AndroidHealthClinic

Mass_builder Posedown @ybf 2007

Ja hij komt 1 x per week bij kneets :)
En tis inderdaad een beer irl. Armen zijn geloof ik 46 cm.

Gefeli iig brian!
Geniet er van!

felicitaties kerel :thumbup:

wel done was ook flink verbeterd

Gefeli Mass, duidelijke verbetering tov vorig jaar. Benen vond ik het meest verbeterd bij je!
Dacht alleen (en niet alleen ik), dat je van je stokkie zou gaan op het podium man.

Toppie Massbuilder .... :thumb:

Gefeliciteerd big guy!! :)

Gefeli Mass, duidelijke verbetering tov vorig jaar. Benen vond ik het meest verbeterd bij je!
Dacht alleen (en niet alleen ik), dat je van je stokkie zou gaan op het podium man.

ja inderdaad dat idee had ik ook net of je net wat te ver was gegaan met droog maken......maar een mooie prestatie en gefeliciteerd ........ik vond je benen heel goed trouwens

jongens helemaal top die support en thx to all

De sfeer was de hele dag zo ontzettend goed, iedereen is zo enorm chill tegen elkaar op zo'n wedstrijd daarf doe ik het voor.

sport brengt mensen bij elkaar!

nu gaan we kijken wat REUS gaat doen de komende 2 wedstrijden!

groetjes brian

• Topic Starter Topic Starter

Dat gevoel kreeg ik idd ook ff , stond ( naar het leek ) na z'n routine echt tegen het einde van z'n krachten ( veel zweet , pose leek te veel moeite te kosten )

Maar gelukkig was dat blijkbaar niet zo , want hij is blijven staan en heeft gewonnen !!!!!

Nogmaals proficiat !

Gefeliciteerd Mass_builder :thumbs:

Je ziet er sterk verbeterd uit!

Sorry, maar ik vind die gasten nou niet echt huge lijken ofzo..

ik had eerlijk gezegd ook die indruk,logisch ook.
Als je kerels op een podium ziet verwacht je gelijk coleman ed, als er dan wat naturel 20'ers staan is dat natuurlijk een huge verschil.
Desalnietemin een zeer goede prestatie

Terug
Naar boven