werkt binnen enkele dagen; nu nog sneller! --------------> NOT!, heeft toch een week of 2-3 nodig voor je echt resultaat merkt.
⇒Meer trainingsagressie en intensiteit -----------------> klopt.
⇒Direct meer kracht --------------> zie boven, klopt wel maar zeker niet "direct" nee!
⇒Meer testosteron --------------> nee, getest met een bloedproef.
⇒Meer spiermassa --------------> meer kracht, met een goed dieet resulteert in meer spiermassa
⇒Keiharde pomp ---------------> betere pomp tijdens en na training, maar niks speciaal
⇒Minder vet ----------------> is dieetafhankelijk

EDIT:

Maar hoe staat het ermee na stoppen van het gebruik? Lichte terugval in kracht.
Gaan de androgene receptoren het testosteron weer minder efficient gebruiken? -------
Afname van kracht en spiermassa? Minieme terugval in kracht, zijnde dat het lastiger aanvoelt om dezelfde gewichten te pakken
Toename van vet? = dieetafhankelijk
Krijg je hem niet meer omhoog? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Je verwacht teveel van een dom supplementje.

Heb dit suppl. al eens genomen, wel 6 caps p/d en ben zo een 2 a 3 kilo bijgekomen op 5 weken. Spijtiggenoeg bleek dit allemaal vocht te zijn en was ik gestegen in vet%.

Wat wel positief is dat je een megapomp krijgt en dat je libido stijgt.

Mensen dachten dat ik aan de juice zat omdat ik er zo vol uit zag...maar ja, water.

Enige negatieve is dat ik redelijk last had van mijn maag door die pilletjes.

Al bij al geen slecht suppl. maar niet te vergelijken met het echte spul.

grtz;)

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Heb dit suppl. al eens genomen, wel 6 caps p/d en ben zo een 2 a 3 kilo bijgekomen op 5 weken. Spijtiggenoeg bleek dit allemaal vocht te zijn en was ik gestegen in vet%.

Wat wel positief is dat je een megapomp krijgt en dat je libido stijgt.

Mensen dachten dat ik aan de juice zat omdat ik er zo vol uit zag...maar ja, water.

Enige negatieve is dat ik redelijk last had van mijn maag door die pilletjes.

Al bij al geen slecht suppl. maar niet te vergelijken met het echte spul.

grtz;)

Dit soort posts lees ik graag. Soms twijfel ik wel eens om zo'n hip supplementje te bestellen bij mn whey en glucosamine. Dan zoek ik wat posts op over dit product en blijkt dat het bijna altijd crap is :)

Als ik van plan ben iets te gaan nemen voor meer kracht en massa, dan liever gewoon een normaal kuurtjes met test waar je zeker wat aan hebt. Dit soort producten zijn een beetje geld verspilling naar mijn idee.

..

Laatst bewerkt:
Ik ben nu 2 weken klaar, na 4 weken Mass Fx in te hebben genomen.
Kracht is toegenomen en spiermassa zeker.
Libido heb ik weinig van gemerkt, was tijdens niet meer of minder en heb ik nu dus ook geen last van, heb mijn vrouw er niet over gehoord dat het anders was de afgelopen weken:rolleyes:.

Tijdens die 4 weken heb ik nergens last van gehad er is wel iets wat mij in het bijzonder is opgevallen, voor en nu zeker na die weken heb ik wel weer erg last van spierpijn na een dag van de training en dat had ik zeker niet meer tijdens inname van Mass Fx waardoor je je goed voelt.

Ik wil de maand September weer 4 weken Mass Fx gaan gebruiken alleen nu met Hyperdol X2 erbij of waar ik ook goede verhalen over hoor Drive met RPM.

iedergeval succes met mass fx, ik vondt het z'n geld wel waard.

..

Laatst bewerkt:
in de periode dat ik mass fx gebruikte had ik geen extra eiwit inname en juist na het stopppen met mass fx juist wel, maar ja weet ik dat ik weer goed getraind heb.

Ik ben nu 2 weken klaar, na 4 weken Mass Fx in te hebben genomen.
Kracht is toegenomen en spiermassa zeker.
Libido heb ik weinig van gemerkt, was tijdens niet meer of minder en heb ik nu dus ook geen last van, heb mijn vrouw er niet over gehoord dat het anders was de afgelopen weken:rolleyes:.

Tijdens die 4 weken heb ik nergens last van gehad er is wel iets wat mij in het bijzonder is opgevallen, voor en nu zeker na die weken heb ik wel weer erg last van spierpijn na een dag van de training en dat had ik zeker niet meer tijdens inname van Mass Fx waardoor je je goed voelt.

Ik wil de maand September weer 4 weken Mass Fx gaan gebruiken alleen nu met Hyperdol X2 erbij of waar ik ook goede verhalen over hoor Drive met RPM.

iedergeval succes met mass fx, ik vondt het z'n geld wel waard.

Begin zelf in september voor de 2x met mass fx vond het zelf ook het geld waard:) Vind momenteel alleen geen site voor Hyperdol X2.. Wilde er ook nog lean FX bij gaan gebruiken moet goeie combinatie zijn.

Zou je me de site willen geven waar je het evt gaat bestellen dan kan ik ook een kijkje nemen.
grtz (broer KEUN)

Laatst bewerkt:
Begin zelf in september voor de 2x met mass fx vond het zelf ook het geld waard:) Vind momenteel alleen geen site voor Hyperdol X2..

Hyperdrol X2 mag ook al niet meer vanwege de 6-bromodione vertelde bodyenfitshop me. Is geen prohormoon, toch?

Hebben jullie ook een slecht humeur van Mass fx?

Ik heb samples van Alpha-x (applied Nutriceuticals) genomen voor een week genomen. Ik voelde me er erg goed door. Goede zin en lekker getraind. Te kort om te beoordelen of je er spiermassa mee wint. Wel erg duur.

Terug
Naar boven